2013. április 4., csütörtök

40.rész

40.rész
Auhh .. :(

Harry

Niall és Liam szerveztek estére egy bulit...egy:"Ünnepeljük meg hogy leszedték Niall fogszabályzóját" bulit...el is kezdett a nézelődés,egyébként sikerült rajongók nélkül vásárolnunk bár a pénztáros felismert minket,a végén már alig kapott levegőt,gyorsan kifizettük csináltunk vele képet és elmentünk.Paul ellenezte hogy egyedül menjünk...de mi erősködtünk így elengedett,mikor beszálltunk a kocsiba mindenki fellélegzett majd nevetni kezdtünk,Louis vezetett én ültem mellette elől,nem kis önuralom kellett egész nap...mikor hazaértünk mindenki pakolni illetve készülődni kezdett,akiket meghívtok 11 felé már nálunk voltak,a buli itt már javába ment,már mindenki az elején teljesen benyomott de még Liam is...nem szokott de ma valamiért nagyon,de csak jól érezte magát,én meg néha nem bírtam magammal így el-el tűntünk Louival egy két helyen...de nem vittem pont most bele semmi rosszba.
-Harry...Harry...gyere igyunk valamit...-mondtam mikor a falnak löktem a mosdóban.
-Kérlek nyugodj meg...-mondtam és kisöpörtem a hajtincseit a szeméből majd megcsókoltam,az oldalamnál a pólómba markolt,a kezem a markára tettem így szépen engedni kezdte a pólóm,megfogtam a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat és az egyik lábammal beléptem a lábaik közé,nem engedtem el az ajkait,amennyire nem lehetett annyira akartam,éreztem hogy a kezem görcsösen fogja,az ajkába haraptam amire kicsit elengedte magát,de nem kellett sok idő és újra megfeszült,hátrébb hajoltam,és megsimogattam az arcát.

Louis

Megemelkedett a pulzusom,féltem hogy benyitnak,az agyam kattogott de mindig amikor kattogott kicsit leállt...hihetetlen érzés volt...de még is ijesztő hogy ezt csináljuk,lassan kimentünk,előbb ő utána én.Liam ült a pultnál és átkarolt minket.
-De jó titeket így látni...-mondta,Harryre néztem döbbent arccal.
-Örülök hogy nem veszekedtek és boldogok vagytok...lerendeződött ez a szeretlek nem szeretlek dolog...végre rájöttetek hogy ez az egész egy baszott nagy hülyeség...Semmi értelme nem volt...mivel ti így vagytok jók külön...Larry nem igazi...csak a sok agyszülemény...és a többi dolog...Miért kellett ez eddig húzni...ti külön vagytok jók...Ti se gondoltátok komolyan szerintem...Meg nem is tartott volna sokáig...de örülök hogy megértettétek végre.-nevetett,én meg ott lefagytam...Baszott nagy hülyeség? Agyszülemény? Nem tartott volna sokáig? A földet néztem és próbáltam ezeket a dolgokat felfogni.Teljesen lefagytam,komolyan ez annyira durván ért hogy hirtelen nem is tudtam őket felfogni...kibújtam Liam karjai közül és elmentem.
-LOUIS!-kiabált utánam Harry,kimentem az udvarra.Mi ez??Liam olyan kétségeket ébresztett fel bennem amit ideáig senki sem...az alkohol miatt igazat mond.Olyan érzésem volt mintha Harryvel évek óta jártunk volna...és most Liam minden tönkre tett...borzalmas érzésem lett "Larryvel" kapcsolatban...Lehet hogy tragikus és túlérzelgős vagyok...de ez nekem nagyon fáj...komolyan a sírás kerülgetett...a szépen felépített várat...Liam egy csettintéssel lerombolta...Bam...ezt megkaptam.Harry hangját hallottam,vettem egy nagy levegőt és valami mosolyt erőltettem az arcomra.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Reggel vagy este ^^ ha most belekezdek akkor reggel ha nem akkor este xdd

      Törlés
  2. jókor hagytad abba....imádom.. hamar kövit... *.*

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem akarod szét szedni őket,mert akkor megöllek xD Remélem még a héten hozod a részt *-* <3

    VálaszTörlés
  4. mikor hozod már az újat??? :DD

    VálaszTörlés
  5. Először is IMÁDOM!!!!!!! <3
    Másodszor NAGYON HAMAR hozd a kövit!!!!! <3
    Harmadszor nagyon fontos lenne, hogy ehhez a két bloghoz sokat komizzatok, mert nem akarják az írók folytatni: http://dontyouunderstand.blogspot.hu/ (Niam-es)
    http://larrydarkkillers.blogspot.hu/2013/03/szunet.html (a dark Larry verziója)

    Puszi: Niki <3

    VálaszTörlés
  6. 1:Uhhhhh köszi <3 :D
    2:Sietek :DD Már kész van (:
    3:Értettem :D

    VálaszTörlés