2013. február 17., vasárnap

4.rész

4.rész:
Harry!Részeg vagy!!

Louis

Alig bírtam magammal,nem tudtam mi lehet Harryvel és érdekelt,nagyon.Nem akartam pont most magára hagyni.Mindenem azt diktálta hogy menjek a házba.
-Mindjárt jövök...-pusziltam meg Elt és elindultam a wc felé de amikor már nem néztek kimentem az ajtón és leintettem az első taxist,szerencsére nem vettek észre,csak a taxis ismert fel...dedikálnom kellett a lánynak akit Jennyfernek hívnak.Nem győzte köszöngetni azt hogy aláírtam neki a TMH CD-t...
-Hol laknak?-kérdeztem,lediktálta a címet.
-és ki a lánya kedvence?-kérdeztem.
-Neki nincs kedvence...-mosolygott.
-Rendben...akkor holnapra hozom a CD-t.-mosolyogtam és kifizettem amennyit kellet majd kiszálltam,látszott az arcán a döbbenet,elmosolyodtam.
-Viszont látásra....majd mondja meg neki hogy lesz egy kis meglepetése neki.-mondtam mosolyogva és becsuktam az ajtót majd lassan elindultam befelé.Levettem a cipőm és leraktam a kabátom.
-Harry?-néztem körbe,egy kéz nyúlt ki a kanapéból,és intett egyet.
-Hello Lou.-nevetett,felhúztam a szemöldököm és lassan elindultam a kanapé felé,amire csak felpattant onnan és felfutott az emeltre...lassan követtem a szobájába ment,halk nevetést hallottam onnan.Lassan benyitottam majd mellé az ágy mellé sétáltam.
-Harry?-kérdeztem kissé furán amire elkapta a kezem és szó szerint magára rántott ami nem maradt sokáig mivel gurultunk egyet én kerültem alulra a két kezével fogta a kezeim magam mellet.
-Harry...hééé...-néztem rá,áradt belőle az alkohol szag.
-Te ittál?-kérdeztem kissé döbbent hangon,válasz csak egy kicsit később érkezett.
-Ahham...nem sokat...-nevetett és a szemeimet fürkészte...
-De...elég sokat.-mondtam,és kihúzni a kezeim a szorításból volt benne erő rendesen a homlokát az enyémnek döntötte és elmosolyodott.Az ajkai majdnem az enyémet értek az egyik kezével elengedett majd végigfuttatta az oldalon egészen az arcomig,majd mielőtt reagálni tudtam volna a szabadon maradt kezemmel gyorsan visszafogta...

Zayn

Kezdett mindenkinek feltűnni hogy Lou barátunk egy ideje elment.
-Szerintem megnézem.-álltam fel és elindultam Wc felé mikor bementem körbenéztem de sehol se találtam,gondolkodtam mikor Niall is bejött.
-Tommo?-kérdezte nagyra nyílt szemekkel.
-Nincs itt...-ráztam a fejem.
-Akkor ezt mondjuk meg a többieknek is...-mondta,bólintottam visszamentünk és elmondtuk a többieknek is.
-Megyünk haza...-állt fel Paul,fizettünk majd gyors léptekkel mentünk kifelé,a kocsiban nagy volt a csend de annál is feszültebb volt mindenki.Mikor hazaértünk Liam és én mentünk be először,Lou cucca ott volt Harry cuccai a kanapé körül....mg üvegek...üres üvegek.
-Harry ivott...-nézett rám Liam.
-De hol vannak?-kérdeztem.
-Nem tudom.-rázta tehetetlenül a fejét Liam,majd egy hangos puffanást lehetett hallani fentről,összenéztünk majd a lépcsőhöz sétáltunk.

2 megjegyzés: