2013. május 21., kedd

54.rész

54.rész:
Nem mindig borús az élet.

Louis

Nem engedtem el,ő a hátamat simogatta,kicsit rázott a hideg,vagy inkább rázott.
 -Lou van valami baj?-kérdezte Harry aggódva.
 -Nincs,csak fázok.-ráztam meg a fejem.
 -Gyere ülj le egy kicsit....-mondta és az ágy felé húzott.
 -Nem..ne engedj el..úgy jóó...- motyogtam majd még szorosabban átöleltem,az ajkait az enyémnek nyomta majd gyenge csókot lehelt rájuk,majd lassan elengedett.
 -Csinálok neked egy meleg vizet...várj meg itt.-mosolygott és a fürdő felé ment,hallottam ahogy megengedi a vizet,a szobába forgolódtam,majd éreztem ahogy két erős kar a derekam köré fonódik,majd elkezdi lassan lehúzni a pólóm,majd a földre dobja és végigsimít a hasamon.Kicsit feszülten éreztem magam.
 -Nyugi Louis...nem fogok semmit se csinálni...-mondta rekedtes hangján majd kigombolta a nadrágon,az ajkamba haraptam.
 -Lou nagyon meleg a tested...égetsz...szerintem...beteg leszel.-mondta és éreztem ahogy az ajkait a vállamhoz nyomja.
-Gyere majd utánam...nem akarlak levetkőztetni...illetve nem teljesen igaz,de most nem.-mondta majd nyomott egy apró puszit a nyakamra majd elment.Vettem egy nagyobb levegőt amit remegve fújtam ki és lassan levetkőztem alsógatyáig és bementem utána,ő már meztelenül állt bent.
 -Nahh...gyere...-nyújtotta a kezét felém majd belépett a kádba és engem is magával húzott.
 -Most lassan leülünk.-mondta és hátulról átkarolt majd lassan mindketten beültünk a vízbe,a kezeit a derekam körül összefonta és az állát a vállamon pihentette,a levegő amit kifújt a nyakamat és a vállam csikizte.
 -Köszönöm hogy itt vagy velem minden hibám ellenére.-mondta halkan,és a hasamra locsolgatta a vizet,a fürdőben csend volt csak a csapból a vízbe csöpögő vízcseppek halk és tompa koppanását lehetett hallani.Harry hangja halkan visszhangzott a fürdőben,a gőz felfelé szállt,és simogatta mindkettőnk bőrét.A teste ahogy hozzáért az enyémhez,melegséggel töltött el,és annyira megnyugtató volt a karjai között ülni.
 -Harry...szeretlek...nincs hibád...nem te vagy a hibás...-mondtam és kifújtam a levegőt.
 -Már nem fázol?-kérdeztem halkan a hátamra morogva miközben a hasam simogatta.
 -Nem most tökéletes...nem is a víz miatt,hanem hogy itt vagy velem,és a karjaidban vagyok.-mondtam és jobb oldali vállának döntöttem a fejem.A hangunk egyszerre töltötte meg a fürdőt majd miután csöndbe maradtunk tűnt el egy fél pillanat alatt.Csend lett.Az eső halkan kopogott az ablak üvegén.
 -Miért jöttél utánam?Biztos akkor megfáztál...most meg hőemelkedésed lett.-szólalt meg ismét Harry egy kisebb hallgatás után.
 -Nem mentem utánad...-válaszoltam halkan,és a szemeim akaratlanul is a vállát nézték.
 -Ismerlek...de legközelebb mindenesetre öltözz fel...-mosolygott majd megpuszilta az arcom,felé néztem majd egyszerre nevettük el magunkat.Ez volt ami most hiányzott nekünk a sok feszültség mellett...egy kis beszélgetés,együttlét...meg persze a nevetés. 
 -Szólj ha kényelmetlen...-néztem fel rá,amire először csak egy puszi volt a válasz majd a karjait szorosabban körém fonta.
 -Ne beszélj butaságokat,nem is lehetne kényelmesebb...-mosolygott és a fejét a nyakamhoz döntötte,nem féltem hogy bármit is csinál...tudtam hogy most biztos nem fog,ő is tudta hogy nem ez az idő amikor lehetne...de akkor miért vannak ilyen felesleges és illúzióromboló gondolataim?Nah mindegy...a kezeit végighúzta a karomon majd megállt a kezemnél megfogta majd összekulcsolta az ujjainkat,kihúzta a vízből a kezem majd a szájához emelte és gyengéden megpuszilta a csuklóm.Furán néztem rá,megrázta a fejét majd visszaengedte a kezeinket a víz alá,a szabad kezével meg a hasam locsolta.Olyan hihetetlen volt most ez a pillanat,nem akartam hogy vége legyen,de akkor megint kinyitotta az a szép száját.
 -Gyere menjünk ki...-mosolygott,majd lassan megfogta a csípőm és velem együtt felállt.Kilépett és megtörölközött én is kimásztam és én is megtörölköztem a fejemre kaptam egy törölközőt amivel megtörölte a hajam majd ledobta a földre,és megfogta a kezem visszahúzott a szobába.
 -Ma nálam alszol.-mondta és keresett nekem egy pólót és egy alsógatyát,odaadta én meg felvettem.Ő is felöltözött majd hosszan megcsókolt és a kezeit a derekam köré fonta,lassan hátrált velem az ágy felé majd  egy egyszerű mozdulattal ledöntött rá,nem engedte el az ajkaim.Vajon most lenne az a pillanat?Az ajkai annyira puhák,és gyengédek voltak,még is követelőzőek,mikor már felettem volt lassan hátrébb hajolt és a szemeimbe nézett,elmosolyodott és nyomott egy gyors puszit az ajkaimra és ledőlt mellém,felé fordultam amire az egyik kezét a derekamra tette és úgy húzott közelebb majd a másik kezét az arcomon pihentette,megint megcsókolt de most sokkal lágyabban.
-Jó éjszakát.-mondta és magához húzott,ránéztem meg megpusziltam az arcát majd a fejem a mellkasának döntöttem,érezem ahogy az álla a fejemen van és a hátamat simogatja a másik keze pedig a fejem fölött és a hajamat birizgálja,lehunytam a szemeim és mosolyogva aludtam el...soha nem volt még egy ilyen jó estém se...

8 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ *OOO* :$$$ ez tényleg áááááh nagyon cuki és áááh aranyooos :OOO áááh kövit! NOW!

    VálaszTörlés
  2. Jajj...ez olyan cuki lett :)))) Mézes-mázos cukiság estére...imádlak!! <3 *w*

    VálaszTörlés
  3. Imnáááááááááááááááááááááááááááááááááádom :D kövit maaaaaaaaaaaa :) <3

    VálaszTörlés
  4. Naaaaaaaagyon jóóóóóóó lett! Várom a kövit! :) <3

    VálaszTörlés