2013. március 10., vasárnap

20.rész

(Komolyan mondom hogy +18!!Tiétek a felelősség xd :"D Komolyan nagyon elengedtük a fantáziát x"D)
20.rész
Ne ellenkezz...nem éri meg...
Louis

Ahogy csókolt,elvette az eszem,nem nagyon tudtam ellenkezni ellene.Tudtam hogy kéne de valahogy nem voltam rá képes,nem tudom megmondani miért de nem tudtam ellökni,vagy magamnak megálljt parancsolni,pedig tudtam hogy ez így nem helyes,ő részeg...nekem meg...nem nincs barátnőm de akkor se helyes.Az ajkamba harapott,kirázott tőle a hideg,a karomon végighúztam erős kezét,majd belemosolygott a csókba,szerintem érezte mit váltott ki belőlem.Az ajkaim megremegtek mikor elvált tőlem,lehúzott onnan ahol voltam majd megfogta a kezem és gyors léptekkel ment előre,szinte húzott maga után,egy kicsit megálltam,de akkor megállt és magához rántott a két kezét a hátsófelemre csúsztatta majd a szemeimbe nézett.
-Ne ellenkezz...nem éri meg.-mondta halkan és végig a szemeimet néztem,erősen húzott magához,a mellkasom tejesen az övéhez nyomódott.A szemeit sötétek voltak,a vágytól égtek.Vettem egy nagy levegőt azt kifújtam,kicsit megpróbáltam ellazulni,de ez nem volt túl jó ötlet,ahogy kicsit elereszkedtem,a lenti pontunk teljesen egymáshoz ért,hátrébb lépett majd megfogta a kezem és tovább húzott a szobába,majd maikor beértünk az ajtónak lökött,lépteket hallottam.
-Harry minden rendben?-kérdezte Liam az ajtó túloldaláról,Harry benyúlt a gatyámba és ott bent kezdett simogatni,egy halk sóhaj hagyta el a szám,az ajkamba haraptam.
-Igen Liam...minden.-mondta és közben tovább simogatott,láttam ahogy a kilincs lenyomódik,Harry kicsit az ajtónak nyomott és a lábával és megtámasztotta az ajtót majd kulcsra zárta.
-Harry engedj be.-mondta Liam.
-Nem szeretnék most egyedül lenni.-mondta és kicsit ott lent rám markolt,a nyakába nyögtem mivel időközben annyira közel került hogy a fejem a nyakában volt,kicsit hátrébb hajolt és egy kanos mosoly jelent meg az arcán és a nyakamhoz hajolt majd gyengéden megharaptam és kimászott a gatyámból.
-Rendben...akkor megyek.-mondta Liam és elment,Harry lassan lefelé haladt és nagy szemekkel figyeltem,kissé ijedten.Kicsit mocorogtam hogy ne érjen el annyira egyszerűen de lefogta a csípőm az egyik kezével és a másik kezével megint a gatyámba kezdett matatni,amitől nyögtem egyet,majd lehúzta rólam a gatyát és úgy folytatta tovább,alig kaptam levegőt,egyre hangosabbakat nyögtem,lehunytam a szemeim,és az ajkamat próbáltam harapni de nem ment.
-Ha visszafogod kapni fogsz.-morogta és gyorsabban mozgatta a kezét,továbbra is az ajkamat haraptam,nem engedtem neki,ha már ennek kitett akkor legalább most hagy csináljam amit akarok,hogy ne hallja mindenki hogy mit csinálunk...a fejem hátradöntöttem az ajtónak,és továbbra is az ajkam haraptam,de olyat csinált amire nem számítottam,kicsit abbahagyta amitől lüktetni kezdett mindenem,de majd megint a kezébe vett de most nem a kezét éreztem magam körül,nyögtem egy nagyot és nagyra nyitottam a szemeim,gyorsan vettem a levegőt,mikor lenéztem,láttam hogy előttem térdelt és az előbb folyamatot a szájával folytatja.Ökölbe szorítottam a kezeim és kicsit a falba csaptam,baromi jó érzés volt,és nem tudtam magam visszafogni,közben a másik kezével a lábam simogatta, a halálomon kezdtem lenni,hallottam ahogy néha köhög egyet.A hasam alját kezdte simogatni,közben gyorsított,gyorsan vettem a levegőt,és minden előzmény nélkül elmentem,egy férfiasabb morgás kíséretében,gyorsan vettem a levegőt és nem tudtam magamhoz térni,az ágyra döntött majd lekaptam magáról a gatyáját,nagy szemekkel néztem rá,még a gondolattól is összerezzentem hogy vajon most mi lesz....

(És Harry jön a 21.-ben :d Hahhaha :D Tudom én ezt húzni mint a rétes tésztát/nézzétek el fáradt vagyok xd/ *-* xd)

6 megjegyzés:

  1. mért? mért kínzol? El akarom olvasni most

    VálaszTörlés
  2. mond direkt csinálod eszt velem ? ne kínoz léciiiiiii ne tedd eszt velem, Imádom <3 és ááááááááá végre szeretkeznek ha lehet ilyet mondani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh és ha tudnád még milessssszzzzz (5 napig nem leszek xd) Köszii<3 Végre?:D nah....:DDD

      Törlés
  3. úúú imádom:D eddig még nem írtam csak végig akartam olvasni tök jóó:D

    VálaszTörlés