2013. március 20., szerda

26.rész

 26.rész
Hogy most mi van?Nem tudom...
Louis

Nem akartam elhinni hogy tulajdonképpen Ő most tényleg szerelmes belém...de...Harry...fiú...és...és ÉN is...ezt nem csak én de mindenki ellenezné....A hideg kirázott,elfordultam majd gyors léptekkel indult meg a terasz felé mivel esni kezdett az eső mikor odaértem és a kilincs felé nyúltam akkor vettem észre hogy nem hallom a lépteit magam mögött visszanéztem...nekem háttal állt az esőben a kezei maga mellett lógtak.Nagyon rossz volt látni,kicsit jobban magamra húztam a takaróm mivel csak az és egy alsógatya volt rajtam,a fejét kicsit megemelte,láttam hogy gyorsan veszi a levegőt.Nem bírtam ki ledobtam magamról a takarót majd odafutottam hozzá és átöleltem,kirázott a hideg amikor a mellkasom hozzáért a hideg hátához,teljesen átfagyhatott szegény,de kicsit megrezdült mikor átöleltem,hátranézett,láttam a szemeiben a meglepettséget az örömöt a bánatot és a megbánást,megfordult majd ő is átölelt magához húzott és erősen fogott a karjai között.
-Sajnálom Louis...tényleg...-mondta halkan.
-F...felejtsük el...-mondtam és ránéztem,megint csak meglepődött.
-Mindent?-kérdezte.
-Mindent...az az estét...csak felejtsük el...-mondtam.
-Értem...-mondta és még jobban magához ölelt,a kezeivel erősen fogott,a homlokát a fejemre tette...így álltunk egy kicsit de vacogni kezdtem.
-Gyere menjünk be.-mondtam halkan és nyugodtan.Hogy tulajdonképpen most mi van?Nem tudom...lehet hogy ez jobb is így.

Harry

Hihetetlen boldogság töltött el hogy Lou azt mondta hogy felejtsük el...nem tudom minek és mikor örültem utoljára...de ez most jól esett...De ha most valaki megkérdezte volna hogy mi van akkor tuti hogy azt mondtam volna hogy...nem tudom...Louis eléggé be tud lökni ilyen kétséges dolgok közé...bementünk.
-Fiúk menjetek fürödni...-mondta Liam mikor meglátta hogy bejövünk az esőről,Loura néztem akit rázott a hideg és hideg volt a bőre.
-Gyere.-kaptam el a karját és húzni kezdtem fölfelé,bementünk a fürdőbe és engedtem neki vizet...úgy bántam vele mint egy gyerekkel.
-Vetkőzz le és ülj be...én addig hozok neked valami köntöst...-mosolyogtam majd kimentem...kerestem egy köntöst és visszamentem...rosszkor,nagy szemekkel néztem az éppen kádba beülő Loura,leraktam a köntöst.
-Én most...-indultam meg kifelé.
-Ne maradj itt...-nézett rám.
-Minek?-kérdeztem.
-Beszélgessünk...-mosolyodott el.Leültem a csap melletti pultra.
-És miről?-kérdeztem.
-Nem tudom.-nevetett.
-Az jó...-mosolyodtam el.
-Te nem fázol?-kérdezte.
-Még nem.-mosolyogtam.
-De vedd le a vizes cuccod mert csak jobban fogsz...-mondta.Rendben...levettem őket alsógatyáig vetkőztem,így kicsit tényleg jó volt.
-És...Harry...te...most...?-nézett rám,nem hittem volna hogy egyszer pont Lou előtt leszek szégyenlős,az ajkamba haraptam majd Louisra néztem.
-Mi én most?-kérdeztem,annyira tudtam mire gondol...de inkább adom a hülyét.
-Inkább hagyjuk...-vakarta meg zavartan a tarkóját...lehet hogy jobb is.
-Holnap nem megyünk el valahova?-kérdeztem.
-Például?-kérdezte.
-Mozi,Starbucks,Étterem?-kérdeztem.
-Hmm...benne vagyok...-mosolyodott el majd kiszáll a vízből megtörölte magát majd a dereka köré kötött egy törölközőt,végig őt néztem és kicsit beharaptam az ajkaim...basszus...Lou.
-Na mész Hazz?-kérdezte valami hihetetlenül aranyos mosoly keretében.

10 megjegyzés: