2013. február 18., hétfő

7.rész

7.rész
Minden jó ha...?

Louis

Megölt a kíváncsiság és zakatolt az agyam,nem tudtam mi volt bent,de most valamiért mindennél jobban érdekelt,nem hagyott nyugodni a dolog.
-Beszélned kéne vele.-mondta Zayn anélkül hogy rám nézett volna,tovább itta a Pepsijét.Meglepődve néztem rá.
-Lou...nem tudod letagadni hogy érdekel,látszik rajtad hogy aggódsz érte.Túl sok kifejezés van az arcodon.-mondta.
-Mindketten tudjuk hogy volt bent valami...amit most inkább hagyjunk.Beszéld meg Harryvel hogy mi baja és kicsit szedje össze magát.Te is tudod milyen ha elkezd valamit,nincs az az Isten amiért megáll...rázd helyre Tommo...csak te tudsz vele beszélni.-mondta Zayn és csak a végén nézett rám,mindig elfelejtem hogy mennyi kedvesség,szeretet és odafigyelés van Zaynben.Mindig mindenkire figyel....de nem vár érte semmit.Kevés olyan ember van mint ő.
-Köszönöm...-ittam bele a teámba.

Niall

Amikor nagyjából magamnál voltam derengeni kezdett valami Harry és köztem...
-Ez hülyeség...-nevettem magamban...Én és ő csókolóztunk?Ugyan...Ez eléggé vicces.Ennyire sokat nem ihattam.Gondolataim Liam zavarta meg,mivel bejött a szobámba.
-Minden rendben Niall?-kérdezte.
-Igen.-válaszoltam mosolyogva.
-Akkor rendben....nem jössz le?Mindenki lent van...-mosolygott rám.
-Öm...Akkor lemegyek.-bólintottam és elindultam lefelé.

Harry

Lent ültem a kanapén,én is már józan voltam,nem ittam sokat...-annyira- így gyorsabban sikerült kijózanodnom.
-Szia Niall.-mosolyogtam,a kanapét befoglaltam,Liam egyszerűen rám üt,majd Zayn is végül jött Niall és Lou  is a kicsi a rakáshoz,alig kaptam levegőt.
-Hey...fiúk...nem kapok levegőt.-nevettem.
-Hahahahaaaa.-nevetett Liam majd rám borult én meg mozdulni se tudtam,Zayn ráugrott,Lou Zaynre vagy nem tudom mert már nem láttam és amikor jött Nialltől a:"Én vagyok a hegy csúcsán" kiáltás és ránk feküdt leesünk a kanapéról és nevetve terültünk szét...hogy normálisak lennénk?Azt kétlem.

4 megjegyzés: