2013. április 15., hétfő

46.rész

46.rész:
Őrjítő vágyak...

Louis

Anyira megnyugtató volt Harry karjai között,nem mozogtam.Jó érzés volt hallgatni ahogy veszi a levegőt.A fejem úgy volt hogy lássam az arcát,az egyik kezemmel az egyik tincsével játszottam.Megfogtam és kicsit kihúztam majd elengedtem...ugyan úgy visszaállt,ezen elmosolyodtam majd az ujjamra tekertem,majd az oldalt lévő hajkötegébe beletúrtam majd elengedtem,a kezem pedig levettem a mellkasára és kis formákat írtam oda.Kimondottan megnyugtató volt ahogy a mellkasán feküdtem és hallgattam ahogy a szíve hol gyorsabban hol lassabban ver,a hátamat simogatta.Oldalra fordítottam a fejem és a tetkóit figyeltem...42...Imádtam a tetkóit,különösen az Things I Can't/Can-et,I can't change-et,a madarakat és kalitkát...A pillangó se rossz...egy ideig nehéz volt vele megbarátkozni.
-Mit nézel?-kérdezte egy kissé szemtelen mosollyal a szája sarkában.
-A tetkóid...-néztem fel a szemeire.
-Akkor van mit nézni...-mondta.
-Megvannak a személyes kedvenceim szóval...azokat nézem...-mosolyogtam és a csuklójára pillantottam.
-Értem...akkor jó.-mondtam és megpuszilta a fejem tetejét,és engem ez olyan jó érzéssel töltött el.Szeretem...nagyon.


Harry

Mindig van egy olyan pillanat amikor úgy érzed hogy nem bírod tovább...nekem most jött el!!!Éreztem ahogy mindenem megfeszül,kikeltem lassan alóla és a konyhába mentem.
-Sziasztok...este jövök...-ment el Zayn.
-Hova mész?-kérdeztem.
-Perriehez.-mondta mosolyogva.
-Én is mentem...-jött le az emeletről Liam.
-És te hova...Danival megyünk el ide-oda.-mondtam.
-Rendben.-mondtam és ittam egy pohár vizet.
-Szerintem akkor én is megyek...-mondta Niall...Komolyan...mindenkit elmegy?Kérlek...könnyítsétek meg a helyzetem...
-Hova?-kérdeztem és ránéztem.
-Bulizni...ha már mindenki megy.-mosolyogtam.Senki se marad...csak ketten Louval...
-Rendben...sziasztok...-mondtam és elmentek...Louhoz sétáltam aki még mindig a kanapé felé fordult arccal a kanapé felé,a nyakához hajoltam.Megpusziltam majd az ajkaim közé fogtam a puha pőrét és gyengéden megharaptam,amire csak mozgolódott egy kicsit,a kezem végighúztam az oldalán.
-Ha..rry?-kérdeztem halk és álmos hangon,elengedtem a nyakát majd kicsit kiegyenesedtem.
-Igen?-kérdeztem.
-Szeretlek...-mondtam halkan és mocorgott megint egy kicsit,nem szóltam semmit se,felém fordult,de behunyta a szemit és hunyorgott.Elálltam a nap útját így rendesen rám tudott,megsimogattam az arcát és vettem egy nagy levegőt.Ahogy rám nézett,az ajkaim megremegtek,a pulzusom megnőtt és éreztem hogy nekem ő most bármi áron kell...ha máshogy nem erőszakkal....

Niall

Kicsit tartottam attól hogy a fiúk ketten otthon maradnak....de Harry csak tudja tartani magát...Brr...még a gondolatól is kiráz a hideg hogy ők ketten..otthon...úgy...öm....egymásnak esnek.Harry tudom hogy eléggé karakán személyiség de azért...nem hiszem hogy Lout annyira könnyen ágyba tudná vinni...csak nem gyengítheti annyira el...vagy...nem nem neeem...ilyenre nem gondolunk...Hazz nem hisem hogy ennyire ne bírná 1-2 hétig szex nélkül...bár....nem Niall koncentrálj a bulira...nem fog ott semmi se történni.

4 megjegyzés:

  1. imádom....mint mindig....minél hamarabb újat!! :DDD

    VálaszTörlés
  2. KOMOLYAN ITT HAGYOD ABBA?:OOOOOOOOOOOOOOOOOOO Neszívasmmárr:| Mindig mi szívunk:| Hozz gyorsan egy kövit egy rövidet léciléciléci:ooo *-* *bociszemek*

    VálaszTörlés