2013. november 11., hétfő

Kinézet! :D

Mint látjátok változott a kinézet akik szemfülesebbeknek már leesett hogy 2 választás lehet hogy ki jött be az új szemszögbe :D nem fogom lelőni a poént hogy kettőjük közül kicsoda *-* :D
Remélem tetszik mindenkinek mert szerintem jobbak lettek mint az előzők (: Nem nagy nem túl díszes. Ha valami nem tetszik vagy nem látszik vagy akármi más szóljatok majd kijavítom :D
+++++ :D

Reggel a suliban megnéztem a blogot hogy hányan néztétek meg tegnap este óta :D meglepődtem...22-en és 3 komi volt rajta *-* wah örültem! :D Köszönöm (:
Hamarosan hozom a kövi részt.

Sziasztok (:

6 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy miben mesterkedsz.
    De gyors hozd a kövit. És jó az új kinézet. :) :)

    VálaszTörlés
  2. De régen írtam komit amit sajnálok :// dee király lett azóta a kinézet és van selytésem kié a szemszög nem akarok mondani semmit de feltünt a fejléc ha meg nem az akkor meg mindegy tévedni emberri dolog :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj :o örülök hogy most írtál :d és remélem jóra gondolsz :d

      Törlés
  3. Meglepi !! :) http://inyourimaginationstories.blogspot.hu/2013/11/award-9.html

    VálaszTörlés