2013. december 4., szerda

82.rész


82.rész
Ami az erődben történt...

Louis

Hirtelen nem tudtam mit mondani. De tényleg,csodálatos volt ez a hely. Honnan tudhatta hogy ez itt van?
 -Ez hű...-szedtem össze magam két szó erejéig.
 -Imádom mikor ilyen vagy.-ölelt át hátulról majd megpuszilta a nyakam. A kezeim a kezére tettem és a fejem a mellkasának döntöttem.
 -Hihetetlen.-mosolyogtam,hirtelen nem éreztem a lábaim alatt a földet.Az ölébe vett majd megcsókolt,a kezeim átfontam a nyaka körül és a tarkóját simogattam,lassan lerakott majd levette a fölsőjét és ledobta az egyik farönkre és tovább vetkőzött
 -Na mi lesz nem jössz be?-kérdezte. 
 -Oda?-böktem a víz felé. 
 -Hova máshova?-kérdezte és elindult alsógatyába a víz felé.
 -De Harry..ne menj beee...-néztem rá kissé aggódva,ki tudja mi van a vízben,de csak azért is ment tovább,mögé futottam és hátulról átöleltem és átkulcsoltam körülötte a kezeim.
 -Ne menj bele...-mondtam halkan.
 -Miért ne?-kérdezte. 
 -Mert féltelek hogy baj lesz...-mondtam halkan és próbáltam kicsit visszafelé húzni de csak egyet lépett hátra. 
 -Nyugi Lou.-mondta majd lassan lefejtette a kezeim magéról és velem szembe fordult,levette a pulcsim és ledobta a földre.
 -Nem lesz baj.-mosolygott és megpuszilta az arcom.
 -Gyere be te is.-mondta és lassan levette a pólóm,végigsimított a tetkómon,az ujjait figyeltem végigvezette a nyakamon majd megfogta az állam kicsit megemelte a fejem és hosszan megcsókolt,elengedte az állam majd a szemeimbe nézett.
 -Jössz?-mosolygott majd rám nézett. Bólintottam egy aprót és elindultam majd lassan a alsóig levetkőztem,bevárt a víz szélénél,megfogta a kezem majd együtt bementünk.

3 megjegyzés:

  1. De kis cukik! *--* Tetszett a rész, csak rövidke lett :(
    Gyors kövit, lécci! És hosszabbat!*--* :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett, olyan kis aranyosak! :3 Gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett nagyon tetszik, csak egy kicsit rövid, de nem baj :D várom a kövit :D

    VálaszTörlés