2013. április 3., szerda

38.rész

38.rész
Tudtam....

Harry

Komolyan,a homlokomra volt írva hogy nekem Lou kellett!Akartam.Büntetendő ha valakit gondolatban "megerőszakolsz"?Igen.?...Jó akkor életfogytiglant kapnék.Évek óta akarom és ez a sok dolog most eléggé felgyülemlett bennem,azt néztem Niall mikor tűnik már...jó ez gonosz dolog volt de akkor is,amint Niall eltűnt mindig próbáltam Louis felé kapni de Niall mindig visszajött és ezzel csak jobban ingereltem magam.Fizikai fájdalom volt.
-Louis...nem megyünk fel...?-kérdeztem halkan,mire megrázta a fejét,láttam a félelmet a szemeiben...megértettem...tudtam mi a baja...Barom vagyok.Ha akkor jobban vigyázok rá akkor bizonyára nem ez lenne...Niall elment,fel ment valamiért,akkor az ölembe húztam Louis és megint csókolni kezdtem,nem ellenkezett.Kisebb nehézségek árán,de sikerül elválnom az ajkaitól.
-Louis...vigyázni fogok rád...csak kérlek!-mondtam és megemeltem a csípőm amire egy halk sóhajt adott ki magából,ez valószínűleg azért volt mivel ott lent sikerült nekilöknöm magam,ami engem is csak még jobban kikészített,a kezemmel benyúltam a hátánál a pólójánál és ahogy egyre fentebb simogattam jött vele a póló is,újra megcsókoltam,de megharaptam az ajkait,és a lehető legközelebb húztam magamhoz,a térdeit a csípőm mellé tettem,végigvezettem a kezem a combján majd az oldalán egy ideiig majd vissza a hátához majd megint elkezdtem felfelé húzni a pólóját,majd egy pillanatra eltávolodtam tőle...lerántottam róla a pólót és megint az ajkainak estem majd haladtam nyaka felé kisebb csókokkal indultam lefelé,majd megálltam a nyaka felénél,óvatosan megnyaltam egy kis helyen majd megharaptam ugyan ott,és megint végigvezettem rajta nyelvem,majd hirtelen szívni kezdtem,amire megint meggyorsult a levegővétele,a hajam túrt és ezzel kicsit közelebb nyomta a nyakához a fejem,kerestem végighaladtam a nyakán apró puszikkal majd mikor láttam hogy egy pontnál kicsit megremeg,ott szívni kezdtem.Hátradöntötte a fejét és sóhajtott egyet,megharaptam majd halványan elmosolyodtam.

Niall

A szobámba kutakodtam,majd mikor megtaláltam a telefonom elindultam lefelé,akkor hallottam valami a nappaliból,kicsit siettem és teljesen ledöbbentem amikor megláttam Harryt és Louit a nappaliban.Megálltam a lépcsőn és a szám tátva maradt.Larry nagyon durván falta egymást a nappaliba,a Harry már lassan Louis gatyájába,Louis arcát halványan vörös foltok tarkították,Harry égett a vágytól és minden mozdulatában benne volt az hogy mindennél jobban akarja Louist,az ajkaik egy pillanatra se engedték el a másikat,bár már látszott rajtuk hogy nem sokáig bírják levegő nélkül.
-Louis akarlak...-mondta Harry rekedtes hangján mikor levegőért kapkodva elszakadtak egymástól,Louis elnézett oldalra ekkor észrevett engem,az arcán megjelent a rémület és a döbbenet,nyitotta a száját de nem jött ki rajta hang...Harry értetlenül nézett rá majd felém fordult,ő kevésbé lepődött meg.Louis zavarba jött,az arca kicsit pirosabb lett,leszállt Harryről és engem nézett..

Louis

Azt a döbbentett nem lehet leírni,baromira megijedtem hogy most mi lesz...Niall mit szól ehhez...az ajkamba haraptam a pólómért nyúltam de Harry elhúzta...hihetetlen hogy még mindig képes játszani velem.
-Niall...-néztem rá.
-Louis...nem én nem akadok ki...de térjetek észhez!Nem fogják ezt egykönnyen elfogadni...igen lehet hogy van 1-2 Larry Shipper fan aki örül...de nem hiszem hogy ez mindenki meg fogja érteni...Az is nagy sokk volt hogy Lou szakított Elel...De ez!Ezt nem tudom hogy fogják megérteni...Ezzel elvettétek tőlük azt a lehetőséget hogy az egyikőtök lehet az övéjük...-mondta Niall,ez az amitől féltem,a kiosztás.Elszomorodtam,lehajtottam a fejem...éreztem hogy ez lesz.Az ajkamba haraptam.

Harry

Láttam hogy Lou elszomorodott.
-Niall!-csaptam az asztalra mérgesen,amitől onnan leborult a pohár és több darabra tört.
-Nem érdekel senki se én szeretem Louist és nem fogom a rajongók miatt elrejteni!Nem fogok hazudozni hogy nem vagyok szerelmes amikor de igen is az vagyok!Nincs senki aki jelen pillanatban boldogabbá tudna tenni...mint Lou!Aki ezt nem érti meg az nem rajongó!És itt lezártam az ügyet...-álltam fel.
-Részemről ennyi...-mondtam és átöleltem Lout,rossz volt látni hogy szomorú,mérges voltam Niallre hogy az első pillanatban ezzel támad már le minket.
-Tudtam...Harry...tudtam hogy ez lesz...-suttogta Louis megtörten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése