2013. március 28., csütörtök

So...:D

Sziasztok! (:
Néha írok egy kis kitérőt is mert először is megszeretném köszönni ez a +4300 kattintást vagy mit :D
Meg 2 kérdéssel fordulnék hozzátok...illetve 3 kérdéssel...na jó 2 kérdés 1 kérés :D
Az első:
1:Legyen Chat?:D Mivel megoldottam hogy kéne nagyjából.Csak nem tudom hogy legyen-e (:
2:Imádok mindenkit...és öm szerintetek jó most az oldal vagy alakítsak a kinézeten...tényleg ha van valami mondjátok :ooo :D

És a kérés:
Aki olvassa a blogot az irakozzonn léécciiiii felllll :D Mert tényleg felrakom a részt és múltkor néztem hogy 100-ból lett 170 kattintás :D és nem egészen értem hogy hogy :D Ezért kérek meg mindenkit :ooo :D
De tényleg meg látom hogy a részeket 70-en...80-an...69-en vagy +200 felett nézik de nem értem hogy még is hogy :D Ezért tényleg olvassa az léccii adjon valahogy hírt magáról :D Előre is köszönöm <3 :D

Külön köszönöm hogy annyit írtok :D Örülök amikor meglátom hogy írtok mivel látom hogy nem hiába írom ^^ Köszööönöm mindenkinek <3 :D

6 megjegyzés:

  1. az igazat meg vallva nekem nem tetszik a fejléc vagy mi az de most ne haragudj meg.. :) a kövít meg várjunk :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ömm nem haragszom meg de nem vagyok valami nagy szerkesztő :D
      Vagy akkor mondj valamit csak mert nekem nagyon nincs ötletem :/

      Törlés
  2. Elõször is, csinálhatsz chatet, de akkor szerintem este fele legyen. Másodszor szerintem a blog király, és a fejlécet is imádom!! :)) Neharagudj, mostanában én se írtam, egyszerûen csak rossz paszban vagyok....:/ A feliratkozás az én részemrõl viszont nehéz, mert telefonról olvasok, de hamarosan (talán egy hét múlva) kapok laptopot, és akkor feltétlenül feliratkozok.. :)) És még egyszer is elmondom: IMÁDOM a blogot!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Okés azt most azt gyorsan megcsináltam :D Kösziii <3 :D Nmmm semmi baj és mi történt?:ooo Értem és kösziiiii <3 (:

    VálaszTörlés
  4. A chat jó ötlet volt és szerintem is jó a dizi és nekem is tetszik a fejléc:D Imádom a blogod és minden nap felnézek ide, lehet egy nap túl sokszor is, mert annyira jó!!!:D

    VálaszTörlés