2013. március 29., péntek

34.rész

34.rész
Nem akartam...

Harry

A zsebembe csörgött a telefonom...a végén kivettem és lehalkítottam,Lou képe villogott a képernyőm.
-Mondtam hogy ne keres...nem éri meg...-mondtam halkan és lecsúsztam a földre,megráztam a kis üveget a sok fehér kapszula,csörömpölt benne egy ideig tanulmányoztam őket,lepattintottam a tetejét majd bevettem kettőt,ittam rá valami erős italt...állítólag úgy jobban hat.Ha nem hat akkor majd a többit később beveszem.

Felálltam mivel lépteket hallottam,a falnak döntöttem a hátam.
-Nézd ki van itt...-mondta valaki,hunyorogtam nem igazán láttam hogy ki az,ketten voltak és kb 2 méteresek...felnéztem de nyugodt maradtam,mondtak valamit de nem igazán hallottam,pislogtam kettőt és néha a kelletnél kicsit többet,közben folyamatosan magyaráztak,de amikor kicsit megrogytam akkor mintha kicsit megijedtek volna és 5 perc múlva már nem voltak ott,a térdemen térdeltem,kicsit homályosan láttam,leültem a földre vissza ahogy voltam a fejem a falnak döntöttem és gyorsan vettem a levegőt...nyeltem egyet és halványan elmosolyodtam.

Louis

Még mindig hívogattam Harryt de kezdtem nagyon meg ijedni....valaki felvette,nem szólt bele semmit se.
-HARRY!!!!!!-mondtam kissé idegesen.
-Az erdő melletti falunál van...-mondta valaki és lerakta a telefont...EZ KI VOLT?!ÉS MIT KERES NÁLA HARRY TELEFONJA?!  Elindultam oda,mikor odaértem futni kezdtem befelé,komolyan senki se tudott volna lefutni,ha most valami baja lesz...akkor én nem is tudom mit fogok csinálni...az egyik lépcsőn felfutottam nem olyan messziről beszédet hallottam."Szerinted él még?Nem tudom de vegyük el a cuccait...nem hiszem hogy kell már neki." Szinte leugrottam a lépcsőn visszafelé és a hang irányába futottam tovább majd megláttam két srácot az egyik eldugottabb részben,az egyik guggolt a másik meg állt,és valahova nyúlkáltak,tovább mentem befelé,amikor megláttam Harry eléggé mérges lettem.
-Engeded le te vadbarom.!-löktem meg úgy erősebben az álló fiút így az ráesett a guggolóra aki így viszont majdnem eltépte Harry láncát.
-Ha hozzáértek komolyan mondom nem tudom mit csinálok veletek.Takarodjatok innen!-mondtam idegesen,két kissrácc volt nem lehettek többek 18-nál...ez a környék eléggé veszélyes,gyorsa el is futottak,mérges lettem rendes körülmények között nem csináltam volna ezt,Harry mellé léptem,majd letérdeltem mellé,az arca hideg volt az ajkai fehérek,a szemei csukva voltak.
-Harry...Harry...kérlek válaszolj...-mondtam és magamhoz húztam...nem akartam hogy ez így érjen véget...nem akartam hogy így legyen....

4 megjegyzés:

  1. komolyan mondom mindig a legjobbkor hagyod abba ez nem ér....:D nagyon jóó lett....nagyon siess a kövivel....:D

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó lett remélem h nem lesz semmi baja hazzá-nak :) és abban is reménykesek h össze jönnek már végre <3 kövííít de hamar :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közsii ^^ <3 és hm...ki tudja :D és azt is ki tudja?:ooo <3 rendben sietek ^^:D

      Törlés