2013. március 17., vasárnap

23.rész

23.rész:
Sok(k)...

Harry

Komolyan az életem elmúlt 2 hete beleillene egy sorozatba:"Hogyan cseszd el az életed"-be vagy a "Mindenem megvan...vagy mégsem?"-be.A fejembe minden máshogy ment...már rég ott voltam ahogy reggel mosolyogva felkelek és Lou szuszog a karjaimban,megpuszilom az arcát,amitől résnyire kinyitja a szemeit és mosolyogva rám néz.Ehelyett a túlsó szobába kuporog én meg itt fekszem egyedül...lássuk be ez kicsit más mint az elképzeléseim...és ma koncertünk van szóval még jobb lesz a helyzet...nem kellett volna megtennem...le kellett volna állnom ameddig lehetett...de nem én telhetetlen vagyok...de ha kell és akarom akkor hogy álljak le?Az ölembe vettem a laptopom,és elkezdtem böngészgetni Youtubon,hogy legalább valami mást csináljak mint az önsajnálat...nagyban nézelődtem amikor valamint megakadt a szemem...Taylor Swift - 22 Jól kezdődik....nem kellett volna de megnyitottam,majd elindult.1:15-1:20 körül kikészültem.Hm...a klipp rólam szólt...és legszívesebben földhöz basztam volna a laptopom.Volt benne Liam,Louis paródia és persze az enyém 90%-ban...remek.
-Elmész te a ku...-mondtam de akkor nyitott de Zayn.
-Harry...ömm mit keresnek itt Lou ruhái?-nézett rám furán.
-Itt vetkőzött le fürdéshez.-vontam vállat.
-Nem tudod mi van vele?-kérdezte.
-Nem nem tudom!És elegem van már hogy mindig én vagyok az akit megkérdeztek hogyha valami baja van akkor mi!Nem tudom!!!!Nem,nem tudom!Azt hittem tudom de már semmit se tudok!!!-mondtam,Zayn kissé döbbenten nézett rám.
-Harry...az elmúlt 4 napban furcsák vagytok egymással...kb 2 nappal ezelőtt Lou ugyan ezt mondta!!Eddig ti voltatok a legjobb haverok...akik mindig ott voltatok egymásnak...Szedjétek már össze magatokat mert hogy velünk se és egymással se beszéltek meg a dolgokat...akkor ennek nem lesz jó vége.-mondta komolyan...Zayn komolyan tud ilyen észhez térítő lelki pofonokat adni...vettem egy nagy levegőt.
-Hogy neked mindig igazad van...-morogtam halkan.
-Jézus te meg mit hallgatsz?-röhögte el magát mikor meghallotta...gondolom.
-Megnéztem mit dobott össze...benne van Lou,Liam...és én is...-nevettem.
-Na ne?Tényleg?Áhh nem is gondoltam volna!-nevetett.
-Gyere majd le.-mosolygott majd kiment,én bólintottam egyet majd eltettem a laptopom és felvettem egy új alsógatyát,majd elindultam lefelé,kissé szomorúan mentem el Lou szobája előtt...csukva volt,vettem egy nagy levegőt....és bementem.
-Lou...-mondtam,és amikor ránéztem láttam hogy aludt,odasétáltam mellé majd leguggoltam,ahogy kifújta az orrából a levegőt az lágyan simogatta az arcom...jó érzéssel töltött el hogy most itt vagyok mellette...nem tud róla...inkább ne is tudjon...kifújtam én is a levegőt majd megpusziltam ajkait felálltam és kimentem.

Louis

Persze hogy fent voltam,Persze hogy tudtam hogy bejön,Persze hogy éreztem ahogy megpuszilja az ajkaim,amitől csak megugrott a gyomorom és olyan sírhatnékom lett...mivel amíg közelebb hajolt résnyire kinyitottam a szemeim és az övéiben láttam a megtörtséget,szeretet,vágyat,kétségbeesettséget.Annyira rossz volt látni ezt...meg annyira rossz volt amit tett....nem akartam hogy ez legyen...de...nem tudom...fura érzésem volt...Haragudtam rá de most...sajnáltam is.Ha várok talán jobb lesz?Vagy most ő...tulajdonképpen..s..sz...Na Nem!!!!!!!Louis beütötted a fejed az előbbi sokk hatása alatt vagy!Nem az nem lehet....

8 megjegyzés:

  1. Imááááádom.. kövíííít :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon jó lett!!! Gyorsan kövit!! :))

    VálaszTörlés
  3. köviiiiiit..most találtam a blogod és 2 óra alatt kiolvastam imádoooom...siess <33

    VálaszTörlés
  4. Komolyan mondom amióta megtaláltam ezt a blogot le se tudok állni az olvasásról!! :D ♥ annyira de annyira uhh ohh :D ♥ nagyon imádoom!! :D

    VálaszTörlés