2013. április 3., szerda

39.rész

39.rész
És le fogtok....

Louis

-Niall kérlek ne mond el senkinek...-néztem rá kétségbeesetten,nem akartam hogy már most kiderüljön.Mivel általában a túl korai bejelentés vet véget a kapcsolatoknak,féltem elmondani bárkinek is,féltem a véleményektől,a megalázástól,a kétségektől és a legjobban attól hogy Harryvel ezek miatt foguk "szakítani".Nem tudom mit fogunk csinálni ha nem fogadják el hogy mi együtt vagyunk,egyikünk se tud a másik nélkül lenni,Harry még mindig idegesen vette a levegőt,a mellkasa gyorsan emelkedett.
-Harry...kérlek nyugodj meg...-mondtam és az egyik kezemmel a mellkasát simogattam,nem szólt semmi csak vette egy nagyobb levegőt,és kicsit megnyugodott,Niall minket nézett.Ha ő nem érti meg akkor a többiek hogy fogják?!

Harry

Nem értettem Lou miért nem akarja elmondani,jobb előbb elmondani mint húzni a végtelenségig,kicsit azért rosszul is esett és nyitott voltam mindenre,én most kiálltam volna az összes rajongó elé és elmondtam volna nekik hogy ez van.De nem hibáztattam érte,csak kicsit rosszul esett.
-És akkor ti most együtt vagytok?-kérdezte Niall.
-Igen...együtt.-mondtam.
-Le is fogtok feküdni?-kérdezte,éreztem ahogy Lou megremeg a karjaim között,Niallra néztem,a szemeibe néztem,csak bólintott egyet.
-Mit szándékoztok most csinálni?-kérdeztem.
-Nem tudom Niall...együtt lenni...-mondtam,Louis szorosabban átölelt,amin elmosolyodtam.
-Értem...és mikor akarjátok ezt elmondani a fiúknak?-kérdezte és hozott magának inni,majd ivott egy kicsit.
-Liam szerintem tud már róla...te tudsz róla...Csak Zayn nem tud róla...-mondtam.
-Szüleitek?-kérdeztem,itt még egy pillanatra bennem is megállt az ütő...tudom hogy anya mindig mondta hogy :"Neki lesznek a legszebb unkáim..." ezen mindig is nevettem...most nem tudtam...
-Nem tudom....Niall nem tudunk semmit se...-mondtam.
-Jó rendben...csak gondoltam megkérdezem...de tényleg,részemről rendben,örülök hogy együtt vagytok.-mondta őszintén amin elmosolyodtam.
-Köszönjük...-mosolyogtam,és bólintottam egyet.

Niall

Nem tudom hogy fogják ezt elmondani de biztos nem lesz egyszerű...a szülőknek se,a rajongóknak se,és a bandának se.Liam szerintem megérti...Zaynt nem tudom.Részemről rendben hogy együtt vannak.Csak nem tudom hogy ki mennyire elfogadó.
-Na ne ölelgessétek már egymást úgy mintha itt lenne a vég.-nevettem,Harry megenyhül Louis halkan nevetett,visszamentem a cuccaimhoz és enni kezdtem,minden félretéve aranyosak voltak.

10 megjegyzés:

  1. Aww *-* Olyanédesek.Nekem jobban tetszettmikor titokban csinálták mert az olyan izgi volt:D Mikorleszkövi?:-$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek még itt titok :DDDDDDD
      És nem tudom ma már eléggé sokat hoztam o.o :D
      De majd hamarosan :D

      Törlés
  2. nembaj szeretjük ha sokat hozol *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fáradt vagyok :DDDDD
      Meg kéne a másikat is írni :/ :D

      Törlés
  3. Imádom most olvastam az egész részt :D gyorsan kövííííííííít :)

    VálaszTörlés
  4. imádom....gyorsan kövit!! :DD

    VálaszTörlés
  5. Sziia:) Vár egy díj a blogomon itt..: http://szerelemesteigrisek.blogspot.hu/ :)))
    Nagyon tetszik az írásod és ugy gondoltam hogy nagyon megérdemled :) <3
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés