2013. március 30., szombat

35.rész

35.rész:
Annyira sajnálom...


Louis

-Harry...ne ne most hagyj itt...kérlek...-mondtam halkan,az arcából húztam ki a tincseit,a szabad kezemmel a hideg kezét szorongattam...ez mind miattam van...
-Kérlek...gyere vissza...-mondtam halkan és a fejem a mellkasára döntöttem,az ajkaim remegtek az idegtől.
-Nem akarom hogy...ez legyen a végre...sőt...még el se kezdődött..-mondtam,elemeltem a fejem a mellkasát az arcát néztem...végighúztam a kezem az arcán majd az ajkain...remegett a kezem...már nem az idegtől...már a szomorúságtól....nem mertem neki bevallani amit érzek...ez lett belőle...az egészben az a rossz hogy nem ölelhetem át...pedig annyira akarom.

Harry

Éreztem ahogy hozzám ért...ahogy átölel ahogy magához szorít...reagálni nem tudtam...de éreztem...éreztem ahogy a fejét megint a mellkasomra hajtja...lassan vettem a levegőt és alig érezhetően...szorosan magához húzott,akkor kinyitottam a szemeim,láttam ahogy sír...ahogy a szemei vörösek...Az érzés leírhatatlan volt.
-Harry...kérlek...nem mehetsz el...Szeretlek...nem akartam elmondani...nem tudtam...de nagyon elcsesztem...tényleg...hosszú ideje szeretlek...sajnálom amit veled tettem...megígérem hogy többet nem fog előfordulni...csak...csak...ölelj...át...-mondta halkan hallottam ahogy a hangja többször is megremeg,a fejét a nyakamhoz hajtotta,ekkor átöleltem.
-Harry....-mondta,hallotta a meg lepődöttséget,és az örömöt a hangjában...magához szorított.
-Annyira saj..sajnálom...nem...nem...akartam..h..hogy ez legyen...Harry..én...én...tényleg...-mondta de nem engedett el,sőt még ha lehetett még jobban húzott magához.
-Nem Lou...felejtsd el...-mondtam.
-Hogy felejthetném el!Majdnem megöltelek.-markolt bele a pólómba a mellkasomnál,megfogtam a kezeit amire enyhült a fogása majd végül teljesen elengedte a pólóm,elengedtem a kezeit majd a kezeim közé fogtam az arcát,megtöröltem a szemeit.
-Louis...-néztem a szemeibe,ő is az enyéimbe...de régóta vártam hogy végre rendesen a szemeimbe nézzen...ha ehhez ez kellett megérte.
-Nyugodj meg...kérlek...nem szeretlek sírni látni...-mondtam.
-Harry...te hülye vagy...majdnem meghal...-mondtam de közelebb hajoltam és megcsókoltam,belé folytattam a szót...nem húzódott el nem lökött el,megfogta a kezével a pólóm oldalát,én a tarkójánál fogva húztam magamhoz közelebb...soha nem volt még ennyire intenzív csókom senkivel se...

20 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó remélem ezután már együtt lesznek...:DD gyorsan kövit..:DD

    VálaszTörlés
  2. juuuj ez nagyon jóóó lett:D végig izgultam:D gyorsan hozd a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. úr isten ez annyira aranyos lett :D <3 remélem h már nem lesz semmi baja Hazzá-nak és együtt lesznek... nekem ne h megint legyen valami baj mert én ütlek szét :D kövíííííííííííííííít de gyorsan :)) <3

    VálaszTörlés
  4. Kösziiiiii :DDDD <3 kiiii tuddjjaaa :ppppp nahhahahahahhaha :DDD és sietek :D xd

    VálaszTörlés
  5. mikor hozod az újat? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öm ha a barátnőm engedi muhahahha *_*
      Réka: *barátnő* : nem engedem :DDD köbö 3 napig új rész nélkül maradtok:DD de engem beavat a kulissza titkokba muhaha xdddd

      Törlés
    2. naneem:ddd követeljük az új részt:D

      Törlés
    3. *barátnő* Réka: Nem.várnotok kell :DDDDD MUHAHAHA

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Szerintem holnap :D de nem biztos attól függ hogy engedik xd :D

      Törlés
  7. mikor hozod már a részt? :DDDDD

    VálaszTörlés
  8. Akk mondd nekik h engedjék,mert nem vagyok hajlandó várni 100 évet c:

    VálaszTörlés
  9. ma ugye már lesz rész???? ugye??? :DD

    VálaszTörlés
  10. most akkor nem döglött meg ugyi.? Q-Q

    VálaszTörlés