2013. július 25., csütörtök

70.rész

70.rész
Egy álom sok dolgot rejteget...

Louis

Forgolódtam,és valamiért élveztem azt ami az álmomban történik,egyre jobban beleértem magam.
 Álom:[folytassuk xD]
Egyre hangosabb nyögések  hagyták el a szám,de nem akartam hogy ez legyen. Harry mintha látta volna rajtam fölém támaszkodott és az egyik kezével kutakodni kezdett,erőt vettem magamon valahogy bátrabb lettem és végigsimítottam az ágyékán majd lassan lehúztam róla a gatyát és az alsóján keresztül kezdtem simogatni. Az ajkába harapott és tovább kutakodott. El akartam azt érni hogy nyögjön így benyúltam az alsójába és a kezembe vettem majd lassan mozgattam rajta a kezem,ekkor nyögött egyet. Ennek valamiért nagyon örültem,hogy nekem sikerült egy nyögést kicsalogatnom belőle,de ellökte onnan a kezem majd lehúzta az alsóját,felült és kibontotta a gumit. Nagy szemekkel néztem rá,és csak egy mozdulattal kivertem az a kezéből,elmosolyodott és újra fölém mászott és megsimogatta az arcom,vettem egy nagyobb levegőt.
 -Egyszer nagyon vagy többször kevésbé?-kérdezte halkan,és a kifújt levegőt csikizte a nyakam.
 -Nem tudom...szerinted?-kérdeztem halkan és átkaroltam a nyakánál.
 -Az első...-mondta,attól kicsit megijedtem de ha szerinte az a jobb akkor rendben.
 -Rendben...-bólintottam és kifújtam a levegőt,a szemeimet néztem.
 -Mehet?-kérdezte,én csak bólintottam egyet,éreztem ahogy megfeszül mindene és egy erősebb mozdulattal belém löki magát,hangosan és fájdalmasan felnyögtem,és görcsbe rándult mindenem.
 -Lou...kérlek lazulj el...így jobban fog fájni...-mondta és a nyakam csókolgatta.Nem ment,Harry sötét tincseibe vezettem az ujjaim és erősen rámarkoltam,a lábaim a derekához szorítottam ezzel gátolva hogy mozogjon.
 -Sajnálom hidd el ha tehetném érezném helyetted...-csókolt meg,én az ujjaimat a hátába vájtam,kapkodtam a levegőt és teljesen kitöltött.Nagyon fájt.
 -Lazíts..-harapta meg a nyakam,amire egy halkabb nyögést hallattam,lassan próbáltam magam ellazítani ami sikerült is,az egyik kezével a fejem mellett támaszkodott a karján,a másikkal a csípőm fogta,lassan elengedtem a lábammal,a nyakamhoz hajolt majd lassan megmozdította a csípőjét,hátra majd egy lassabb lökéssel előre,éreztem hogy vigyázni próbál de ez még mindig fáj.
 -Megvagy?-kérdezte halkan,amire én csak egy nyögéssel válaszoltam és a hátába markoltam.Halkan nyögött egyet,én már annál hangosabban,leírhatatlan érzés volt.Az élvezet és a fájdalom keveredett benne...lökött rajtam még pár ilyen lassút,a fájdalom enyhült. Harry a szemeibe nézett,szorosan karoltam át a nyakánál és közelebb húztam magamhoz,akartam hogy megcsókoljon aminek meg is lett a végeredménye,közelebb hajolt az ajkait az enyémnek nyomja majd lágyan megcsókolt,eközben erősebben ráfogott a csípőmre és gyorsabban kezdett mozogni,a csókba nyögtem és az egész testem csak jobban felhevült,Harry hátrébb hajolt én meg elengedtem a hátán talált megint kapaszkodót,vizes volt a háta a fürtjei közé túrtam,a homlokát leverte a víz,a mellkasa az enyémnek feszült így érezhettem mennyire forró az ő teste is.Hihetetlen érzés volt,még mindig lassan mozgott,de éreztem ahogy próbálkozik hátha mehet tovább,tudtam hogy nem szeret tökölni,ezért az ajkamba haraptam és mozdítottam párat a csípőmön,amitől az ajkait halkabb férfias nyögések hagyták el. Ezen elmosolyodtam majd éreztem ahogy kicsit gyorsulnak a tolásai,végigkarmoltam a hátán amire a nyakamba nyögött,halkan zihált a fülem mellett és a mellkasa gyorsan mozgott,kapkodta a levegőt,a nyakamhoz hajolt majd megharapott és szívni kezdte,hátradöntöttem a fejem,és nyögdécseltem,lassan elhajolt a nyakamtól,elemelkedett a mellkasomtól,hirtelen hideg lett,az eddig meleg terület és már ettől is nyögtem egyet,gyorsabban mozgott ami belőlem egyre több intenzív nyögést váltott ki,újra visszahajolt hozzám,éreztem hogy nem bírom már sokáig.
 -Lou én...-nyögte de nem fejezte be,értettem ebből hogy közel van,a tolásai lomhábbak lettek a légzése meggyorsult,lökött rajtam egy erősebbet amitől engem is a csúcs felé repített,éreztem hogy nem bírom tovább..
Ebben a pillanatban egy hangosabb nyögés kíséretében felkeltem és hirtelen azt se tudtam merre vagyok...

8 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ*_________________________________________________*
    1.Első komizo vagyok ahoz képest ,hogy késön kelltem fel
    2.Ez fantasztikusan nagyon jó ááááááááá mist tudnák mondani GYORSAN KÖVIT (ja és örülök ,hogy folytatad az álmot xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDDDDDDD ♥
      Későn tettem fel nem?o.o xd vagy nem tudom mivel el van állítva bloggeren az óra xD
      Kösziii és sietek :D

      Törlés
  2. Imáááádooooommm!!! Basszus, nagyon jó!! Örülök hogy folytattad az álmot!! Siess a kövivel!!! Gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. Kár hogy ezt csak álmodta szegény Lou. :(((
    Hamar hozd őket megint össze és siess a kövivel mert nagyon várom hogy mi lesz. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:).Nem tudtam máshogy összehozni :3 :D
      Igyekszem csak a másikat is írnom kell :D

      Törlés
  4. OMG siess a kövivel és wahahaaa imádooom *_________* És téged iiis :D ♥

    VálaszTörlés