2013. február 16., szombat

3.rész

3.rész
One Way Or Another

Louis

Másnap mindenkinek kiment a fejéből hogy fel kéne venni végre teljesen a One Way or Anothert...én voltam az egyetlen akinek ez az eszébe jutott,fél 6 körül kiabáltam fel az emeltre hogy keljenek.
-Louis...-jelent meg először a konyhában egy kócos szőke kobak,elmosolyodtam és a pulton felé csúsztattam elvette és felugrott pultra,Liam jött le másodszor,neki is adtam egyet majd felmentem.
-Zayn "Sokáigakarokaludni" Malik...ki az ágyból!-nyitottam be a szobájába.
-Hagyj békében.-fordult másik oldalára.
-Zayn...mennünk kell pontosan 15 perc múlva szóval 5 perced van beállítani magad.-szinte kiugrott az ágyból és beloholt a fürdőbe...utoljára maradt a kemény mag...Hazza,vettem egy nagy levegőt majd a szobája felé mentem,bekopogtam,nem jött válasz ezért benyitottam...hm...egy telefon a földön másik telefon az ablakban a másik meg darabokban az asztalon,laptop az ölben a feje kicsit oldalra döntve,a párna mellette a fölsője hanyagul eldobva az ágy egyik sarkába a farmerja a fotelbe,alsógatya sehol,az rajta van...te szent ég...tényleg rossz éjszakája volt,elindultam felé,eléggé mélyen aludt mikor mellé értem leguggoltam elé halkan szuszogott a levegő amit kifújt lágyan simogatta az arcom,elmosolyodtam.
-Haz...ébredj,mennünk kell.-mondtam,lassan résnyire kinyitottam szemeit majd kifújta a levegőt és megtörölte a szemét,de csak a hasára fordult,megcsikiztem,amire nevetett egyet de nem mozdult.
-Hazzaaaaa kellj fel...-egyenesedtem fel,a kezével azt mutogatta hogy menjek közelebb egészen a szájáig hajoltam a fülemhez hajolt.
-Nem!-suttogta majd elnevette magát,megráztam a fejem majd egy egyszerű mozdulattal ráültem.
-Louis...Louis!Louis!!!Te híztál!-röhögött én meg elmosolyodtam majd leesett mit mondott.
-Szívod vissza!!!-nevettem majd a többiek feljöttek mivel eléggé nagy hangzavart csaptunk,Liam lefotózott minket és felrakta Twiterre "Mai reggeli Harry és Louis" címmel,leszálltam Harryről majd  hagytuk készülődni lent megvártuk majd amikor Paul szólt már mentünk is kifelé,Liamet elkísérte Dani,Zaynel jött Perrie velem meg El eljött...Harry ballagott leghátul mivel ahogy kiértünk Niall nyakába Amy borult,szóval őt elhívta...érdekes.Szegény Haz...biztos nem jó most neki...lehet hogy nem kellett volna legalább nekem elhívnom Elt?De mit problémázok én ezen?Mindig velem szokott jönni...Beszálltunk,út közben elkezdtük énekelni az új számot csak hogy biztos menjen majd amikor odaértünk gyors léptekkel mentünk be a rajongó tömet elől.Harry megállt aláírásokat osztogatni de Paulnek ki kellett mentenie egy kicsit agresszívabb lánykoszorúból akik minden áron meg akarták szerezni a sapkáját,El bent leült majd levettük a kabátot és a többit majd elkezdtünk felvenni kb 2 óra alatt meg voltunk...kifogástalan lett a felvétel.
-Ennek örömére lemegyünk valahova?-csillant fel Niall szeme.
-Úgy érted enni?-nézett Liam Niallre aki hevesen bólogatott.
-Rendben...tőlem mehetünk.-mosolygott Zayn,mindenki belegyezett kivéve egy valakit...hát igen persze Harry kivételével mindenki.
-Én inkább haza mennék mivel nem érzem magam valami jól...-mondta,majd szedelőzködni kezdett.
-Rendben én akkor eldobom Harryt és jövök vissza hozzátok...addig nem gyújtjátok magatokra a helyet,nem fruit ninjáztok...nem bontjátok le a falakat,nem dobálóztok,nem csináltok csatateret,nem engeditek be a rajongókat,nem...jó szóval semmit se csináltok...-mondta Paul.
-Igen megértettük Paul.-nevetett Zayn.
-Liam...rád bízom az irányítást...-mondtam majd kiment Harryvel aki felvette a sapkájára a kapucniját majd minden szó és intés nélkül beült a kocsiba és elmentek.
-Szeretnél Harryvel haza menni?-érdeklődött El.
-Nem...én veled szeretnék lenni.-karoltam át,és apró puszit adtam édes ajkaira majd a vállamra hajtotta a fejét,amikor Paul megérkezett Niall szinte ráugrott majd elindultunk a legközelebbi...hova is?Ja igen Nando's....

Harry

Otthon ledobáltam a cuccaim és leültem a Tv elé...Grammy...Taylor nyitja...Ohh wow....el is kapcsoltam a másik csatornán a kiss you ment,elmosolyodtam és elfeküdtem a kanapén,és úgy gondolkodtam,nem is az rendített meg ami történt hanem az hogy ennyire hülye voltam,és nem hallgattam azokra akikre a legjobban kellett volna...a fiúkra...mindvégig igazuk volt.Jelzett a telefonom,üzenetet kaptam. "I miss you Conor!:(" by Miss.Taylor Swift...ohhhhhhhh...
-Ezzel most féltékennyé akar tenni vagy ennyire ostoba?-nevettem fel majd visszaírtam:"Egy kicsit elnézted...a C és a H között van különbség...;)" majd ledobtam magam mellé a telefonom és vettem egy nagy levegőt.Nem tudom mit rontottam el de valami piszkosul sikerült...magam elé vettem a laptopom és rákerestem a Radio 1-re és hallgattam...leadták a One Way Or Another,a twitteren abban a pillanatban milliónyi tweet érkezett az új számmal kapcsolatban,elmosolyodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése