2013. március 26., kedd

30.rész

30.rész
Hazza neked van...


Louis

Megitta a pohár tartalmát de a szájba tartotta,halványan elmosolyodott majd közelebb hajolt és összeérintette az ajkait én gyengéden megharaptam az ajkait de még mindig a szemeim nézte a kezeivel a csípőm fogta és úgy húzott magához még közelebb mivel szerintem érezte hogy nem fogok ellenkezni megnyalta az alsó ajkam amire az ajkaim ketté nyíltak ő meg szabad utat kapott,a csókkal együtt jött vele az ital is,kábultan nyeltem,de egy kicsit mindketten elengedtünk ami a szám sarkából indult és a végigfolyt a nyakamon,Zayn mielőtt még elérte volna a pólóm lenyalta majd vissza hajolt hozzám,bármennyire fura vele teljesen más volt mint Harryvel,a szemeit néztem.
-Nagyon részeg vagyok...-mondtuk teljesen egyszerre majd egymásra néztünk és elnevettük magunkat,leültünk a kanapéra az ölembe hajtotta a fejét amin csak elmosolyodtam,és megsimogattam a fejét és én is kicsit kidőltem arra keltem hogy valaki csönget,felpattantam amire Zayn is felállt,mögém lépett és az ajtót néztük...hogy miért?Nem tudom....de jó volt,beálltam mögé és az állam a vállára tettem ő meg a fejét az enyémnek döntötte majd hátranyúlt a kezeimért és a magához húzott.

Nagy szemekkel figyeltem majd amikor belépett Harry el akartam lépni,de nem tudtam Zayn úgy fogott,az ajkamba haraptam.
-Hááttii?-kérdezte eléggé döbbenten Harry.

Harry

Eléggé furán érintett amit láttam...Zouis...öm...nem tudom hogy most ez hova tegyem,Louis csak megrázta a fejét Zayn meg bambán mosolygott,de miért volt olyan szorító érzésem amikor nekem mos van barátnőm?Katel jól elleszek...ha más nem legalább elfelejtem Lout...de akkor miért érdekel mit csináltak ketten hulla részegen?Nem baj kiverem(nem kell rosszra gondolni xD) a fejemből.
-Én akkor felmegyek...-mondtam,elmentem mellettük mire Lou fintorgott egyet,majd motyogott valamit halkan...Áhh a parfümöt nehéz leszedni.Fent bedőltem az ágyba...kb 3-4 óra múlva csörömpölésre keltem,feltápászkodtam levetkőztem majd lementem...Hmm...érdekes...Zouis nem semmi módon falta egymást,Louist Zayn a pultnak szorította,de hirtelen lökte neki így Lou lelökte az ottani poharat,a nyaka köré fonta a kezeit majd a hajába túrt,komolyan mondom fizikai fájdalmam volt...nem tudom miért...de rossz érzés volt...az ajkamba haraptam mikor Louból egy halk sóhaj jött ki nem tudom miért...de nem is akartam megtudni...nem hiszem hogy bármi olyan is történni fog az este...de nem baj....Ommm Hazza neked van barátnőd...

8 megjegyzés:

  1. hát erre nem számítottam.....de nagyon jóó lett gyorsan kövit..:DD kb mikorra hozod az újat??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem :DDDDDDDD és köszii és holnap :D de csak fél 2 körül kezdek majd bele akkor érek haza és akkor úgy valahogy :D

      Törlés
  2. mi az h van barát nője ? :o ez nem lehet igaz.. akkor ez most Zouis lesz vagy mi?? :D UI.kövíííííííííít IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahaha :D
      Majd meglátod ^^ :p
      kösziiiii ma hozom :D

      Törlés
  3. Imádom ahogy írsz és, amit! Végig izgulok minden részt és tűkön ülve várom a következőt. Én is elkezdtem egy bromances oldalt, de sosem fogok még a nyomodba sem érni, annyira jól írsz!:D ha kissé értelmetlen voltam bocsánat, csak ááá kiütött ez a rész és nem tudok rendesen gondolkozni:D siess a kövivel légyszí:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow kösziiiii :D Wíííííí ezt nagyon jóóó hallani :33 Ugyannnn biztos nem igaz! :D Én az se hittem hogy valaki olvasni fogja o.o :D Rendben sietek :D :))

      Törlés
  4. mikorra hozod az újat? :)))

    VálaszTörlés