2013. február 17., vasárnap

6.rész

6.rész
Narry?

Harry

Láttam ahogy a szeme nagyobb lesz,gyengéden megharaptam az alsó ajkát a pólómba markolt.Aranyos volt és még semmit se csináltam,az ajkai utat engedtek,ketté nyíltak én meg a pillanattól ittasan megcsókoltam,az elején finoman,félénk volt nagyon,lassú táncot jártak a nyelveink,ő se meg én se bírtuk megszakítani a csókot,én többet akartam,Niall esetlenül kapaszkodott belém,az ajkai egyre jobban hívogattak,de igyekeztem nem nagyon mohó lenni,amikor kicsit felengedett a hajamba túrt és az ujjai köré gabalyodott kusza tincseimmel játszotta másik kezével a tarkómat simogatta,szerintem ha nem fogy el a levegőnk nem hagytuk volna el,mikor Niall kissé zihálva elvált az ajkaimtól elmosolyodtam és én is hátrébb hajoltam,kipirult az arcát néztem,hihetetlenül aranyos volt,rám nézett majd félénken elmosolyodott.Hogy miből tudtam hogy élvezte?Volt 2 jel amiből azonnal levettem,de lépteket hallottam Niall felpattant és az ablakhoz sétált.

Louis

Vettem egy nagy levegőt és benyitottam Harryhez.
-Hazz...-néztem rá de megláttam a lángoló vörös arcú Niallt...nem teljesen értettem,Niall egy fél pillanat alatt kiviharzott a szobából.
-Harry mi volt itt?-kérdeztem,mosolygott mint a vadalma így rosszat sejtettem.
-Semmit...elvoltunk.-vonta meg hanyagul a vállát,leguggoltam mell.
-Igen...de mi történt?-kérdeztem.
-Áh...semmi izgalmas...-nevetett és a szememmel végigmértem,a szemem megakadt egy ponton,volt valami sejtésem hogy mi volt itt.
-Mit nézel?-kérdezte és amire felnéztem az arca pár centire volt az enyémtől.
-Áhh nem lényeges.-néztem el majd felálltam utánam nyúlt de eléggé rossz helyen talált megnyugvó pontot a keze,az ajkamba haraptam,Harry arcán megjelent egy kanos vigyor és felállt.
-Ugyan Lou láttam mit nézel...legközelebb figyelj oda.-vigyorgott majd ő is felállt.
-Harry szerintem feküdj le egy kicsit.-tanácsoltam és gyors léptekkel indultam meg kifelé a szobából,kissé összezavart.Lementem a konyhába ahol Zayn ácsorgott egy Pepsivel a kezébe.
-Hy Tommo.-mosolygott és kissé oldalra billentette a fejét és édes mosolyt villantott.
-Szia Zayn...-mosolyogtam és töltöttem magamnak egy teát.Jelenleg teljesen el voltam tévedve...nem tudtam hogy most mi van és mist történ Narry között...

2 megjegyzés:

  1. szió!
    nekem nagyon teszik, eddig jó az ötlet, bár nekem picit kuszák és rövidek a részek...
    gyorsan kövit ;)

    p.s.: egy Rendszeres olvsók fület betennél? csak mert úgy könnyebb követni h mikor van friss

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (:
      Igen sajnos ezeket már én is észrevettem :ss de igyekszem mindent rendbe tenni (:

      Rendben,mindjárt (:
      Köszi xx

      Törlés