2013. április 10., szerda

43.rész

43.rész
Louis...!



Louis

Tudtam hogy nem húzhatom ezt sokáig,Harry is pasiból van...és a furcsa az hogy én is.Tudom hogy neki is megvannak az igényei de amikor...hogy is mondjam..."csináltuk" akkor eléggé rossz emlékeket hagyott bennem,egyszerűen rázott a hideg már a gondolattól is hogy Harryvel azt csináljuk,felültem a földön,Harry fejével találtam szembe magam,félig lelógott az ágyról és engem figyelt,azok a szemek,lassan közelebb hajolt.
-Harry....menjünk le...-mondtam halkan,mivel tudtam hogyha most megcsókol,beindul és nekem így is pont elég szoros már a gatyám.Felálltam,Harry is gyors léptekkel indultam kifelé,de Harry elkapta a csuklóm és magához rántott,a mellkasom szorosan az övéhez nyomódott,az ajkamba haraptam,lassan tolni kezdett a fal felé,próbáltam kicsi ellökni,de nem sok eséllyel,megfogta a kezeim majd a csípőm mellett lefogta őket majd összekulcsolta az ujjainkat.
-Louis nézz a szemeibe...-mondta,de csak elnéztem.
-Louis!-mondta erélyesebben amire odafordultam a szemeibe néztem,onnantól kezdve nem tudtam elnézni,mereven bámultam a szemeit,elengedte az egyik kezem és megsimogatta az arcom,majd halványan elmosolyodott.
-Válaszolj őszintén...-mondta,uh....komoly dolog.
-Félsz...tőlem?-kérdezte,egy kicsit meglepődtem.
-Nem..nem félek...tőled.-mondtam.
-Miért félsz attól hogy lefeküdjünk...?Illetve nem akarod?-kérdezte.Na itt nagyon meglepődtem,kicsit felgyorsult a szívverésem,szinte éreztem ahogy dobog a szívem...ezzel a kérdéssel ilyet vált ki belőlem?!Ez most komoly?!Vettem egy nagy levegőt,az ajkamba haraptam.
-Tartok tőle...v..vannak kételyeim...-mondtam.
-A múltkori miatt...igaz?-kérdezte,elnéztem.
-Tudtam...és sajnálom...de Lou...én ezt nem bírom sokáig...itt alszol mellettem,mindig amikor hozzám érsz...ahogy megcsókollak,áhh....lehetetlen ezt bírni.Minden érintésed lázba hoz!-mondta,láttam a komolyságot az arcát és a vágyat a szemeibe.
-Én...akkor...-mondtam de nem igazán tudtam mit mondani,meg félbe is szakított.
-Nem...nem...csak...annyira szeretnélek...komolyan...szeretnélek?!Akarlak!-mondta,vettem egy nagy levegőt.
-Én...tényleg...csak még egy kicsit várj....tényleg...-mondtam halkan,Kicsit?!RENGETEGET!!!
-Egy kicsit még talán kibírok...-mondta és megcsókolt.

Harry

Nem tudtam mennyi az a kicsi...de már ez boldoggá tett,kissé bizonytalannak láttam.Aranyos volt,ahogy magával küzd,megsimogattam az arcát majd elléptem tőle.
-Gyere menjünk reggelizni.-mondtam majd elindultam,jött velem lefelé.
-Reggelt.-köszöntünk egyszerre a fiúk vissza,már senki se volt itt.
-Mit kértek...?-kérdezte Liam.
-Gyümölcsöt...-mondtam.
-Gyógyszert...-mondta Louis,felé néztem.
-Milyet?-kérdeztem
-Nincs olyan amivel 2 hétre ki tudod magad ütni?-nevettett
-Olyan nincs...és hülye vagy.-dobta meg Liam Lout egy ronggyal,leültem és enni kezdtem egy banánt.Louis fejét látni kell...kerestem szőlőt is abból is ettem párat.Ma kellett elmennem edzeni...az "edzőm" írta is az üzenetet hogy vár 4-5 körül.Addig még van időm.
-És nektek milyen volt az este?-kérdezte Liam.
-Kidőltünk.-nevetett Louis.
-És ma mit csinálunk?-kérdezte Liam.
-Én 4-5 körül megyek edzeni...-mondtam.
-Holnap el tudunk menni focizni kicsit...-nézett fel Louis a telefonjából.
-Hm..az jó...-nézett felénk Niall.
-Én nézőként szívesen megyek.-nevetett Zayn.
-Én benne vagyok.-bólintott Liam,felém nézett mindenkit.
-Nekem jó.-mosolyogtam és bekaptam egy szőlőt.

6 megjegyzés:

  1. imádom!!! gyorsan kövit!!! :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Huu... nagyon nagyon szeretlek ezért a részért!! :D Rohadtul unatkoztam, most feldobtad az estémet!! Vááárooom a kövit!! :))

    VálaszTörlés
  3. siess köviveeeel, vagy megszállottad leszek!!!! :DDD

    VálaszTörlés