2013. május 7., kedd

51.rész

51.rész
Egyre furább...



Louis

Amikor megláttam a lányt nagyra nyílt a szemem. Férfi szemmel baromi jól nézett ki. Tehetetlenül néztem, ahogy bekíséri, az ajtón majd ránk néz.
 - Fiúk, most elmondok 1-2 dolgot. Figyeljetek, mert nem akarom meglátni többet. - kezdte ellentmondás nem tűrő hangon. Érdekes hogy felnőttek vagyunk, de úgy kezelnek minket, mint egy 10-11 éves gyereket.
 - 1. Nem mutatkozhattok együtt, nem tudhat senki se arról hogy mi folyt köztetek. 2. Ha hotelbe mentek nincsen együtt alvás, se semmi más, Harry te Bethszel  alszol, Lou te meg a fiúkkal, vagy az egyik fiúval. 3. Nem ölelgetitek egymást koncerten, hogy a rajongók ne tudjanak következtetéseket levonni. 4. Senki se tudhat arról hogy mi történt eddig, nem Larry nincs, ezt értésétek meg! - mondta és már el is ment. Harry a lányt nézte.
 - Szerintem, én akkor most felmegyek. - mondtam és elindultam. Lassan felmentem és eldőltem az ágyon. Most már tudtam milyen érzés volt Harrynek amikor én Eleanorral voltam.

Niall

Reggel mikor felkeltem ránéztem az órára...1 óra múlt,akkor ez csak nekem volt reggel. Felkeltem átöltöztem és lementem.
- Harry...- mondtam de megakadtam, láttam hogy a szőke hajú lány mellette ül...baszki elkéstem.
- Lou? - kérdeztem, felfelé bökött, bólintottam egyet majd csináltam magamnak egy kávét. Nem értettem miért kell őket szétszedni.

Harry

Eléggé sok érzés kavargott most bennem. Elnézést kértem Bethtől, majd felállta és felmentem Louhoz. Bekopogtam, nem jött válasz így benyitottam. Aludt magára húzta a takaróját és úgy aludt. Olyan volt mint egy 5 éves kisgyerek akit most szidtak le, leültem az ágy szélére és megsimogattam az arcát.
 - Menj ki... - kérte.
 - Nem megyek ki, ne legyél hülye. - mondtam és ránéztem.
 - Nem vagyok hülye, csak nem akarom, hogy bajod legyen. - válaszolta és a fal felé fordult, egy egyszerű mozdulattal magam felé fordítottam majd felületettem, és kényszerítettem, hogy a szemeimbe nézzen.
 - Louis! Nem lesz semmiféle baj, minden megoldódik. Csak nyugodj meg. - mondtam,és megsimogattam az arcát majd miután láttam hogy meglágyulnak az arcvonásai megcsókoltam.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Lécciléccilécci siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett.,csak rövid..:( Nem tudsz hosszabbat hozni? Kérleeeeeeek <333 Amúgy meg imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egen tudom :D de ezt már nem tudtam bővebben kifejteni :D és holnap hosszabbat írok :D legalábbis megpróbálok :D és köszii <3 (:

      Törlés
  3. IMÁDOM!!! <3
    Hamar kövit!!!
    Ide légyszi nézzetek be és komizzatok: http://itwillrain-lirry.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóó *--* gyorsan kövit ! <33

    VálaszTörlés