2013. november 19., kedd

80.rész

80.rész
Féltékeny lennék?
Harry

A telefonom nyomkodtam és gondolkodtam Lou nem kelt fel de nem is akartam felkelteni. A telefon nyomogattam és eszembe jutott hogy Zaynel milyen rég beszéltünk,gondoltam felhívom. Csörgött csörgött csörgött majd megszakadt...megint megpróbáltam...amikor harmadszor próbáltam akkor szólt bele de csak annyit hogy:"Hagyj már békén nem érted hogy nem érdekel hogy keresel?" majd lerakta. Összeráncoltam a szemöldököm,nem volt valami jó kedve...nem dühös volt hanem szomorú,meglepődtem a reakcióján. Nem nagyon tudtam hova tenni,visszahívtam.
 -Ha leteszed megnyúzlak Malik!-előztem meg mielőtt megszólalhatott volna,nem szólt semmit se hallottam hogy "beleragadt" amit mondani akadt.
 -Nem tudom mi a baj...de ne legyél ilyen mert nem tudok segíteni...-mondtam,nem szólt ami kicsit megijesztett.
 -Valaki bántott Zayn? Kérlek szólalj meg...nem tudom mit tegyek ilyen messziről...-mondtam kicsit kétségbeesetten mert még is csak az egyik legjobb barátomról van szó. Nem tudtam hogy mit mondjak...mert azt nem mondhattam hogy Lou majd amikor hazamegy kifaggatja mert akkor meg érdekelné miért van is és nem hiszem hogy jót tenne a bandának ha kiderülne hogy együtt vagyunk...vagyis ők elfogadnák...de félek hogy véletlenül elszólják magukat. 
 -Majd...megbeszéljük. Most mennem kell Harry.Szia.-mondta és lerakta,lassan kifújtam a levegőt...itt most nagy a baj..nagyon nagy.

Louis

Az oldalamra fordultam és kissé csalódottan néztem az üres helyre...megtöröltem a szemem,teljesen abban a tudatban voltam hogy otthon vagyok a fiúkkal a szállodában...felültem és magamra terítettem a takarót és lassan kiszálltam az ágyból,elindultam kifelé,kinyitottam az ajtót. Legnagyobb meglepetésemre Harry állt ott,szélesen elmosolyodtam és mivel háttal állt lassan mögé sétáltam ezért átkaroltam hátulról. Éreztem hogy kicsit meglepődött,a homlokom a hátának döntöttem majd megpusziltam ő meg megfogta a kezem.
 -Jó reggelt Lou...-mosolygott nem láttam de hallottam a hangján,elengedtem megfordult majd megcsókolt mosolyogva viszonoztam és megsimogattam az arcát,szerettem mikor ilyen közel van hozzám.
 -Jól aludtál?-mosolygott.
 -Igen..de felkelthettél volna...-néztem rá nagy szemekkel.
 -Ugyan...-rázta meg a fejét.-Fontos hogy kialudd magad...-simogatta meg az arcom és a másik kezemmel meg átkarolt  a derekamnál. 
-De én veled szerettem volna lenni...-biggyesztettem le az ajkaim. A belső énem meg is szólalt hogy: Louis!Nagyon gyorsan felejtsd el ezt a nyomulást.
 -Majd bepótoljuk édes...-mosolygott. Annyira pozitív volt...
 -Rendben.-bólintottam mosolyogva.
 -Kérsz reggelit?-mosolygott majd elindul a konyhába.Én a takaróval követtem. 
 -Igen.-bólogattam,elkezdte csinálni amikor hirtelen kopogtattak. Aggódva néztem Harryre aki csak a fejemre húzta a takarót és megpuszilta az ajkaimat. 
 -Maradj így...-mosolygott,bólintottam egyet ő meg elindult kifelé,a dereka köré csavart egy törölközőt majd kinyitotta az ajtót az ajtó felé fordultam de jól eltakartam az arcom. A szobalány teljesen elvörösödött Harry láttán...na meg persze biztos azt hitte hogy nincs rajta alsó...hahaha...A csajt elküldte...természetesen kedvesen de a csaj annyira oda volt érte hogy Harry ebben a pillanatban még a bugyiját is le tudta volna vetetni...Nem mert ő csak az enyém!!! Hahahahahha...
 -Úristen féltékeny vagyok...-csapott mellkason a felismerés.
 -Mondtál valamit?-kérdezte mosolyogva és elém lépett majd lehúzta a fejemről a takarót,ösztönösen megráztam a fejem,átkulcsolta a kezét a derekam mögött és elmosolyodott,a kezeim a nyaka köré fontam és hogy ne mindig ő hajolgasson ezért kicsit lábujjhegyre álltam és megcsókoltam,először csak belemosolygott a csókba majd viszonozta én meg közbe lassan a tarkóját simogattam és göndör hajtincseit piszkáltam,csók közben kicsit közelebb húzott magához majd kicsit elhúzta a kezeit tőlem így a rajtam lévő takaró a földre esett,amit ő csak egy édes mosollyal nyugtázott én meg kicsit elpirultam.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. :) Várom a következőt.

    VálaszTörlés
  2. Jól indul a reggel :D
    Nagyon jó lett. Gyors kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogod, várom a kövit!! :D
    http://larrystylinson-louisandharry.blogspot.hu/p/dijak.html egy kis meglepetés! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek örülök *-* :D kint van:3 és köszönöm *---* ♥♥

      Törlés