2013. július 31., szerda

71.rész

71.rész
Valakinek így...valakinek úgy...

Louis

Azt se tudtam hogy hol áll a fejem,de az álmom minden egyes másodpercére emlékeztem,vettem egy mély levegőt és inkább csak kikeltem az ágyból. Ilyen álmom utoljára kb 7 évvel ezelőtt volt akkor is azért mert a suliban tetszett egy lány. Kizártam a fejemből ezeket a dolgokat,vettem egy nagyobb levegőt és kimentem a szobából.
 -Paul..a fiúk merre vannak?-kérdeztem és ránéztem.
 -Lent vannak reggeliznek.-mondta és rám nézett.
 -Hány óra?-kérdeztem megint.
 -10 óra múlt pár perce.-nézett az órájára.
 -Rendben köszi...-mondtam és megtöröltem a szemem majd elindultam lassan lefelé. Olyan voltam mint egy zombie akinek se kedve se ereje lemenni. De hátha tudnak valami Hazzról,lementem és leültek közéjük.
 -Ohh nyúzott jó reggelt...-nézett rám Liam.
 -Olyan vagy mint aki nem aludt...-mondta Zayn felhúzott szemöldökkel,Niall maradt egyedül csendben,ő értette egyedül.
 -Igen nem volt valami jó...-mondtam és rájuk néztem.Beszélgetni kezdtem,hihetetlen,ők még most is meg tudnak nevettetni amikor élni sincs kedvem...kétségtelenül igazi barátok.Egy egész világ előtt takargatjuk,és még senki se jött rá...Na jó páran igen. De ők is csak találgatnak...meg ugye azok akiknek elmondtuk...de az nem vészes.
 -Louis...-monda Zayn és egy sajtkrémes valamit nyomott az arcomnak amitől csupa olyan lettem.
 -Mi ja he mi?-ébredtem fel a gondolkodásból.
 -Fúj mi ez?!-töröltem meg az arcom. 
 -Zayn a jó nénikéd...-nevettem. Imádtam őket jó volt velük is lenni egy kicsit....elgondolkodtam hogy Harrynek most milyen lehet egyedül...ilyen messze tőlünk...

Harry

Egész nap a twitterem néztem..."Harry a bunkó" "Harry a köcsög aki távol van a többiektől" "Harry LA-ben van amíg a többiek otthon..bunkó.." voltak akik támadtak twitteren. Legszívesebben megírtam volna nekik hogy higgyétek el én se jó kedvemből vagyok itt...elmentem sétálni egyet felvettem egy szemüveget nem tudom miért sétálgatok én ilyenkor,de kedvem lett hozzá. A fejemből kifelé néztem amikor egy lány nekem jött CD-vel a kezében,tollal pólóval.Eléggé szomorúnak tűnt.
 -Elnézést...-mondta halkan de nem emelte fel a fejét.
 -Nincs semmi baj...de rendben vagy?-kérdeztem,felkapta a fejét és láttam hogy a szemei nagyra nyílnak.
 -Kit nézel?-kérdeztem mivel maga mellé nézett a kirakatba ahol mindketten látszottunk.Szerintem miután meggyőződött arról hogy igazából ott vagyok szorosan átölelt. Elmosolyodtam majd én is szorosan átöleltem. Nem tudom miért de most olyan jól esett ez az ölelés. Sok dologgal felért...végre valakit átölelhetek,nem baj hogy vad idegen de lehet valaki a karjaim között...Habár nem Louis,de ez most kellett.
 -Mi volt a baj?-kérdeztem halkan.
 -Téged kerestelek hogy...nem tudom...csak hogy..ahj hogy csináljak képet...de most már nem kell, és beszélni is szerettem volna veled...-mondta és elengedett majd a szemeibe nézett.

18 megjegyzés:

  1. kövit követelk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jóóóóóóóóóóó kövit kérek mégpegig MOST!!:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Höh :DDDD Sietek és kösziii :D

      Törlés
    2. aszem tudom mit akar a csaj valojában ;) vagy nem is a csaj ?

      Törlés
    3. de nem elöttem viszont ne kérd ,hogy leirjam mert akkor lehet a jót írom le és törölheted a komim (már jártam igy :DD)

      Törlés
    4. nem fogom törölni akár azt akár nem :DDD
      Nem hiszem hogy arra gondolsz:p bár...o.o Xd

      Törlés
  3. Már nagyon várom a kövit. Kíváncsi vagyok mit akar mondani Hazzá-nak. Siess vele! :DDD *-*

    VálaszTörlés
  4. szia :D meglepi nálam :) http://complicated-life-with-one-direction.blogspot.hu/2013/08/masodik-dijam-d.html

    VálaszTörlés
  5. díj nálam :)
    http://dark-turns-to-light-story.blogspot.hu/2013/08/huszonhatodik-dij.html

    VálaszTörlés