2013. április 9., kedd

42.rész

42.rész
Nem,jó itt...


Harry

Mi Louval kb hajnali 3 körül felmentünk aludni,igazából nekem az annyiból állt hogy uralkodnom kellett magamon amikor Lou vetkőzött,eldőltem az ágyon és onnan figyeltem,amikor alsógatyára vetkőzött és felém fordult kissé meglepődve nézett rám,igen szerintem leesett neki hogy kb 10 perce nézem,az ágyhoz sétált majd befeküdt,a hátára.Átöleltem a derekánál majd magamhoz húztam az ajkam a homlokának nyomtam majd vettem egy nagy levegőt és elmosolyodtam.
-Jó...éjszakát...-mondta halkan.
-Neked is...-mondtam,és a kezem átvittem a hátára és lassan simogattam,hallottam ahogy lassan szuszogni kezd,bealudt.Egy kis ideig figyeltem majd én is elaludtam...reggel amikor felkeltem még csak jobban a karjaim között volt,elmosolyodtam majd lassan elengedtem amire csak megfogta a kezem.
-Nee hagyj itt...-mondta halkan...lehet hogy megtört a jég?:o
-Rendben itt maradok...-mosolyogtam majd megpusziltam az arcát és amennyire még lehetett magamhoz húztam,halkan szuszogott a karjaim között a fejét a mellkasomnak döntötte,a hátát simogattam és mosolyogtam rajta,mocorogni kezdett majd felültem és nagy szemekkel nézett rám.

Louis

Bármennyire furán hangzik de jó volt Harry karjai között ébredni,olyan jó érzéssel töltött el...elmosolyodtam majd átöleltem és megpusziltam,amire egy csókkal válaszolt,elmosolyodtam majd megsimogattam az arcát,gyengéden megharapta az ajkam,amikor vissza akartam harapni,egy könnyen mozdulattal maga alá fordított és a fejem mellett támaszkodott a könyökével,egy kicsit elpirultam,megcsókolt most kicsit erőszakosabban mint eddig,az egyik kezem a mellkasára tettem,a kezét végi húzta a vállamtól a kézfejemig majd lassan elvette a mellkasától majd mielőtt még a másikkal kicsit ellenkezni tudtam volna lefogta őket a fejem fölött...nem tudom miért gyengülök el ennyire a kezei között,a szemeibe néztem amikor kicsit elhajolt,a szabad kezét végigvezette a mellkasomon majd megállt a gatyámnál,az ajkamba haraptam,magamban imádkoztam hogy történjen valami....történt is csak nem azt amire én vártam lejjebb vezette a kezét majd simogatni kezdett,amire kicsit meggyorsult a levegővételem...majd hirtelen kicsit megmarkolt,amire nyögtem egyet és a mellkasom megemelkedett...a száján egy önelégült perverz mosoly jelent meg.Olyan volta mint aki a halálra készül,Harry a nyakamhoz hajolt majd szívni kezdte,mocorogtam alatta,kicsit ökölbe szorítottam a kezeim,kicsit elhajolt,elengedett a fogásból.Cipőkopogást hallottam,kirántottam a kezem és lelöktem magamról és oldalra fordultam amitől leestem az ágyról,Zayn nyitott be a szobába...Szent ég...Köszönöm!
-Hátttii?-nevetett.
-Nem volt hely...-előztem meg Harryt a válasszal.
-Áhh...legalább ti jól aludtatok...-nevetett.
-Miért te?-kérdeztem.
-Nehéz kanapén aludni,üvöltő zene mellett,alkoholos filcek mellett...-nevettem.
-Áhhh szóval csak a szokásos.-néztem rá nevetve.
-Pontosan...elég is annyi.-mondta
-Zayn....van még egy kis...öm....ott a nyakadon.-nevetett Harry,Zayn a tükörhöz sétált,Nado's jele...hm...vajon ki lehetett...
-Én asszem most elkapom Niallt...-mondta majd ki is ment,én meg elterültem a padlón.
-Gyere vissza...-mondta halkan,Harry.
-Nem,jó itt...-hadartam gyorsan.

4 megjegyzés: