2013. április 2., kedd

36.rész

36.rész
Velem ne szórakozz...

Louis

A csók közbe rengeteg gondolat kavargott a fejemben,Harry lassan hátrébb hajolt..az ajkam megremegett és legszívesebben az övéi után kaptam volna,a szemeimet néztem...megkérdeztem volna azt hogy Akkor most mi lesz?Mi lesz ezek után?
-Harry...-néztem rá.
-Nem...nem hogy megszólalj...-mondta és megsimogatta az arcom,lassan felállt és húzott magával engem is,megfogta a kezem majd összekulcsolta az ujjainkat,kissé félénken néztem rá.
-Haza megyünk?-kérdeztem.
-Igen...menjünk a te kocsiddal.-mondta és húzni kezdett magával.Sötét volt,kicsit olyan horror filmes volt a környék,az ajkamba harapva követtem Harryt,beültünk a kocsiba,én vezettem gyorsan hagytam el a környéket,Harry a kezét a combomra tette és mosolygott,én is halványan elmosolyodtam majd a kezére néztem végül vissza az útra,nehezen de sikerült haza találni,otthon kiszálltunk és bementünk.Leültem a kanapéra Harry meg mellém és átölelt majd hátra dőlt és magára húzott,egy halványan mosoly futott végig az ajkain,a tarkámnál fogva magához húzott,az ajkaim érintették az övét,nem csinált...Rám várt?Lehet...nem tudom.De én teljesen elvesztem a szemibe...már értem miért Harry szemei vannak az Irresisitible képeken,láttam ahogy elmosolyodik,de nem húzódik el.Átkarolt a derekamnál,és gyengéden az oldalamat simogatta.

Harry

Nem sok olyan pillanat van amire annyira vágytam mint ez.Jó érzés volt hogy a karjaim között van és most az enyém...biztosan csak az enyém,a tekintetem az ajkai és a szemei között cikáztak.
-Mit szeretnél?-kérdezte és egy kisebb szemtelen mosoly jelent meg a száján.
-Velem ne szórakozz...-mosolyogtam majd az ajkába haraptam,nem adta meg magát könnyen,megnyaltam az alsó ajkát,mindkét kezemet a fenekére csúsztattam és belemarkoltam mivel nem adta meg magát,az ajkai szétnyíltak,ezt kihasználva hosszan megcsókoltam.Amennyire nem engedte magát annyira akarta már ő is a végén,a hajamba túrt,éreztem ahogy az ujjai siklanak a tincseim között én a hátát simogattam,nem akartam elengedni...felültem és a hátát fogtam,én kezdtem kicsit vadulni,lassan elkezdtem előre felé dőlni,végigfektettem Lou a kanapén de nem váltam el az ajkaitól,a kezemmel a hasa alját simogattam majd áttértem az oldalára,közben nagy nehezen elszakadtam az ajkaitól,a nyakához hajoltam és gyengédem megharaptam puha bőrét majd elengedtem,egy halk sóhaj hagyta el a száját...egy perverz vigyor jelent meg a  számon,kerestem egy érzékeny pontot majd ott megint megharaptam,láttam hogy nyitja a száját,de még mielőtt hangot adhatott volna ki elkezdtem ott szívni,először gyengéden majd egyre durvábban,gyorsabban vettem a levegőt.A pólómba markolt,majd az egyik kezét a nyakamhoz csúsztatta majd a hajamba túrt,belemosolyogtam a nyakába majd lent nekinyomtam magam...nyögött egyet...majd nyitódott az ajtó.....

2 megjegyzés:

  1. na végre....nagyon jóóó..de mindig a legjobbkor hagyod abba!!! ez nem igazság..:DDDDD

    VálaszTörlés