2013. november 10., vasárnap

79.rész

79.rész
Bezárva a sötétségbe...

Harry

 -Nah...Lou-próbáltam egy kicsit eltolni hogy a szemeibe tudjak nézni de nem engedett,sőt csak jobban átölelt,nem próbálkoztam ezzel tovább inkább én is jobban magamhoz öleltem és lassan a hátát locsoltam a meleg vízzel a másik kezemmel meg a fejét simogattam. Ilyenkor annyira elveszettnek és védtelennek éreztem. Habár idősebb nálam szinte kötelességemnek érezzem hogy úgymond "megvédjem", néha amikor ránézek látom rajta a világ összes terhének a fájdalmát...nem mondja...nem utal rá. Semmit se tesz...de látszik rajta hogy egyre fáradtabb és egyszer csak nem lesz tovább. Szeretnék neki segíteni...de nem tudom hogy kéne...nem tudom hogy kezdjek hozzá...Nem tudom meddig mehetek,hol van az a rész ahol már  Félek hogy valamit nem mond el...szándékosan hallgat el. Köze sem olyan erős mint amilyennek mutatja magát...és az a baj hogy mindenki el is hiszi hogy ennyire erős...és hogy minden kibír. Simán kiröhögik és megbántják...nem érdeklik hogy tulajdonképpen úgy döntenek benne össze mindent ahogy van...Most sem azért sír mert rosszul van...vagy azért mert amit mondtam neki,hanem mert holnap biztos hogy vissza kell mennie a fiúkhoz.
 -Lou...gyere menjünk...-pusziltam meg a fejét de nem reagált furán néztem rá.Kicsit elhúztam az nyakamtól...láttam hogy elaludt,halványan elmosolyodtam rajta és kiszálltam a vízből vele együtt az ágyra terítettem egy törölközőt arra ráfektettem majd betakartam. Fura hogy mennyire könnyű...meg kell kérnem a fiúkat hogy nézzenek rá hogy mennyit eszik,fölé hajoltam és megpusziltam a homlokát majd besötétítettem és kimentem a szobából,átöltöztem és a nappalis résznél leültem és nyomkodni kezdtem a Tv-t. Elég sok dolog jutott az eszembe,és közben egy értelmetlen műsort bámultam a Tv-ben,valami zenei csatorna volt...majd ilyen hírek jöttek..."A One Direction ismét megdöntötte a Vevo rekordját" kicsit felhangosítottam. "A One Direction újabb sikert tudhat magáénak mert sikerült megdönteniük a rekordot az új klipjükkel a Story of My Lifeal. Ez az 5 fiú sikert sikerre halmoz. De a magánéletük vajon ugyan ilyen jó? Ezt csak ők tudhatják"

*Nem mondom meg kinek a szemszöge ki kell találnixd*

Hallgatom mi megy a Tv-ben a zene adón.
 -Semmi sincs rendben a magánéletünkkel...semmi!-mondtam a takaró alól majd  hasamra fordultam és kikapcsoltam a Tv-t. Megnyugtató volt a csend...amennyiben ilyenkor lehet valami megnyugtató. Soha nem gondoltam volna hogy valaha is ekkorát fogok kapni...ennyire rossz lesz...Összeszedtem magam majd kikeltem az ágyból és kimentem a fürdőbe megmostam az arcom majd megtöröltem próbáltam logikusan gondolkozni hogy mi lesz...de elborult az agyam és csak negatív dolgok jutottak az eszembe,átöltöztem majd mikor már úgy éreztem hogy nagyjából szalonképes vagyok lementem a többiekhez.
 -Hellooooo.-köszöntek egyszerre én meg leültem de kissé vonakodva nem tudtam mit mondjak vagy hogy fogalmazzak.
 -Milyen volt a napod?-kérdezte egy hang jobbról nem néztem fel.
 -Jó...-mondtam ez bő szavú volt..na mindegy.
 -Neked?-kérdeztem vissza majd inkább felálltam és inni mentem.
 -Jó volt...nagyon jó.-válaszolt én meg csak a fejem lógatva hallgattam. Legalább neki jó volt...legalább ő ezt így le tudta rendezni. Mindegy...túlteszem magam rajta...túlfogom..nem nem fog menni...

10 megjegyzés:

  1. "A magánéletük vajon ugyan ilyen jó? Ezt csak ők tudhatják" .... nos, ez ugye Harry része volt, ő hallotta/látta a riportot, és ebből, " Semmi sincs rendben a magánéletünkkel...semmi!" ... azt következtetem, hogy ugyan úgy Harry szemszöge :D :D
    Eltaláltam??? De kis édes volt Lou, hogy elaludt :3 :) Tetszett a rész, gyors kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondok semmit se :D majd kiderült :d és köszii :33 <3 sietek :D

      Törlés
  2. ötletem sincs, kinek a szemszöge, de szerintem nem louisé és nem is harryé. Lou pedig annyira édes volt *-*

    VálaszTörlés
  3. Halvány lila gőzöm sincs kinek a része, de nagyon tetszett ez a rész.

    VálaszTörlés
  4. tetszetős vot! ezért kapsz valamit:) http://a-stylinson-story.blogspot.hu/2013/11/2-ik-dijd-meg-se-rossz-blog-ugy-latom.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett. :D Lou nagyon cuki. Mint élőben is. :DDD Egyébként tetszik az új fejléc is. :D Hamar a kövit. Már nagyon kíváncsi vagyok. :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök :D És igen:3 köszii örülök hogy tetszik :D igyekszem ahogy tudok :D

      Törlés