2013. április 24., szerda

49.rész

49.rész:
Mi történt...?

Harry

Végighúztam a kezem a combján, majd lassan elkezdtem lefelé húzni a gatyáját, felpillantottam rá...de megakadt rajta a tekintetem. A szemeit és az ajkait összeszorította. Nem bírtam elszakítani tőle a tekintetem. Az ágyra döntöttem majd fölé támaszkodtam. Én csináltam ezt vele...fél....múltkor is tulajdonképpen erőszakkal feküdt le velem/fektettem le. Most is erre kényszeríteném 
- Louis...- mondtam,de ő csak megrázta a fejét.
- Kérlek,...nyisd ki a szemeid- mondtam,mire a kezeivel megfogta a felkarom.
- Nem,...cs...csak csináld...- mondta halkan és kicsit megmarkolta a pólóm. Az arcát figyeltem. Most  úgy láttam magam. mint egy állat, akit csak azt vezérel, hogy lefeküdjön Louval...megsimogattam az arcát.
- Kérlek!- érintettem a szám az övének, mire ő már automatikusan nyitotta meg előttem ajkait.
- Sajnálom. - mondtam halkan és magamhoz húztam amennyire csak tudtam, majd éreztem, hogy az ő kezei is lassan a hátamra siklottak/hátamat cirogatták. Jó érzés volt, hogy átölelt és nem haragudott. Nem tudom, mit csináltam volna, ha megint az lett volna, mint múltkor...Igazából nem tudom mi ütött belém...de jobb, hogy nem lett belőle semmit se.
- Szeretlek. - mondtam halkan majd megpusziltam az arcát...innentől kezdve megfékezem magam és csak akkor fogok bármit is csinálni, ha ő úgy gondolja hogy lehet...bármennyi időbe is fog telni....nem érdekel. Ki fogom bírni. Lassan felkeltem róla de amikor kiegyenesedtem volna elkapta a kezem. Ránéztem. Felült majd felhúzta a gatyáját és átölelt.
- Köszönöm, Harry...- mondta halkan és a fejét a mellkasomnak döntötte.

Louis

Nem félek ettől, hanem inkább tartok. Félni attól kell, amit még nem próbáltál, tartani attól, amit már próbáltál de nem a legszebb emléket idézed fel a dologról. Én ezzel így vagyok, nem akarom, hogy Harrynek rossz legyen. De a múltkorival kicsit elvágott a dologtól. Igen tudom, hogy van többféle módja is, de akkor is félek, hogy elborulna az agya, mint most. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy egy perverz állatnak tartom, csak inkább nem...bár lehet, hogy ez csak egy kifogás.
- Most mi lesz?- kérdeztem.
- Nem tudom, megleszünk...- mondta. Ezen elmosolyodtam majd felnéztem rá,ő is mosolygott,majd lassan közelebb hajolt és megcsókolt. Viszonoztam a csókot...ő belemosolygott majd kicsit hátrébb hajolt és a szemeimbe nézett, majd megsimogatta az arcom,és újra megcsókolt.
- Lemegyünk?- kérdeztem, amire bólintott egyet majd lassan elindultunk lefelé. Az egész ház üres volt, kicsit hiányzott a nyüzsgés. Nekiálltunk kávét csinálni, nyugi volt, de 5 percre rá Niall beesett a házba egy halom fotós kíséretében...Ez volt az este "fénypontja"
- Mit csináltál Niall? - kérdeztük egyszerre Harryvel.

8 megjegyzés:

  1. wááá siess a kövivel :$ Cuki lett...édes Haz hogy nem erőltet semmit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek :D
      Köszii :D és majd meglátjuk még mi lesz :D :p xd

      Törlés
  2. Imádom siess.. végre nem bántja szegény Loui-t :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      És igen..de ki tudja még mi lesz :oo :d :p xdd

      Törlés
  3. imádom mint mindig..:DDDD mikor lesz új?? :DD

    VálaszTörlés
  4. sziaa!:D mégcsak most kezdtem el olvasni a blogot az egyik bnőm ugymond"ajanlásával" ;D mindjárt fek is iratkozom meg minden és uristen*0* egyik legjobb Larrys blog*0* asdasdasdhxudbxusbxhjsxhusndgusbgysndhdhxhsjh *qqqqq* siess a kovetkezővel igy tovább :3<3^^ csok.:Kingaxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuu kösziii <3 :DDDDD
      Örülök hogy tetszik. :DD
      És igyekszem (: xX

      Törlés