2013. május 22., szerda

55.rész

55.rész
Egy átlagos reggel..vagy nem?

Harry

Reggel lustán fordítottam át a fejem a mellettünk lévő ablak felé megrántottam a függönyt ami ránk esett és csak még jobban besütött a nap.
 -A faszbaaaaaaaaaa.-mondtam és a fejem a párnába húztam,majd Lou mögé másztam és hátulról átkaroltam.
 -Jó reggelt.-pusziltam meg a füle mögötti részt,amire csak mozgolódott egy kicsit.
 -Nahhh.-mondtam és benyúltam a pólója alá és végigsimítottam a hasán,láttam ahogy a szemei kinyílnak.
 -É..Én mindjárt jövök.-állt fel és elindult volna a Wc felé ha nem kapom el a karját és nem rántom vissza,mikor a szemeibe néztem,egy ideig a pólóját igazgatta és húzogatta.
-Lou mi a baj?-kérdeztem és magamra húztam,de akkor megértettem.Lent éreztem hogy van egy kisebb dudor a gatyájában,ezen csak elmosolyodtam.
 -Érdekeset álmodtál az este Lou?-vigyorogtam és a hátát simogattam.
 -Menj már a fenébe...-morogta a halkan és a fejét a mellkasomnak döntötte,aranyos volt.Kíváncsi voltam mi volt vele az éjjel...
 -Szeretlek Lou...és nyugalom,nem foglak ezért itt most kielégíteni....nem fogom azt csinálni amit nem akarsz.-mondtam,láttam hogy elpirult.
 -Nahhh Louis.-nevettem és megsimogattam az arcát,csak egy baj volt ahogy néha megmozdult néha engem is ingerelt egy kicsit,de nem volt vészes,szépen lassan felültem így az ölembe ült,a szemeibe néztem.Akkor ha már most ilyen szorul helyzetben van kierőltetek belőle egy csókcsatát.Láttam ahogy mosolyog,hihetetlen volt,közelebb hajoltam,és az ajkainknak estem a derekánál átkaroltam és a dereka alját simogattam,a kezeit a nyakam köré fonta és a tarkóm simogatta,a csókunk kezdett egyre intenzívebbé válni,ezt most ahogy láttam neki se volt ellenére,amikor megharaptam az ajkát a hajamba túrt,majd bármennyire meglepő volt számomra,de ő csókolt meg,nem engedtem neki hogy átvegye az irányítást,a kezeim a derekáról a fenekére csúsztak,majd amikor próbált kicsit rám tenni egy lapáttal lágyan megmarkoltam az a formás hátsófelét,egy halkabb sóhajt eresztett bele a csókunkba,elvált az ajkaimtól mert márt alig bírtunk mindketten levegővel,pár centi hely volt az ajkaink között mindketten gyorsan vettük a levegőt.Ennyire intenzív csókunk sohase volt,ebbe most ő is beletette magát,elengedtem.Tudtam hogy most nem akarja,de egyszer a enyém lesz...biztos,nem akarom elkapkodni és belekergetni abba hogy csak azért elfeküdjön velem mert én akarom,ebbe a hibába elég volt egyszer beleesni.


Niall

Mivel Lou és Harry úgy döntött hogy kisajátítják azt a szobát ami hármuknak lett kibérelve[Hazz,Zayn,Liam] ezért az este a fiúk velem aludtak,Zayn a kanapén én az ágyon Liam meg szivacson mivel hajnali 3-kor senkinek se volt ereje lemenni a 8.-ról a recepcióra kulcsot kérni ezért maradt ez.Én remekül aludta,Zayn nyöszörögve kelt,én meg állítólag horkoltam ezért Liam nem tudott aludni.
 -Nem horkoltam.-mondtam neki "hisztisen".
 -Pedig de de.-bólogatott hevesen.
 -Nem.-zártam le a vitát s visszabújtam a takaró alá,álmos voltam kellemes sötét volt a szobába.Mozgolódást hallottam majd Zayn és Liam az összes függönyt egyszerre kirántotta.
-Aszeemeimmegvakultam te szent ég!!!-mondtam és amikor magamra akartam húzni a takarót elvették tőlem.
-Kéreeeeeem.-nyúlkáltam vakon a takaróért de csak azt hallottam hogy röhögnek valahol tőlem nem messze.

4 megjegyzés: