2013. július 7., vasárnap

67.rész

67.rész
A nyugalom utáni vihar

Harry

Sokan voltak kint a medencénél ezért semmit se csináltunk. Nem nyúltunk egymáshoz...csak ültünk egymás mellett. A tegnapi estén gondolkodtam. Akarja... Érdekes,nem tudom miért most...miért tegnap.Miért most kellett? Nem akarom hogy megint rossz legyen neki. Tegnap annyira elragadott az érzés hogy végre az enyém lehet hogy rájöttem hogy fájdalmat okoznék neki...amit nem akarok. Nem vagyok állat...csak régóta akarom. Egyszer...egyszer volt az enyém. De akkor is milyen voltam...féltem hogy megint ez lenne...nem tehetem meg vele mégy egyszer ezt. Fura ezt így átgondolni...de én így gondolom. 
 -Louis...-néztem rá. Felém fordult. Az ajkai szavakat formáztak de annyira elvoltam a bambulásával hogy nem értettem mit mond.
 -Mi tessék nem értettem...-néztem rá és megráztam a fejem.
 -Csak kérdeztem hogy mit szeretnél...-nevetett.
 -Jha...mindegy semmi...-ráztam meg a fejem. Igazából kicsit féltem hogy mi lesz...nem csak azzal kapcsolatban hogy mi lesz ha tényleg megtörténik...hanem hogy mi lesz ha kiderül az hogy mi ketten itt vagyunk...Igazából semmi rosszat nem csinálunk.Pont ezért...Louis lassan kiszállt a vízből...háromszor bökött meg mire feleszméltem a bambulásból.
 -Hééé...Hooohoooo...Harry...-legyezett a fejem előtt. Megráztam a fejem és ránéztem.
 -Igen?-kérdeztem.
 -Kérsz inni?-kérdezte.
 -Igen köszi...-bólintottam és amikor elment lemerültem a víz alá majd feljöttem. Richardot láttam meg itt...Még az ütő is megállt bennem.Kipattantam a vízből és Lou felé mentem elég gyors léptekkel belöktem az egyik ajtón és húzni kezdtem felfelé.Bezártam az egyik szobába amikor felértünk és becsuktam gyorsan az egyik szobába.
 -Meg ne szólalj...Érted???-kérdeztem. Ha itt most megtalál minket...végünk...egyszerűen megöl minket,kicsinál és darabokra szed minket.

Louis

Bezárt a fürdőbe. Bent álltam és pánikoltam hogy még is mi lehet az ekkora baj.
 -Louis bent maradsz én nem szólalsz meg...rendben?!-mondta.
 -Rendben.-bólintottam és nyílt az ajtó,valószínűleg a bejárati.
 -Harry te mit képzelsz magadról?-kérdezte és valami landolt az ágyon mert azt reccsent egyet.
 -Nem jöhetek el egyedül kikapcsolni?-kérdezte Harry
 -Pont akkor tűnsz el amikor Louis?! De érdekes. Merre van..ne mondjam még egyszer!Mert nagy bajt csinálok Styles!-mondta. Az ajkamba haraptam.
 -Mit csinálsz?Még jobban eltiltasz tőle?! Hogy tudnál ennél jobban ellenünk cselekedni mond meg!Hogy tudnál egy barom vagy!Egy igazi barom!-mondta Harry indulatosan majd egy csattanást hallottam. Csönd lett.
 -Ezt vedd figyelmeztetésnek Tomlinson akárhol is vagy...-mondta Richard és elment,ezt onnan tudtam hogy becsapta az ajtót. A szobába csönd lett. Nyugalom uralkodott. Megkerestem a kulcsot. Lassan kimentem és körbenéztem,a szoba üres volt. Harry...Harry hova tűnt?

18 megjegyzés:

  1. Hogy mered? :o Hogy mered itt abbahagyni? :o <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz új rész mert már nagyon érdekel mi történt Harry-vel. És ha nem írok az azért van mert ma táborba megyek és nem tudom olvasni. Bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom ahogy tudom hozom :D Semmi:) Jó szórakozást :D

      Törlés
  3. Ne miért hagytad abba most izgulhatok ez nem ér gyorsan köviiiiiit akarok nagyon imádom jól írsz kérlek hamar hozd a részt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nem kb. százszor feljöttem és még most sincs rész szereted ha szenvedek kérlek hozzál rész imádom nem lehet betelni az irásoddal épp ezért akarok gyorsan kövit.:DD

      Törlés
    2. :33
      Jaj ez nagyon aranyos volt:ooo köszönöm :DDDDDDD ♥
      Igyekszem írom csak ki kell találnom mi legyen...:D

      Törlés
  4. Kövit kérek. PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. uram isten :o Atyám... Én félek,hogy mi történhetett Harry-vel,és mit csinált vele az a f*sz Richard,már boccs a kifejezésért. De atya Úr Isten :'o xx

    VálaszTörlés
  6. Most találtam meg a
    blogod és nagyon
    nagyon tetsziik:)) Nem
    tudtam abbahagyni az
    olvasást,amíg el nem
    értem idáig:D Lécci
    siess a folytatással,
    eszméletlen jó és már meghalok a kíváncsiságtól :)

    VálaszTörlés
  7. Jajaj nagyon siess a kövivel!!Itt abbahagyni??? Nem hiszem el. Siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  8. Drágám csak ugy mondom hogy kozeledunk a 69reszhez ami perverzseget kovetel v.v

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :oooooooooooo ha olvasod a 68.részt akkor nem tudom hogy szeretnél ehhez perverz részt :DDDDD de igyekszem:o ♥

      Törlés