2013. március 21., csütörtök

27.rész

27.rész:
Engedj vagy szenvedj....

Louis

Felvettem a köntöst amit hozott és most én ültem fel a csap mellé és vártam hogy beszálljon,oldalra döntöttem a fejem.Annyiszor nyitottam rá fürdés közben de most nem röhögtünk hanem ültünk én gondolkodtam ő fürdött és melegedett.
-És ma mit akarsz csinálni?-kérdezte Harry.
-Szerintem kialszom magam...-nevettem halkan,ez a nap mégiscsak durva volt...
-Igen...lehet nekem is azt kéne...-nevetett,mosolyogtam és most olyan..."had maradjunk itt bent egy ideig" hangulatom lett...végre rendesen tudtam beszélni Harryvel,nem kellett dühöngenem és siránkoznom....mindketten lezártuk azt az estét...részemről nem történt semmit se...elfejtettem...Harry kikászálódott a kádból,ő is felvett egy köntöst és én meg kifelé indultam.
-Louis...-mondta amire megfordultam és nagyban mosolyogtam.
-Igen?-fordultam vissza mosolyogva.
-Semmi...-mondta majd ő is elmosolyodott.

Harry

Semmi?SEMMI??Épp az hogy minden...bah...miért nem tudok én neki semmit se kinyögni?Lassan mentem utána és a földet figyeltem,de mivel nem néztem fel egyszer telibe nekimentem és így elestünk és rajta landoltam...mint a filmekben...nevettünk majd amikor találkozott a tekintetünk elhalkultunk...a tekintetem a szemei és az ajkai között cikázott már azon voltam hogy közelebb hajolok de ekkor lépéseket hallottam így csak megcsikiztem Lout és összeborzoltam a haját így ő is nevetni kezdett.Niall feje bukkant fel először...
-Kicsi a rakás!!!-ugrott rá amitől megint Loura nehezedtem.
-Én is!!!!-mászott ránk Zayn majd végül Liam is jött...szegény Lout agyon nyomtuk.
-Fiúk...megfulladok!-nevetett majd mindenki lassan leszállt a másikról,bementem a szobába és eldőltem az ágyon.Furcsa érzésem volt...zakatolt az agyam és nem akartam elhinni hogy a fiúknak pont most kellett feljönnie...annyira közel volt.Miért érzem hogy nem helyes hogy nem mondom meg Lounak hogy mit érzek?Egyáltalán mit érzek?Most...Én szerelmes vagyok Louisba?Vagy...vagy csak...nem tudom....Annyira furcsa érzéseim vannak amikor vele vagyok...Most is...annyira...de annyira szerettem volna legalább csak megérinteni az ajkait...de nem lehet...ez az ami megőrjít!Szeretném....sőt akarom őt!!!!!!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóó lett....gyorsan hozd az újat....kb mikorra hozod?? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már nem nagyon tudom szerintem hozni :/
      És köszii <3 :D

      Törlés
  2. Imádom :) izé.. nem a 27-nek kéne lennie ?? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi...:D
      És kösz hogy szóltál mert deeee annak kéne lennie :D

      Törlés
    2. nm :D máskor figyel oda rendesen :)) kövíííííííííííít :D <3

      Törlés
    3. Igyekszem de késő volt!!:D
      Csal szombton tudom hozni (:

      Törlés
  3. mikor lesz új?? :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!! :)) Mikor lesz új??

    VálaszTörlés
  5. már este van :D kövííííít xdd

    VálaszTörlés