2013. július 3., szerda

66.rész

66.rész
Édes kettes...
Louis

Reggel korán keltem. Korán néztem Harry egész testét csak a takaró takarta derekán átdobva.Végigsimítottam a hátán de mivel nem akart felkelni így én is csak visszafeküdtem.Ami a furcsa hogy rajtam se volt semmi se csak a takaró,becsuktam a szemeim és bealudtam...a hasamon feküdtem. Akár csak Harry. Mocorgást éreztem majd hideg levegőt éreztem a hátamon végig,majd a puha ajkait ahogy a gerincem mentén végigpuszilta a hátam. Nem lehet elmondani mennyire jó érzés volt. A fejem a párnába fúrta,ahogy haladt egyre lejjebb annál jobb volt lejjebb húzta a hátamról a takarót és haladt tovább lefelé majd végighúzta a gerincemen az ajkait egészen a nyakamig és oda kisebb puszikat adott.
 -Jó reggelt...-súgta halkan rekedtes hangjával a fülembe.
 -Neked is...-fordultam felé de csak az egyik szemem nyitottam ki mert az ablakon beszűrődő fény nem hagyta hogy mindkettőt kinyissam túl világos volt.
 -Lejössz a medencéhez?-kérdezte és a hátam simogatta amitől olyan jó érzés fogott el. Harry arcára pillantottam de a szemeim egyre lejjebb vándoroltak az arcáról,először a mellkasán időzött el a tekintetem majd lassan ment lejjebb,a mellkasáról a kidolgozott hasáig...imádtam. Mindenét...el se lehetett mondani mennyire.
 -Hova nézegetsz?-törte meg a csendet,ezzel engem kizökkentve a mese világomból.
 -Jha csak innentől...-mosolyogtam és a mellkasától elindítottam a kezem egyre lejjebb haladva a köldöke körül leírtam egy kis kört majd megállítottam a hasa aljánál a kezem.
 -Idáig nem kicsit megnéztelek...-nevettem.
 -Ohh értem...nekem is szabad?-mosolyodott el és végigsimított az oldalamon.
 -De neked is csak addig...-nevettem.
 -Ugyan...most nem akarok többet...csak kicsit gyönyörködni benned...-mosolygott.Ezen még tegnap el is pirultam volna...de most nem. Olyan fura érzésem volt. Olyan..."Nem fog megkapni ma ennyivel" érzés. Érdekes érzés volt, mert eddig bármit is mondott a karjaiban voltam. Bármit tett mindig levett a lábamról. Nem ma ez tuti nem lesz.
 -Na mi az törpém?-kérdezte,lassan átfordultam a hasamra és az ágyékomig felhúztam a takaróm.
 -Igazán semmi...-mosolyogtam,kicsit megemelte a fejem majd a hátam alá nyúlt és megcsókolt,átkaroltam nyakánál. Élveztem a csókot. Tudtam hogy kis idő múlva többet akar majd,átfordítottam valahogy a hátára.
 -Mi is volt azzal a medencézéssel?-nevettem el magam halkan majd leszálltam róla és felvettem fürdőgatyát.Nem tudom honnan került ide...de volt...nem is ez a lényeg. Elmosolyodott,felkelt az ágyról majd ő is felvette az alsóját és elindultunk kifelé. Megráztam a fejem és mosolyogtam.
 -Nahh.-kaptam hátra a fejem mivel megütötte a hátsófelem.
 -Sorry Tommo kihagyhatatlan volt...ebbe túlságosan is kijön a formás feneked alakja...-mosolygott. Beleharaptam az ajkaiba. Hívtam a liftet. Éreztem ahogy hátulról hozzám simul. A nyakamhoz hajolt és lassan puszilgatni kezdte a nyakam. El kellett kapnom a kezét mert ahogy megharapta a nyakam egy érzékeny területen még a lábam is megremegett...hátradöntöttem a mellkasának a fejem. Ha nem jön a lift akkor megint a karjai közé esek. Nem erős maradok...gyorsan elléptem tőle majd beszálltam a liftbe.
 -Nono...távozz sátán...-nevettem és mellkasára tettem a kezem mert megint közelített.
 -Ugyan Lou...-nevetett és megfogta a karom.
 -Nem nem...a liftben vagyunk.-nevettem ellépett tőlem megpusziltam az arcát és amikor kinyílt az ajtó kimentünk hátra a medencékhez. Harry szinte beugrott én lassan mentem a medencéhez...és ahogy beültem oda Harry meg mellém...hihetetlenül jó volt itt ketten...nyugalomban.

9 megjegyzés:

  1. Jaj!! Nagyon aranyos lett ez a rész!! Imádom!! Siess a kövivel várom!!!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó. Ez a kedvencem az összes 1D-s sztori közül.

    Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  3. Istenem :) Olyan kis cukik! <3 Egyszerűen imádnivaló ez az egész történet,nagyon imádom! Gratulálok,tehteséges vagy nagyon az írásban!:) Csak kérlek legyenek perverz részek is sok :$$$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :DDDD Örülök hogy tetszik :D
      Lesznek azok is :3 :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik és hamar hozd a kövit mert nagyon kiváncsi vagyok már h mi lesz.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés