2013. március 4., hétfő

17.rész

17.rész
Ebből mi lesz?

Niall

A pulton ültem amikor Lou és Harry nevetve jöttek le az emeltről,kishíján tarkón spricceltem Zayn fantával.A szemeim nagyra nyíltak és muszáj volt megtörölnöm őket,azt hittem hogy álmodok!!
-Ti?Együtt?Onnan?-kérdeztem,még mindig döbbenten amire csak mindketten elnevették magukat,még jobban ha azt még lehetett fokozni...elmesélték mi történt.
-Részvér Lou.-mondtuk Zaynel,miközben Liam is megérkezett,azt a döbbent fejet látni kellett...neki is elmondták.Mindenki teljesen boldog volt...végre újra a csapat.

Louis

Jó volt hogy mindenkivel megbeszéltük,Harry egész idő alatt meglepően közel állt hozzám és a karja mindig érintette az enyém,az ujjaival néha a kezemnél babrált,de odanéztem inkább csak úgy tett mintha a gatyáját igazgatná,elmosolyodtam rajta.
-Mi lesz ma?-kérdeztem.
-Nem tudom...-mondta Zayn.
-Ma hivatalosak vagyunk egy buliba.-mondta Niall,összenéztünk Liammel,ez csak egyet jelenthet....mindenki leissza magát és mi leszünk azok akik vigyáznak rájuk...remek lesz...a múltkori óra megígértem magamnak hogy nem iszom...khm...annyit....
-Rendben...én benne vagyok.-vigyorgott Harry,az a vigyor...nem sejtet sok jót.Miután megbeszéltük mindenki mást csinált,én ledőltem aludni Niall enni készült,Liam tévét nézett,Zayn elment a szobájába,Harry ki a kertbe.Estig aludtam,Harry keltett fel,kb fél centire volt a feje az enyémtől és a fürtjei csikizték az arcom,amikor kinyitottam a szemeim,kicsit meglepődtem majd elmosolyodtam és felültem.
-Hány óra?-kérdeztem álmosan.
-11.-mondta.
-Akkor jéjzus...enyém a fürdő.-mentem be gyorsan a fürdőbe és lefürödtem,de nem volt törölköző.
-Harold hozz egy törölközőt.-kiabáltam ki,be is hozott egyet,de mintha végignézett volna rajtam,bár lehet hogy csak a párától láttam úgy.
-Köszi.-mosolyogtam és elvettem majd megtörölköztem és a derekam köré tekertem a törölközőt összeszedtem a cuccaim,visszamentem a szobába,majd gyorsan felöltöztem és már mehettünk is.Kicsit furának találtam Harryt...de inkább nem mondtam semmit se,gondolkodtam és mosolyogtam.Paul jött értünk és vitt a helyszínre minket.Bementünk,az egész hely tele volt,Liammel egy helyen maradtunk de a többiek szanaszét mentek.Okéé...elég nehéz lesz itt megtalálni őket,vettem egy nagy levegőt,leültem a pulthoz,az egyik pillanatban láttam Harryt már most spicces volt...elnéztem és két pillanattal később egy kicsit arrébb turkált egy csaj szájában,oh...

8 megjegyzés:

  1. Imádom Imádoooooom :D <3 ma hoz egy köviiiiit léciiiiiiii :))

    VálaszTörlés
  2. imádooom noan jó :D siess a kövivel
    éééss van egy kis meglepim neked a blogomon :P

    http://potter4e.blogspot.hu/2013/03/1-dijjam_2748.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii,sietek :D
      és uhh köszönöm <3 :D

      Törlés
    2. mikor lesz új rész??? :))

      Törlés
    3. Szerintem ma ráveszem magam :D

      Törlés
    4. akkor siess léciiiiii :) ha ma hozod meg hálálom neked :D bármint meg teszek csak ma hozz kettőt :D <3

      Törlés
    5. Uhhhh :oooo xd Kátttűűűtt?:D
      Igyekszem csak közben verset kell tanulnom és meghhallookk:ooo xd
      De igyekszem hozni a káttűt :D

      Törlés