2013. március 27., szerda

31.rész

31.rész
Azért baszd meg m...

Louis

Reggel a kanapén kelve ébredtem Zaynel...hm...érdekes egy este lehetett.Kikeltem onnan,majd a konyha felé mentem,megtámaszkodtam az ajtó tokjában.Csöngettek lassan elindultam az ajtó felé,kinyitottam.
-Háttemegkivagy?-kérdeztem a szőke hajú lányt...Ismerős...túl ismerős...Megvan!Ő az a lány akit a bulvár szétszedett azért mert minden pasival lefekszik és elmegy...Hogy is hívják..L...K...Ka..Kate!Ahh tényleg.
-Kate...-mondta furán.
-És mit keresel itt?-kérdeztem és az ajtónak dőltem.
-Ha...-mondta de Harry mellém lépett.
-Szia...végre.-nevetett majd megfogta Kate kezét maga mellé húzta és megcsókolt...AUH!Miért fáj ennyire?Az ajkamba haraptam majd inkább csak megráztam a fejem,vettem egy nagy levegőt...felmentek...sokat mondok ha 10 perc múlva már nem Kate nyögéseit hallottam...rázott a hideg és libabőrös lettem tudtam hogy ki fogja használni...tudtam hogy Harrynek ez nem tesz majd jöt...Tudtam hogy megint csalódni fog...De akkor miért állok én még mindig a nappali közepén?Igazából...nem igen tudom...leültem a kanapéra az oldalamra dőltem és összehúztam magam a két kezemmel eltakartam az arcom...Rengeteg dolog kavargott bennem de rázott a hideg minden egyes nyögésnél.
-A kurva életbe hagyjátok abba!-kiabáltam el magam már félig sírva...nem bírtam nem tudtam ezt hallgatni...minden elhalkult.Fizikai fájdalom amiért az előbbieket hallgattam.Dübörgés hallottam a lépcsőn.
-Lou...mi a fasz b...-mondta Harry és a kanapé mögött megállt.
-Héé Lou mi történt?-kérdezte aggódva és megfogta a vállam de csak ellöktem a kezeit.
-Hagyj békén!!-mondtam.
-De Louis most mi a bajod?-kérdezte.
-Mi?Hogy mi a bajom?!-mondtam idegesen majd felálltam.
-Cseszd meg Harry...Komolyan!Elég...-mondtam.
-Mond már el mi a bajod!Nem értek így semmit se!-mondta.
-Az baszd meg hogy szeretek!Érted!Szeretlek!-löktem meg erősen a mellkasánál majd lehajtottam a fejem és elnéztem mérges voltam...Nagyon mérges...fel se fogtam mit mondtam...

Harry

Kiült az arcomra a döbbenet,nem tudtam hogy most jól hallottam-e,Loura néztem és át akartam ölelni.
-Menj innen és Hagyj Békén!!!-nézett rám dühösen és hátrébb lépett.
-De Louis...-mondtam és próbáltam összeszedni magam.
-NEM!Felfogtad mit mondtam...hagyj békén!!!-mondta idegesen majd felfutott,döbbentem néztem utána..MI VAN?Semmit se értettem....nem...kimondta amit hallani akarok már mióta...erre látni se akar...Komolyan...lehetne jobb?!Mindenem romokba...a """""""barátnőm""""""" fent vár a szobába....Aki számomra fontos és mindennél többet jelent utál...itt vagyok lent a kanapé előtt teljesen tanácstalanul...Ez komolyan velem történhet meg...de akkor miért láttam Zouist...meg most miért ő van felháborodva?Nem értem...de én szeretem őt...most ezt lett belőle...

4 megjegyzés:

  1. imádom de miért ilyen rövid ? :( aszt a Kate-t tüntesd már el :D kövíííííííííít de hamar :))

    VálaszTörlés
  2. Hogy többet tudjak írni :DDD Az a Kate meg marad egy kicsit :D és sietek :D

    VálaszTörlés
  3. Neee, Kate tűnjöl el légyszí! Amúgy nagyon jó! Imádom, gyorsan újat lécci!:D

    VálaszTörlés