2013. március 25., hétfő

29.rész

29.rész:
Na és akkor most....?
Harry

Nagy szemekkel néztem rá.
-Mi Louis?-kérdeztem,vártam hogy azt mondja amit hallani akarok...
-Ja...semmi csak elegem van...-mondta és elnézett...áh...csak a mesékben van olyan amiben azt mondják amit hallani akarunk...de persze mindegy.
-De én most szerintem bemegyek..-mondta és bement,vettem egy nagy levegőt...közel volt...nagyon közel,én is lassan bementem és gondolkodtam,holnap lesz egy buli amire el kell mennem...így inkább bealudtam...reggel illetve délután 2-kor keltem és mivel a "buli" 4-kor volt készülődtem majd lementem egy eléggé késői reggelire.
-Hova öltözöl ki ennyire?-kérdezte nevetve Zayn.
-El kell mennem az egyik lány bulijára...-mondtam
-Az egyik legalább ágyba viszed?-nevetett Niall.
-Az egyiket biztos...-nevettem,talán kicsit el kéne engednem magam...Lou úgy se fogja megérteni hogy szerettem...jobb ezt az érzést elnyomni magamban....neki a bandának és nekem se tesz jót ez az egész...nem baj....ez van.Van amit el kell fogadni.
-Na és most megyek sziasztok...-mondtam és elindultam mivel láttam hogy Paul megjött.

Louis

Miért kapott el fura érzés amikor azt mondta hogy "egy biztos"?Kicsit megrázkódtam majd kimentem a konyhába...mit csinál hülye amikor szar a kedve...Iszik!Telitalálat...én is ezt tettem...ha ő kedvére fekszik le lányokkal én meg akkor tönkreteszem a májam,Zayn jött be.
-Te meg mit csinálsz?-kérdezte.
-Iszom!-nevettem.
-Azt vettem észre.-mondta és mellém sétált,majd kivette a kezemből a poharat,addig unszoltam amíg ő is meg nem ivott egyet...könnyen belement a buliba Zayn "szeret" és tud is inni szerintem a 3-3 pohár mindkettőnket kiütött,a poharat figyeltem,majd Zaynre néztem és az arcát figyeltem...hogy nézhet ki ennyire jól?!A szemek...arc...borosta...haj...fülbevaló és a tetkók...mindenki számára álompasi,az ajkamba haraptam elém lépett
-Tudod mi az ennél is jobb?-nézett rám kábultan Zayn.
-Mi?-kérdeztem halkan és a szemeit figyeltem,de az ö szemei lejjebb vándoroltak az ajkaimra....én is az ajkaira néztem,majd felpillantottam rá a szemeink pont találkoztak,töltött a pohárba inni majd halványan elmosolyodott és a szája felé emelte a poharat,a szemei nem "engedték" el az enyéim,rabul ejtettek,az ajkai hívogatóak voltak,a szemei elbűvöltek...egyszerűen...ahh....

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon durva..! Basszus most akkor Zouis lesz? Összezavarodtam.... :DD Wáá nagyon imádom a blogod!! :)) *-* <3 Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem hogy az lesz :D Hmmm...titok :ooo :D Én még nem!! Yuhééé :D Örülök nekiii <3 :D Még ma lehet hogy tudok hozni egy gyorsat de nem tudom nem akarom elcsesszenteni ezt a kétséges álláspontot :D Inkább csak belekezdek :D

      Törlés
  2. mint mindig jókor hagyod abba....:)) de nagyon jóó lett minél hamarabb hozd az új részt!! :DD

    VálaszTörlés
  3. és holnap kb. mikorra?? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom kb fél 5 körül érek haza onnan meg ahogy ráérek nekiállok (:

      Törlés
  4. Imádom mond h nem Zayn-el fog össze jönni.. csak ne vele hanem Harry-vel.. :D harry túl hülye inkább le itatná Louis-t oszt akkor Louis mászna Hazz-ra :D kövííííít :) <3

    VálaszTörlés
  5. mikor lesz rész?? :)))))

    VálaszTörlés