2013. március 15., péntek

22.rész

22.rész
Ez nem jelent semmit se...

Harry

Gyorsan vettem a levegőt és olyan hihetetlen érzés uralkodott bennem...nem tudom miért de annyira jól éreztem magam,az alkohol hatása is hozzátett egy kicsit?Lehet...de azt biztos hogy nagyon boldog voltam,pár percig a plafont néztem és mosolyogtam,gyorsan vettem a levegőt,nem bírtam lenyugtatni magam.Tényleg mosolyogtam és egyszerűen hihetetlen érzés fogott el...addig a pillanatig amíg rá nem néztem a mellettem kuporgó Louira...remegett és összehúzta magát.
-Loui...min...-mondtam és felé nyújtottam a kezem de amikor már majdnem hozzáértem megrezzent.
-Nehogy...h...hozzám érj...-mondta remegő hangon és elütötte a kezem,teljesen ledöbbentem én azt hittem hogy így most minden rendben lesz...megérti hogy én tényleg szeretem...amit most még így gondolatban is nehéz elhinni...De most meg fél tőlem?Vagy mi van?Nem hiszem el...nekem semmi se jön össze...akkor barom vagyok,lassan felült de kicsi felszisszent magára terítette a takarót.
-Ez nem jelent semmit se...-állt fel és bicegve elment.Ez az egy mondat bennem minden összetört...nem volt olyan dolog ami ennyire fájt volna,az hogy én ennyire szeretném őt és...és..most megutáltattam magam vele...Hallottam ahogy becsukja az ajtó,reménytelenül néztem az én szobámnak a csukott az ajtaját...azt szerettem volna ha itt lenne mellettem és átölelhetném...és...és nem így lenne...hogy ő ott én meg itt vagyok...érezni akarom...szeretnék hozzáérni és magamhoz húzni...nem pedig csak ilyen messziről gondolkodni rajta...

Louis

Nem igazán tudtam összeszedni magam,fájt mindenem és Harry egyszer annyira megfogta a csípőm hogy nyoma maradt...az ujjai helyén kisebb lila foltjaim voltak...jó igen persze ez nem az ő hibája...de a többi már igen,egy nagy kiszívott folt van a nyakam jobb és bal oldalán,a kezem ráraktam az egyikre...szinte éreztem az ajkait rajta amitől kirázott a hideg,ez az egész olyan...furcsa és számomra eléggé természetellenes.Az ajkamba haraptam és lassan lefeküdtem az ágyra,ami kb 2 percig tartott,a hátsófelem kb két napig elfelejthetem...örülök ha egy alsógatyát majd magamra tudok erőltetni,a fejem zúgott a sok gondolattól...a szemeim előtt...Harryt láttam ahogy az arca csupa víz,néhány tincse a homlokára tapadt...az ajkai szűken de nyitva vannak és a száját férfiasabb morgások hagyják el,de azt az alig lehet miattam hallani,mivel eléggé elnyomtam...az ajkamba haraptam,lehunytam a szemeim megint átjárt a pillanat és a fülem csengeni kezdett az utolsó nyögésétől...libabőrös lettem,és kirázott a hideg.Miért keringenek a fejemben még mindig ezek a gondolatok?Miért érzem azt hogy hozzám ér....?Erős kezét érzem a csípőmön...ujjait az ujjaim között...ajkait az ajkaimon...Miért?A fejem a párnába fúrtam,és nehezen vettem a levegőt...kicsit kétségbe voltam esve...

6 megjegyzés:

  1. Ma találtam rá az oldalra, illetve tegnap, Mert 1 óra elmúlt, de egész nap csak olvastam. Addig nem tettem le a telefonom amíg el nem jutottam az előző fejezetig, aztán 5 perce feljöttem és láttam, hogy van új; hangtalanul sikítottam és neki ugrottam olvasni. Nagyon tetszik és ááááá! Oda vagyok érte! Siess a következövel, bár tudom, hogy nem rég raktad csak ezt fel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhhh de jóóó ezt hallani :DDD nagyon örülök hogy tetszik :D
      És igyekszem mindennel sietek :D

      Törlés
  2. Te jó ég!! Ez fantasztikus rész lett!! *-* :)
    Most nem tudom összeszedni a gondolataimat.......... nagyon imádom!!! :)) <3
    Lécci gyorsan hozd a kövit!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii<3 :D
      Tényleg nagyon örülök hogy tetszik és sietek :D

      Törlés
  3. úr isten szegény Lou... :) remélem h minden rendem lesz köztünk idővel Imáádom kövíííííííííííííít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D igen kicsit én is megsajnáltam :ooo :D
      Ki tudja mi lesz ?:ooo xd
      Sietek :D

      Törlés