2013. április 17., szerda

47.rész

47.rész:
Kinzó érzések...
Louis

Elmosolyodtam Harryn majd mikor magamhoz tértem felültem és nyújtózkodtam egyet,szinte éreztem a pillantását magamon.Lassan felálltam és a konyhába mentem csinálni egy kávét,az ingem már ki volt gombolva fölül csak alul tartotta 1-2 gomb...Harry úgy tűnik nem bírt a vérével,éppen gomboltam befelé fél kézzel mert a másikba a kávém volt,amikor valaki hozzám simult teljesen hátulról elhúzta onnan a kezem és beakasztotta a legfölső gomba a mutató és megrántotta lefelé,az egész végig kigombolódott,a tetkóról megismertem...
-Harry...ez mire volt jó?-kérdeztem,de nem válaszolt csak a fejét a nyakamhoz döntötte majd gyengéden puszilgatni kezdett,a kulcscsontontómtól a fülem mögötti részig,előrébb akartam lépni,el tőle,de a karjait a derekamnál összefonta majd,és ott erősen tartott.Közben a hasam alját simogatta,a kezemben megremegett.
-Tedd le...kár lenne egy ilyen pohárért...-morogta halkan a fülembe.Ekkor teljesen megvilágosodtam,letettem a poharat,amire elmosolyodott,éreztem ahogy kifúja levegőt,most gyorsabb volt,lassan lehúzta az egyik vállamról a pólót majd kisebb csókokkal haladt végig a vállamon,majd lehúzta a másikat is,az ing meg a földre került.
-Nem...Harry szó se lehet róla...-mondtam mikor szóhoz jutottam ebből a sokkból,az ajkai újból megtalálták a nyakam és éreztem ahogy a fogai érintik a nyakamon lévő bőrt,a hideg kirázott az érzéstől...az ajkamba haraptam,a keze a hasamtól elindult lefelé az ágyékom felé,éreztem ahogy az ujjai az alsógatyám pántjával játszanak.
-Nem Harry...kérlek...engedj el...-mondtam és próbáltam,ellökni a kezeit de nem igen ment,az ujjai lassan egyre beljebb vándoroltak az alsómban,nem mertem levegőt venni,éreztem ahogy a puha ujjai az ágyékom körül járkálnak.A kezeim Harry derekához tettem és megmarkoltam,amire egy halkabb morgás hagyta el a száját...nem mertem mozdulni,addig a pillanatig amíg meg nem érintett ott lent,azonnal merevedni kezdtem.Ahogy ezt megéreztem,megragadtam a kezeit és elrántottam magamtól és gyors léptekkel hagytam el a konyhát felmentem a fürdőbe és bezárkóztam,vettem egy nagy levegőt és a fejem az ajtónak döntöttem.Hallottam Harry határozott lépteit.Visszafolytattam a levegőm hogy nehogy meghallja hogy itt vagyok.Egy ajtó csapódott...valószínű hogy az enyém...majd az övi,végül a többieké is.Már csak a vendégszoba volt és a fürdő.Ha meg tudja hogy itt vagyok nem fog békén hagyni amíg ki nem megyek és csak nem maradhatok egy fürdőbe egész nap...azért mert nem akarok vele lefeküdni
-Louis!-mordult felé elég ingerülten.Az ajkamba haraptam...ki nem megyek innen...Körbenéztem és megint hallottam a csapódást,majd megállt a fürdő ajtaja előtt,lenyomta a kilincset de nem nyílt majd az ajtóba csapot...
-Louis tudom hogy itt vagy!-morogta,ki kellett találnom valamit.
-És?-kérdeztem.
-Gyere ki!Most!-mondta.
-De fürdök...-mondtam,ami először az eszembe jutott.
-Ez csak kifogás még a víz se folyik...-mondta.
-Deh...csak épp próbálnék vetkőzni...-mondtam,amire először nem érkezett válasz csak 5-6 másodpercre rá egy kéjesebb morgás,gyorsan megnyitottam a vizet,levetkőztem és beültem...ha kell itt maradok ameddig kell csak nyugodjon le...mert nem fogok vele lefeküdni...az biztos!

8 megjegyzés:

  1. kövíííííííít :D szegény Lou :S Harry nem fogja békén hagyni addig még nem adja oda magát Louis :D de remélem h foga bántani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap hozom :D
      Ki tudnád nézni Hazzból hogy erőszakosan nekimegy Lounak?:DDDD. ez hülye kérdés volt xd :D

      Törlés
    2. igen ki nézem Hazzából :D siess a köviveeeel :)

      Törlés
    3. Jó akkor nem csak én és hétvégén hozom :D

      Törlés
  2. Ajj már!! (ez volt az első mondat amit kinyögtem a végén) :D Hát itt kell befejezni egy ilyen szupi részt?? Ez hatalmas alpáriság(nem tudom mit jelent,ne bánts)!! :D Naggyon vááromm a kövíít!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol abba kell hagyni :DDD holnap hozom és köszii (:

      Törlés
  3. pfff nem faaair :DDDD nincs olyan, ami nem fejeződik be? :'DDD áááh :33 nagyooon jóóóóó <3 ügyi vagy ^^ kövit, de gyorsan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert mér' ne lenne az?:D
      Nincsss xddddd köszii <3
      Ma 5 körül kezdek majd bele:D

      Törlés