2013. április 8., hétfő

Hiii *--*

(katt és nagyobb lesz :D)
Az a mágikus szám :ooo és ráadásul duplán <3 :D Azóta már kicsit nőt... 78 fölött vagyunk és a követők száma is nőtt 15-re :oo
Ezeket mind köszönöm. :D
Nagyon jóóól esik :oo
Ha ez így megy tovább megelőzzük az első blogom is :ooo mert ott nem volt ennyi megjelenítés 2 hónap alatt :D
Tényleg hihetetlen :D nem tudtam hogy ennyire tetszeni fog ez a blog :'3
Imádok mindenkit és csak arra szeretnélek megkérni titeket hogy aki olvassa az tényleg iratkozzon fel  :D
Mert...felrakom a részt...1-2 óra és már vagy 30-an nézik :oo és mindenki kétszer nézi meg vagy mi?:D
Előre is köszönöm xx :D

2 megjegyzés:

  1. Bocsi(!!!!), hogy én mostanában nem komiztam, de úgy őszintén tippem sincs miért...:D
    IMÁDOM a blogodat, és szerintem egy nap vagy 5* felnézek, hogy van e új rész :D
    Nagyoon várom a részt!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs sömmmi bbajjj ^^ :D csak tényleg kicsit meg vagyok keveredve ezért szeretnék mindenkit megkérni hogy iratkozzon fel :D
      Kösziii <3 :DDDDD
      És sietek :D

      Törlés