2013. március 14., csütörtök

21.rész

21.rész
Engedd el magad...

Louis

Harry a kezeivel végigsimította az oldalam,én az ajkamba haraptam,a fülemhez hajolt.
-Hogy szeretnéd?-kérdezte,és a szemem sarkából látom hogy vigyorog.
-Sehogy!!!!-mondtam reflexből ami nem volt jó ötlet mivel kicsit felhúzhattam az agyát.
-Rendben akkor én döntök...de Lou...rosszul fogsz járni.-mondta,megijedtem...tényleg.Mit fog ez velem csinálni?Ahogy kiegyenesedett láttam azt a perverz tekintet...tudtam hogy itt most nekem végem.Összeszorítottam a fogaim majd kicsit lehunytam a szemem,majd amikor megfogta a kezem újra kinyitottam,a tekintete kicsit megenyhült,elmosolyodott.Szerintem látta bennem hogy félek és nem nagyon akarom.Végigsimított a hasamon majd az ágyékomnál amitől belőlem egy halkabb sóhaj jött ki.Nem kellett volna,újra kisebb vigyor ült az arcára és bemászott a két lábam közé,elengedte a kezeim majd megfogta az egyik kezével a csípőm,éreztem hogy ott lent hozzám ér,megremegtem.Nagyon nem akartam ezt az egészet...fölém hajolt és a szemeimbe nézett.
-Engedd el magad...-mondta halkan,nem válaszoltam,mindenem teljesen görcsbe volt,ha részeg lennék én is talán nem érezném,nem vennék róla annyira tudomást mit most...basszus.Kezével kicsit rámarkol a csípőmre majd belém nyomja magát.Nyitottam volna hogy hangot ajak magamnak de nem jött ki hang a torkomon,nem tudtam megszólalni,rohadtul fájt a szám elé tettem a kezem és inkább ráharaptam az egyik ujjamra.Harry újra rám nézett.
-Mehetek beljebb?-kérdezte halkan.
-MI VAN???????????-kérdeztem és így kijött belőlem egy fájdalmasabb nyögés is,a nyakamhoz hajtotta a fejét majd a csípőmet kicsit megtolta hátrafelé majd éreztem hogy ő is mozdul egyet,a nyakamba harapott.Én meg megint nyögtem egy hangosat...Harry kicsit felkapta a fejét majd elmosolyodott majd hozzám hajolt és megcsókolt.Lassan kezdett el mozogni,minden egyes mozdulatával egy nyögés engedtem ki magamból,akár megcsókolt közben akár nem.Még mindig fájt de valamivel enyhült,amikor ezt Harry észrevette kicsit fokozta a tempóját,neki is mindene megfeszül,és hangosabb férfias morgások hagyták el a száját.Leverte a víz ahogy engem is,megint odahajolt hozzám és megcsókolt de most nem hajolt el,egészen addig amíg nem érezte hogy már nehezebben veszem a levegőt,akkor kicsit hátrébb hajolt,én vettem egy nagyobb levegőt,de az ajkunk még összeért.A szemeimbe nézett,majd megharapta az ajkam.
-Én..el...-nyögte ki nehezen és gyorsan vette a levegőt,a keze megremegett.
-Harry..Harry...-nyögtem de nem bírtam kimondani,teljesen magához szorított és egy hangosabb nyögés kíséretében én is és ő is elmentünk...azért volt különbség...hogy mi?...az hogy ő bennem ment el......gyorsan vette a levegőt majd ledőlt mellém,én kicsit összehúztam magam és nyugtatgattam magam.

4 megjegyzés:

  1. Most találatam rá a blododra, és.......azt a.......rohadt!! Ez.... nagyon jó lett, ha lehet ilyet mondani!! :D

    VálaszTörlés
  2. Imááááááádom :D kövííííít tudom h még csak most hoztad de siess :)

    VálaszTörlés