2013. május 28., kedd

56.rész

56.rész
Olyannal "élek" akivel a banda megalakulása óta akarok....


Louis

Azon gondolkodtam hogy Zaynek és Liamnek leesett-e hogy mi együtt vagyunk Harryvel...nem tudom de reméltem hogy nem,mivel nem akartam is a menedzsmentnél ennél is nagyobb port kavarni.
 -Min gondolkodsz Tommo baba?-nevetett és megsimogatta az arcom,hunyorogtam egy kicsit.Mióta vagyok  én Tommo baba...na mindegy...
 -Semmin...-mosolyogtam és megpusziltam a nyakát,annyira jó volt hogy ilyen közel van,de 11 óra volt...hamarosan mennünk kell tovább és engem nem láthatnak meg vele.
 -Én most átmegyek a másik szobába mielőtt észrevennének.-mondtam majd lassan kikeltem de Harry is kivánszorgott az ágyból majd hátulról átölelt.
 -Ne menj még...-mondta halkan és megpuszilta a nyakam,nem nem fogok ennyitől elolvadni és itt maradni mert még baj lesz belőle és azt meg nem akarom.Tudom hogy akkor még több megszorítás lenne.
 -De mennem kell,bármivel is próbálkozol.-mondtam és lassan leszedtem a karjait magamról,megpusziltam az ajkait amire egy csókkal válaszolt.
 -Majd gyere ki este a medencéhez.-mondtam majd kimentem,és lassan átsétált a másik szobába.Mikor benyitottam egy kisebb "dobáljuk meg Niallert" csatába kerültem,nagy szemekkel néztem Liamre és Zaynre akik meg rám néztek meglepődve.
 -Ne nézzetek rám így ti vagytok furább helyzetben.-nevettem el magam végül majd tovább folytatták szegény Niall kínzását...aki mindig hősiesen visszakapaszkodott az ágyba.
 -NEEEHH Louis segíts.-nevetett mikor Zayn közeledett felé a hűtőből kivett vizes üveggel.
 -Ne közelítsd Malik érted?????NEEE!-mondta és kiugrott az ágyból,majd maga köré csavarta a törölközőt.
 -Na azért...már azt hittem sohase kelsz ki.-nevetett Zayn majd ő dőlt be az ágyba...Komolyan.Miről maradtam én le az este? Niall leült a földre és onnan figyelt.
 -Veletek mi volt?-kérdezte Zaym
 -Aludtunk,meg beszéltünk 1-2 dologról.-mondtam halkan,nem tudta mit kitalálni.
 -Miről??-érdeklődött Liam.
 -Semmi érdekes...csak úgy...kettőnk dolga.-mondtam kissé határozottabban majd leültem.Niall érthette meg egyedül hogy akkor miről is volt szó,Ő rögtön le is vette.Liam és Zayn furán néztek rám.
 -Nem tényleg nem lényeges csak valami fontosat meg kellet beszélnünk.Semmi érdekes,csak az alap dolgok de majd elmondom,most még nem lényeg.-mosolyogtam majd rájuk néztem,bólintottak majd Zayn lassan átment Harryhez,Liam kicsit maradt még végül ő is úgy gondolta hogy jobb lenne átmenni...Lassan leültem az ágy szélére és Niallre néztem aki érdeklődve figyelt.
 -Mi volt tegnap?-kérdezte majd felállt és leült mellém.
 -Hát...fürödtünk meg beszélgettünk,és bármennyire furán és lányosan meg jaj de ilyennek meg olyannak hangzik,jó volt vele végre ketten lenni és csak ott ülni az ölében és érezni hogy ott van velem,hogy az enyém és senki másé...-mondtam és Niallre néztem.
-Igen...biztos jó...-mondta,szegény Niall tudom hogy mennyire szeretne gy barátnőt aki mellette van és szereti meg odafigyel rá...Csak,turné alatt elég nehéz ilyen lányt találni meg a rajongók is szét szednék őket.Sajnálom tényleg nagyon...csak mert van néhány elvetemült rajongó ezért nem lesz barátnője egy ideig mert nem akar neki rosszat,nem akarja látni szenvedni...ez rám és Elre emlékeztet én is hosszabb ideig próbáltam elbújtatni...nem sikerült sokáig.De az a múlt....most a jelenben vagyunk azzal "élek" akivel a banda megalakulása akartam lenni...és ez hihetetlen.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszii :DD örülök,nagyon jó ezt hallani :ooo <3

      Törlés
  2. *vigyorogva nézi a gépet, mint egy idegbeteg* Jajj de imádom *.* :)) Mikor frissítettem az oldit, annyira örültem a résznek, hogy hujujujujuj :DD ^^ Louis meg Harry olyan...aww. Meg az, h Liam és Zayn nem értenek semmit olyan...olyan aww. Na jó, inkább lenyugszok, mert csak hülyeségeket beszélek itt össze-vissza...jobbra-balra :DD Szóval...IIMÁDOOOM !! <33 :))) De megint nem sikerült első komizónak lennem... :( :DD És írtam neked egy kis regényt...bocsii!! :DD

    VálaszTörlés
  3. gyhaaa :ooo kösziii :DDDD <3 örülök hogy mindig írsz jóól esik :ooo és nem baj hogy nem először írsz :ooo de mindig :oo :D csak 3 perc :oooo <3 :DDD és igen bár volt egy olyan ötletem hogy Zayn benyit de inkább nem mert akkor nem lenne ki előtt titkolni ^^ :d és örülök hogy kis regényt írtál :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rám jött, a *most aztán leírom a véleményem* című szó fosás...Párdón :DD Ja, és a kis regényemben elfelejtettem megkérdezni, hogy mikorra várható a kövi rész? :) Puszta kíváncsiság :DD

      Törlés
    2. szerintem ma még nekiállok de nem hiszem hogy kész leszek vele :ooo nagyon lusta tudok lenni :D szóval szerintem holnap 6-7 körül (:

      Törlés
    3. Juppiii:)) Bocsi...nagyon unatkozok, szóval még muszáj volt visszaírnom :D

      Törlés
    4. van faced?:oo ott tudunk beszélni :D

      Törlés