2013. április 7., vasárnap

41.rész

41.rész
Egy kis buli...

Louis

Lehunytam a szemeim ès kicsit megremegtem,kèt erős kart èreztem a derekam körül,magàhoz húzott,próbàltam szabadulni de nem ment,ugyan olyan stabilan tartott ès nem engedte hogy kiszökjek a karjai közûl.
-Ne foglalkozz vele...-súgta halkan a fülembe,amtől egy kis nyugodtsàg jàrt àt.
-De Harry...ha Liam így gondolja...-mondtam.
-Nincs ha ez az ő vèlemènye...ne foglalkozz vele...-mondta,nehèz lenne pont Liam vèlemènyèvel nem foglalkozni.
-Harry...talàn jobb lenne mèg most...-mondta de a kezèvel befogta a szàm,hàtra fordítottam a fejem.Làttam valamit a szemeibe,valamit amit nem sokszor szoktam,a fàjdalmat...
-Kèrlek Louis ha nem azt akarod mondani hogy most mondjuk el akkor be se fejezd...úgy veszem hogy nem mondtàl semmit se...-mondtam halkan majd oldalra döntötte a fejèt.Nem szóltam semmit se,persze hogy nem azt akartam mondani,hirtelen megfordított,a szemeibe nèzett majd lassan közelített összeèrintette az ajkunk majd gyengèden megcsókolt,ezzel a csókkal nagyon magàhoz húzott,mikor eltàvolodott a szemeimbe nèzett,vett egy nagy levegőt ès elmosolyodott.
-Szeretlek...semmi se fog ezen vàltoztatni,mondhatja bàrki hogy hülyesèg engem nem èrdekel...csak te és a te vèlemènyed...-mondta,komolyan...lehetne ennèl jobb?! Halvànyan elmosolyodtam majd àtőleltem ès vègigsimítottam a hàtàn a tarkójàig,majd ott lassan simogattam ès megpusziltam a nyakàt,ami ellentètes reakciót vàltott ki belőle...azt hittem hogy csak elmosolyodik...de nem,halk nyögèsnek nevezhető hangot adott ki,a hàtameról s kezeit a fenekemre vezette,ès kicsit megemelt majd hosszan ès kissè vadul megcsókolt majd egyre szenvedèlyesenben.Ha valaki azt mondja hogy Harryvel egyszerű lèpèst tartani az nyeljen karót.Éreztem hogy lent hozzàm èr,kiszabadultam a karjai közül,èrtetlenûl nèzett ràm mire csak megràztam a fejem.

Harry

Pont most kell ezt csinàlnia...amikor egèsz nap sikerült nem egyszer làzba hoznia.Vettem egy nagyobb levegőt.Nagyon akartam de persze nem akartam ràkènyszeríteni,vàrok,de kezd vèges lenni...egyszer àtlèpi az a hatàrt ami utàn nem fogom magam visszafogni...most is harapdàlja az ajkait...annyira beindító.Figyeltem ahogy engem nèz,vègivezette, rajta a szemem.
-Bemegyünk?-kèrdezte Lou gyorsan.
-Persze,menjünk.-mosolyogtam majd bevàrtam ès elindultunk együtt befelè,èn a konyha felè mentem,figyeltem Lout és a többieket,persze kicsit mindig felment enne, a pumpa amikor 1-2 làny odament ès mondjuk hogy kicsit vègigtapizta...de le nyugodtam mivel Lou mindenkit elküldött.
-kèrsz inni?-kèrdezte Lou mögöttem.
-Mi?-nèztem rà,nem èrtettem mit mondott.
-Inni...-bökött a pohàr felè.
-Jaaa igen persze.-mosolyogtam,töltött valamit inni megittam majd megfogtam a kezèt,kíssè ijedten néztem rá.
-nyugi.-mondtam majd magam mellè húzta, ès összekulcsoltam az ujjainkat

6 megjegyzés:

  1. végre..:DDD azt hittem már sosem hozod...:DD imádom....*----*

    VálaszTörlés
  2. kövíííííííííííííííííííííííííííttttttttttttt :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó:D köcit gyorsan!:))

    VálaszTörlés