2013. március 28., csütörtök

32.rész

32.rész
Most hogy....

Louis

Amikor felértem a szobába becsaptam az ajtót és eldőltem az ágyon,igazából csak akkor abban a másodpercben tudatosult bennem hogy tulajdonképpen azt mondtam Harrynek hogy szeretem...A párnába csapkodtam a fejem...
-Barom...Barom...Barom...-mondogattam,hallottam hogy nyílik az ajtó.
-Menj ki.-mondtam anélkül hogy felnéztem volna.
-Miért te vagy felháborodva?!-kérdezte,ránéztem és felálltam.
-Még csodálkozol?!-kérdeztem vissza.
-Igen...nem én voltam aki hajnali 2-kor poharakat vert le annyira turkált Zayn szájába...-mondta Harry.Ezen meglepődtem...még neki áll feljebb?!
-Harry...-néztem rá mérgesen.
-Ki volt az akitől megkérdezték hogy lefektet-e egy lányt is és ki válaszolt igennel?!Kinek van egy kurva az ágyába?!-kérdeztem.
-Kate nem kurva!-mondta.
-Tudod kikkel volt már együtt egy este erejéig?!-kérdeztem.
-Na hallgatom!-mondta idegesen.
-Conor Maynard,Brooks tesók,Justin Bieberrel is hírbe hozták,Chris Brown,meg kb a szórakozóhelyek 90%-a!-mondtam.Láttam rajta hogy keres valami kifogást.
-És most te...ezt vagy te Harry...bedőltél neki!-mondtam,majd elindultam kifelé,de elkapta a kezem.
-Engedj el!-mondtam és próbáltam elhúzni a kezem.

Harry

-Nem most hogy már kimondtad nem foglak elengedni...-mondtam.
-Engem meg nem érdekel...én azt dühből mondtam!-nézett rám.
-Dühből azt mondani valakinek hogy szereti...hm...-mondtam és a szemeibe néztem,elkapta a tekintetét de megfogtam az álla alatt és a tekintetem az övébe fúrtam,ahogy néztem a szemeibe kezdte abbahagyni a számomra értetlen kiabálást mivel a kiabálása eltörpült a szemei mellett..anyaira magával ragadtak...nem érdekelt semmi se...Komolyan Bomba is robbanhatott volna mögöttem,nem érdekelt volna.Végigsimítottam az arcán,és elmosolyodtam...akkor már tényleg abbahagyta a beszédet,nyitotta volna a száját de csak megráztam a fejét.Felesleges lett volna megszólalnia tudtam mit akar mondani...hirtelen átölelt,elmosolyodtam,én is átöleltem,a homlokát a mellkasomnak döntötte és a kezeit összekulcsolta a hátam mögött,jó volt ennyire közel érezni magamhoz.
-Rem...-mondta de közbeszóltam.
-Csak maradjunk így...kérlek....-mondtam és még jobban magamhoz húztam.
-De Harry..én....-mondta és próbált kibújni az ölelésemből...rosszul eset...nagyon nagyon rosszul

12 megjegyzés:

  1. aaaaaaaaaaaaaaa imádom köviiiit :) <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jókor hagytad abba.......ezért még ma hoznod kell az újat..:D am nagyon jóóó lett...minél hamarabb hozd a részt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi *----* rendben még ma hozom :D Kösziii és sietek :D

      Törlés
  3. és kb hányra hozod? :)))

    VálaszTörlés
  4. Juuj! Siess pls:) nagyon jó:D

    VálaszTörlés
  5. ha szeretnél bejelölhetsz facebook-on.........:D http://www.facebook.com/lilla.horvath.52493

    VálaszTörlés
  6. Smileee(:.........ez neked szólt.. :D

    VálaszTörlés