2013. május 13., hétfő

52.rész

52.rész
Szeretlek...

Niall

Másnap koncertünk volt,felszálltunk a buszra de közel se volt olyan jó a hangulat mint szokott lenni. Lou csöndben ült mindenkitől messze,ő volt mindig aki megadta az alaphangulatot. Harry a barátnője mellett ücsörgött...én tudtam hogy ő nem igaz...csak Larryt akarják szétválasztani de a többiek nem. Liam maga alatt volt Dani miatt...Zayn meg ő nem is tudom hol rajzolgatott hol ivott hol pedig tv-t nézett.
 -Szedjük kicsit össze magunkat...-néztem körbe.Mindenki felnézett,a busz megállt a lány meg leszállt. A rajongók miatt előbb le kellett szállnia.
 -Olyan a hangulat mint egy ravatalon. Koncertre megyünk, a rajongók csalódottak lesznek. Komolyan szedjük már magunkat össze,nem mi nem ilyenek vagyunk!-mondtam komolyan. Rám néztek majd láttam hogy Louin kívül mindenkinek kicsit jobb lesz a hangulata.Szegény nagyon sajnáltam,mereven bámult ki az ablakon,nem szólt semmit se,de még csak meg se mozdult.
 -Igazad van Niall...szedjük össze magunkat,mégiscsak a mi rajongóink!-mondta Zayn erre Liam is fellelkesült és elmosolyodott,Harry arcán is valami mosolykezdeményt lehetett látni.A busz megállt,Harry kiment először,majd én utána Liam majd Louis végül Zayn. Mindenki mosolygott,ami mondjuk biztos szíven ütötte a kint álló rajongókat hogy mi 4-en [Harry,Liam,Zayn és Én] megálltunk fotózkodtunk,aláírtunk meg minden...addig Louis a kapucnijával a fejében bement ő volt az utolsó előtti aki kiszállt de ő ért be leghamarabb.Pár rajongó közöttünk kapkodta a fejét. Harry csak elnézett,a fiúk értetlenül néztek körbe hogy tényleg mi lehet a baja.
 -Hiányzik neki El...-nyögtem ki valami végül,amire minden rajongó sajnálkozó monológokat kezdett kiabálni Louisnak.

Louis

Mérges és Szomorú is voltam egyszerre.Mérges azért mert komolyan ki meri nekem meg Harrynek megmondani hogy mit csináljunk,és hogy ne legyünk együtt?!Meg mi az hogy Eleanor?!Igen szerettem..de akkor is...legalább ne nyomják már ezt tovább...elég volt szakítani is. Szomorú meg azért hogy csalódást okozok a fiúknak és a rajongóknak is. Bent átöltöztem és leültem,amíg a többiek megjöttek. Összeszedtem kicsit magam,majd mikor a többiek is összekészülődtek és elkezdtük a koncertet...egy ideig jól is ment...de a Summer Love végén elszakadt a cérna,mikor abbahagytuk az éneklést leguggoltam a színpad egyik szélére és kicsit elengedtem a könnyeim,nem feltűnően.

Niall

Én is csak egy idő után vettem észre hogy Louis ott sír,Zayn is odajött. Ketten próbáltunk Lout összeszedni,közben a többieket figyeltem,Lou lassan felállt én még mindig nyugtatgattam,megsimogattam a karját majd kicsit közelebb mentünk a többiekhez,ekkor megakadt a szemem Harryn és a menedzsment egyik tagján,azt mutatta Harrynek hogy menjen oda és fogjon kezet Louival.
Bólintott egyet majd el is indult felénk de amikor nyújtotta a kezét Louis hátrébb lépett egyet,a többieknek úgy tűnhetett hogy azért mert törli a szemét és kicsit megszédült,de én éreztem hogy ő direkt lép ki Harry keze elől. Harry vett egy nagy levegőt,az egész arénában csend volt szinte lehetett hallani ahogy a légy zümmög...Harry aggódva nézett rám,nem hiszem hogy tudta volna mit csináljon,a menedzsment nézte...komolyan úgy figyelte mint valami térfigyelő kamera,én biccentettem egyet Louis fele és arrébb léptem.Harry Louira nézett aki akkor törölte meg a szemét,Harry közelebb sétált hozzá majd átölelte
Lou persze nem tiltakozott sokáig,mindenki elmosolyodott majd hogy ne legyen annyira feltűnő a dolog odahívtam a fiúkat és mi is átöleltük őket.

A rajongók sikítani kezdtek,szinte többen fotóztak mint eddig.

Harry

Folyamatosan Loui szemkontaktusát kerestem,nem minidig volt meg.Sajnálom.Ez az egy szó volt amit mondogattam halkan szinte csak a számról lehetett leolvasni,felfelé néztem,ekkor éreztem hogy valami hozzáért a lábamhoz lefelé néztem Lou keze volt az én is az övé felé nyúltam majd megfogtam,összekulcsoltam az ujjainkat.Zayn és Liam minket figyeltek.
 -Szeretlek.-olvastam le Loui szájáról azt a szót ami nekem most többet jelentett mindennél. Halványan elmosolyodtam majd megszorítottam a kezét,lassan elengedtük egymást majd tovább folytattuk a koncertet.

12 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :) hamar kövit !

    VálaszTörlés
  2. Én sírni fogok!!! :'( Mert ez nem így történt igazából... nem volt ölelés se semmi... :( Ez a pasi meg egy köcsög az egész menedzsmentel együtt...
    De természetesen imádom... csak bánt!! :) <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom hogy nem így történt:/
      nagyon köcsög...><"
      Köszii <3
      De mi bánt?oO
      Egyénként direkt írtam másként...mert itt azért még is csak csak szeretik egymást,és itt most nem érdekelte őket a menedzsment:)

      Törlés
  3. sziaa! Imádom és bocsi h nem írtam komit de.. :( na min-1 de itt vagyok és kövit... am elküldöd nekem a videót ahol Louis hátra lép?? :) előre is köszii <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziii és semmi baj (:
      és nyugodtan mond el:ooo
      Sajnos nem találom >< de ha megtaláltam elküldöm (: <3

      Törlés
    2. oksi.. :) csak azért nem írtam mert rám jött minden nap a sírhatnékom :( és inkább nem írtam... :( bocsiii :) <3 de most már fogok írni :))

      Törlés
    3. ouhhh:// az nem jóó :// és ugyan nem baj (: <3

      Törlés
  4. imádom mint mindig..:DD siess a kövivel..

    VálaszTörlés