2013. február 14., csütörtök

1.rész

1.rész
Harry térj észhez...

Harry
A fejem zakatolt a sok kitalációtól,és a rosszakaróktól.
-Harry szedd össze magad...-csengtek füleimben Louis gyenge de határozott szavai,nem bírtam kiverni a fejemből amit mondtak,megcsörrent a telefonom mikor megláttam a nevet habozás nélkül felvettem.
-Szia Édes...-szólt bele édes hangján.
-Szia Drága..-köszöntem vissza rekedtesen.
-Csak nem baj van?-kérdezte kissé feszülten.
-Nem minden rendben...hosszú volt a napom.-nevettem kínomban.
-Kijössz egy kicsit sétálni?-kérdezte és tudtam hogy mosolyog,magam elé képzeltem,nem tudtam mást mondani csak hogy igen.
-Persze...veled bármikor.-válaszoltam.
-Rendben,10 perc múlva várlak a starbucksban...imádlak.-köszönt el majd letette, a világ legszerencsésebb pasijának éreztem magam,felkeltem majd felöltöztem,kimentem a szobámból,Niall jött szembe egy szelet pizzával a kezében.Amolyan "Hova mész?" tekintettel nézett rám.
-El...-mondtam,csak megrázta a fejét és ment tovább,nem voltam velük mostanában közlékeny mert ők is csak szidták Taylort amit én nagyon nem tűrtem...én se mondtam soha se semmi rosszat Eleanorra,Danira és Perrire se...sőt még Amyre se...de ők persze ok nélkül szidják Taylort ha hallom ha nem,ez engem bosszantott mivel én tényleg szerettem őt és végre valaki aki viszont szertett minden feltétel nélkül,és nem a pénzemért vagy a sikereim miatt,Liam jött fel rám nézett majd el,Zayn a Tv-t nézte Lou a lépcső elején állt.
-Hova hova Haz?-kérdezte gúnnyal teli hangon,soha nem volt velem ilyen...amióta nekem is van valamin azóta ilyen volt,kissé ellenségesnek mondanám.
-El mint látod...-mondtam majd elmentem mellette,elkapta a karom.
-Harry csak kihasznál.-mondta nyugodtan.
-Nem ő szeretem engem!Végre valaki,köszönöm hogy számíthatok rátok!-rántottam ki idegesen a karom a szorításból majd elvettem a kulcsom az asztalról majd kimentem becsaptam az ajtót és elindultam a Starbucksba.

Louis
Harry miért vagy ennyire hiszékeny...Én sejtettem mi lesz a vége,vagy is inkább biztosan tudtam,a kapcsolatuk Harry minden igyekezete ellenére tiszavirág életű lesz,ha Harry nem dobja Taylort akkor a kecses barátnő unja meg a játékot és egyszerűen passzolja szegény Hazzát de ő ezt nem vette tudomásul valamiért,mindenki megmondta neki,de ő fafejű és nem hisz senkinek.
-Lou...-fogtam meg a vállam,felnéztem a kéz tulajdonosa Niall volt.
-Igen Niall?-kérdeztem.
-Mi lesz Harryvel?-kérdezte.
-Remélem észhez tér és hallgat ránk...-mondtam és csak megráztam a fejem amikor hallottam hogy kiáll a kocsival és elmegy.
-Harry...térj észhez...-mondtam halkan majd felmentem a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése