2013. március 17., vasárnap

24.rész

24.rész
Pufff....

Harry

Csak hogy még letargikusabbak legyek a fiúk beraktak valami filmet...aminek kb az egész lényege az volt hogy van egy Pasi aki teljesen ki van akadva és hogy neki kell egy csaj de oda se figyel rá de neki csak ő kell és az összes többit lepattintja...Hmm....csak én éreztem ebben a dologban valami iróniát?Meg lett egy "enyhe" Deja Vu érzésem...Lou sétált le az emeltről mindenki felé nézett,nekem összeugrott a gyomrom mikor megláttam.Olyan volt mint akin átment az úthenger...Rossz volt ránézni.

Liam

Mint a legjózanabbul gondolkodó ember...nekem rögtön leesett hogy van valami Harryvel és Louval...köztünk történt valami...egyszer kedvesek egymással....az elmúlt 1-2 hétben meg nagyon furán viselkednek...olyanok mint akik járnak...összevesznek,kibékülnek..eltűnnek hol együtt hol egyedül...a szobájukból eléggé "érdekfeszítő" hangok jöttek.Basszus...hogy ezt eddig nem esett...na várjunk csak...Akkor tulajdonképpen Larry most igazi?Ki esett bele kibe?Ki akarja bevallani?Ki nem bírja a másik nélkül?Najóóó elég a kérdezz felekből,Hazza felé néztem majd a kert felé biccentettem,bólintott majd elindult kifelé,elkaptam Lou kezét.
-Gyere egy kicsit.-húztam ki a kertbe,amikor Harry meglátta Lout nagy szemekkel nézett rám.
-Liam...kérlek ne...-nézett rám Lou,ahha...kezd összeállni a kép,megállítottam Harry mellett Lout.
-Mi folyik itt fiúk?-kérdeztem,Lou a földet nézte Harry pedig elfordította a fejét majd morgott valami "Semmi" félét.
-Elég legyen...tudom hogy van valami...-mondtam.
-De semmi...-nézett rám Harry.
-Ahha... eddig imádtátok egymást...most meg olyanok vagytok mint akik 10000 éve utálnák egymást...szinte undorotok egymástól.-mondta.
-Liam te ezt nem érted....-mondta halk Louis.
-De értem...tudom hogy van valami köztetek.-mondtam,amire mindketten rám néztek.
-Az ég világon semmit sincs!!!-mondta azonnal Lou...ezt mintha szíven ütötte volna Harry...keserű mosoly jelent meg az arcán.
-Jah...semmi...-mondta halkan.
-Basszus Louis...-fogtam a fejem...ekkor leesett az egész...Harry teljesen beleesett Louisba...ahj..basszus...hülye...komolyan.Megdörzsöltem az orrnyergem.
-Komolyan...már tudom mi volt...-mondtam.
-Lefeküdtünk...nem jelent semmit se...-mondta Harry maga elé...o-oké..egy kicsit megdöbbentett,a földre néztem,de egy kisebb csattanásra felnéztem.
-Ne mond ki még egyszer!!!!!-kiabálta Louis és a felemelt kezéből és az arcát fogó Harryből azt vettem ki hogy felpofozta.

8 megjegyzés:

  1. aszta kurva hát ez..nagy :D köviiiiit holnap lécíííííí :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD reméltem hogy tetszeni fog...szóljatok ha már kicsit túl drámáztam :oo :D És rendben holnap sietek vele <3 :D

      Törlés
  2. Azt a rohadt ne kínozz!!! :DD Lécci siess a kövivel!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én?Ugyan...ilyen feltételezni rólam :ooo :D Rendben igyekszem :D

      Törlés
  3. ma hozd a kövííííííííííííít léééééééééééééééééci :D <3

    VálaszTörlés