2013. február 17., vasárnap

5.rész

5.rész
Hazza...Hazza...
Louis

Ahogy leestünk én érkeztem alulra,nem volt jó leesni egy 1,5 magas franciaágyról de így Harry is kicsit megszédült,gyorsan kiszálltam alóla és Harryre néztem
-Nem Louis ez nem ő...nem tenne ilyet,tudja hogy van barátnőd...csak az alkohol beszél belőle.-nyugtatgattam magam ebben az elég reménytelennek tűnő helyzetben,de a remény hal meg utoljára.
-Lou ezt most miért kellet?-kérdezte nagy szemekkel nézett rám,eléggé illuminált állapotban lehetett mert továbbra is csak ott üldögélt,elindultam kifelé.Kicsit frusztrált Harry jelenléte ahogy kiértem két aggódó szempár fogadott.
-Történt valami?-kérdezte Zayn.
-Nem...csak leestem az ágyról...-szépítettem a dolgokat,megrázták a fejüket.Persze hogy nem hittek nekem,a zavarodottságomat nem nagyon tudja elrejteni az ember,elslisszoltam kettőjük között mivel nem volt kedvem faggatózóst játszani,ahogy a szobám felé mentem El jött ki onnan...Basszus szegényről teljesen elfelejtkeztem...
-El hova mész?-kérdeztem mert úgy volt hogy ma itt alszik.
-Szerintem most haza...-mondta de nem nézett rám.
-Figyelj..én nagyon sajnálom...de...-mondtam.
-Tudom hogy Harry nagyon fontos része az életednek...és rosszul érzed magad amiatt ilyen...segíts neki és majd beszélünk.-puszilta meg az arcom,én meg tehetetlenül néztem El után majd bementem a szobámba.

Harry

A padlóra írtam le kis köröket majd felnéztem mivel nyílt az ajtó.
-Harry te mit csinálsz?-kérdezte meglepődve Niall,egyébként ő is kicsit ihatott mert az ajtónak támaszkodott
-Gyere ide Niall-nyújtottam felé a kezem,kellett valaki akit most meg tudtam ölelgetni.Leült mellém én meg magamhoz rántottam és átöleltem,annyira húztam magamhoz hogy már szinte az ölembe ült...de nem ellenkezett,elengedtem és lassan elhajoltam tőle,a homloka gyöngyözött az arca kissé kipirult amikor a szőke tincseit nézegettem akkor óvatosan az ajkaimra nézett,amit én egyből észrevettem,elmosolyodtam ebből neki rögtön leesett hogy észrevettem elnézett amin csak még jobban elmosolyodtam,a szemébe lógó hajtincseket kifésültem onnan,nagy kék szemeivel rám nézett,a tekintem az övébe fúrtam,tekintetét nem emelte el az enyémtől, mintha magamhoz vonzottam volna,ajkai hívogatóak voltak...lassan megnyalta ajkait,ezzel csak még jobban meglobbantotta nálam azt a bizonyos tüzet,az egyik kezem a derekán pihentettem,aranyos volt,minden apró jelzésemre elpirult,elkapta tekintetét mivel látta hogy az ajkait néztem,ahogy az enyéim is őt az övéi is engem,kissé rabul ejtett,a szabad kezemmel megsimogattam az arcát,ezzel kicsit visszahúztam úgy a fejét hogy egy vonalban legyen az enyémmel a fejem kicsit balra döntöttem,Niall nagy szemekkel figyelt,elkezdtem felé lassan hajolni,az ajkaim lassan összeérintettem az övével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése