2013. november 25., hétfő

81.rész

81.rész
Hegyi túra...és egy kis boldogság máshol
[voltunk túrázni...megalkotott :3]



Harry

 -Mára terveztem programot...-mosolyogtam és megpusziltam az ajkait.
 -De...nekem ma kell hazamennem...-mondta halkan és kicsit elszomorodott.
 -Ez már nem tesz semmit se...-ráztam meg a fejem és szorosan átöleltem,azt akartam hogy maradjon még. De igazából nem szórakoztunk sokáig jó idő volt,mondtam neki hogy hozzon magával még egy  alsót,összepakoltunk két táskát az egyiket ő a másikat én hoztam kocsival elmentem egy ideig,természetesen értetlenkedett hogy miért jöttünk ide,felhúztam a kapucniját majd megcsókoltam.
 -Meglátod...-mosolyogtam majd elindultam vele befelé,láttam hogy az előző tettem kissé zavarba hozta és meglepte lassan elindultam befelé,ő meg mellettem sétált elég csendes volt és ez zavart,nem nagyon hiszem hogy itt lennének rajongók...kik azok akik egy csütörtöki napot kirándulással töltik el? Nem inkább otthon ülnek...rajtunk kívül persze. Igazából ahogy egyre beljebb mentünk egyre többen lettek. Loura néztem majd megálltam előtte és megcsókoltam.
 -Harry..sokan vannak.-mondta halkan.
 -De nincsenek rajongók.-néztem a szemeit.
 -Akkor is...-nézett el szégyenlősen,átkaroltam a derekánál majd megint megcsókoltam és lassan a fák közé kezdtem vele hátrálni majd 10 méterre odébb megálltam ahol már nem volt kitaposott út.
 -Itt már nincs senki se.-húztam le a fejéről a kapucnit amire csak elmosolyodott,a kezeim átkulcsoltam a dereka körül ő meg a nyakam körül,még mindig kicsit hezitált,a kezem a fenekére vezettem amire csak elnézett. Annyira aranyos mikor kis szégyenlős.
 -Nah Lou...-böktem meg az orrommal a nyakát majd gyengéden megharaptam igazából semmi hátsószándékom nem volt.
 -Ugorj egyet.-mosolyogtam és a szemeit néztem értetlen fejet vágott,és szökkent egy kicsit.
 -Nagyobbat gondoltam te buta...-nevettem halkan,erre csak elmosolyodott és ugrott egy nagyobbat én meg átkulcsoltam a kezem a feneke alatt és a hátát megtámasztottam egy fánál,végigsimítottam a lábán majd elmosolyodtam. Láttam a meglepődést az arcán,édes volt,hosszan megcsókoltam,a hajamba túrt ami jó érzéssel töltött el így nem engedtem el az ajkait hanem kicsit megharaptam majd újra megcsókoltam,nem akartam elengedni...ő az enyém volt...nem akartam hogy elfajuljon a helyzet pedig ez kezdett már abba átmenni,csak addig szakadtam el tőle amíg mindketten levegőt vettünk,a homlokom az övének döntöttem és kicsit gyorsabban vettem a levegőt és a szemeit néztem....hihetetlen volt látni ahogy a kék szemei csillognak.

Louis

Nem lehet azt mondani hogy nem élveztem...az egész hogy egy erődben vagyunk csak még jobban növelte bennem az adrenalin szintet,hihetetlen volt. Lassan letett.
 -Olyan helyet mutatok...-mondta mosolyogva majd megpusziltam az ajkaim majd megfogta a kezem és összekulcsolta az ujjaink,kissé összeszedetlenül mentem utána és mosolyogva vártam hogy mi lesz a sok fán és bokron túl,Harry elég lelkes volt. Ilyenkor olyan mint egy nagy gyerek,mellé futottam és úgy sétáltam mellette,valami fura hangot hallottam messziről...először nem tudtam mi az...kopogás...csobogás...ez víz! Víz?Víz az erdőben? Ez fura volt de mikor oda értünk elállt a szavam.


Zayn

Fel akartam hívni Harryt de folyamatosan csak a hangpostafiókja jelentkezett ezért leültem a kanapéra és a tv-t nyomkodtam.
 -Zayn kérsz egy teát?-kérdezte Liam a konyhából.
 -Hátőőén.-gondolkodtam.
 -Na haver mond már...-nevetett.
 -Igen kérek...haver.-mondtam a végét halkan és kissé talán fájdalmasan. Kb 5 perc múlva ott ült mellettem és felém nyújtotta az egyik poharat.
 -Mi van veled...? Olyan vagy mint akit megnyúztak...-mondta. Ez egy vicces érdeklődés lett volna szerintem...
 -Semmi csak rossz napom van...-néztem rá majd ittam a teámból.
 -1 hete rossz napod?-mosolyodott el.
 -Sokáig tart az az 1 nap.-vontam meg a vállam mosolyogva.
 -Na végre mosolyogsz.-mosolygott tovább.
 -Előfordul néha...-mosolyogtam.
 -Jaj haha..néha be se tudod fogni és nevetsz is...nincs az olyan ritkán-mondta nevetve. Ezt tudom hogy nem sértésnek szánta...más aki a bandán kívül van az valószínűleg annak vette volna. De én csak halkan elnevettem magam rajta és ittam a teából

8 megjegyzés:

  1. A barátnőm nevében is, nagyon tetszett!
    Gyors kövit! *---*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, de tényleg. Hamar a kövit! :D

    VálaszTörlés
  3. juuuj. *-* csak én kezdtem reménykedni egy kis Ziamben?? :D
    amúgy ez a túrázós ötlet nagyon szuper lett, annyira édesek. :)
    Köviit. :$ *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :33 talán..még bármi lehet:3 :D
      Örülök hogy tetszett (:

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, annyira aranyosak! :D Lesz benne Ziam? vagy rosszul gondolom? :D
    Várom a kövit! :D

    VálaszTörlés