2013. június 20., csütörtök

Fontosz!:o ♥

Mivel sikeresen youtubon keresztül eljutott hozzám az a bizonyos Don't let me go ami hihetetlenül jó de nekem hiányoznak belőle a fiúk :s Na mindegy nem is ez a lényeg :o Meghallgattam kétszer majd utána a Little Mix - Turn Your Face-t és azt hittem hogy hátast dobok annyira kínozhatnék/de szeretem a másikat hangulatom lett :o És itt jön a két fontos lehetőség :D
Vagy az lesz hogy itt lesz a fiúkkal az amit elgondoltam :3 vagy belekezdek még egy Larry Stylinson(!) blogba. Nem tudom melyik a jobb ötlet :ooo Rátok bízom a döntést nem tudom melyik legyen :/
Szóval segítsetek :DDDDDDDD <3 [gondolatban már meg is csináltam a blog trailer-t o.O] De nem sietem el :D

De ha már itt vagyunk köszöngetek is :o
× Köszönöm a +22500 megjelenítést :D
× A 33 feliratkozót:3
× És a rengeteg komit :D

Nagyon jól esnek :3 Főleg amikor hajnali 2 körül rakom ki a részt és már 10-en látták :ooo Imádok mindekit :D ♥ ♥ ♥

Szerintem elrakom magam estére:D Sziasztok :D ♥
xxx

14 megjegyzés:

  1. Naaa...nekem tetszik mind két öti, és az a véleményem: Ha nem rokkansz bele 2 blog írásába, akkor hajrá. ;) Szóval az én részemről jöhet még egy blog, de maradhatunk a mostani felállásnál is. :)Felállás xDDD #directionerfantázia #butavagyok :DD Inkább már nem mondok semmi hülyeséget jóéjt:* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. höh:oooo A 7. blogom lenne :DDDDDDDD <3 nehh...felállás:oo xD

      Törlés
  2. Én inkább a Larry-re szavazok, de amúgy simán lehetne olyan is, hogy bandán belüli 5szög, ilyet még nem nagyon láttam :P Dee természetesen a te döntésed :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor eddig Káttű Larry:o
      És az 5 szöges lehet majd Larryn belül :D

      Törlés
  3. Larry blog :$$$ Vagy a abandán belüli 5 szög :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Larry és néha a többi fiú szemszöge is :D höhö:o

      Törlés
  4. Larry! :D Amugy én ma, (pontosabban tegnap, csak már fél 1 lett, mire elolvastam) kezdtem el olvasni, és nem tudtam abba hagyni. Anyira jóóóó *-* Amugy hány részesre tervezed? (de ha lehet minnél hosszabb legyen:D) És nem vagyok shipper, de ennek ellenére nagyoon nagyoon tetszik. Szóval csak igy tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor szerintem marad az hogy új Larry:o :D
      És nem tudom...mert van egy blogom amit nagyom megszerettem és az 288 részes...ezt annál sokkal jobban szeretem :DD Szóval fogalmam sincs:o Nem szívesen engedem el a blogokat :D :ss De nem tudom igyekszem hosszúra írni:D De azt majd látni fogjátok ha haldoklik a blog :/ :ss DE AZ REMÉLEM SOKRA LESZ :D
      És örülök hogy tetszik annak ellenére hogy nem vagy shipper :D
      Majd ha megkérhetlek feliratkozol?:o Mert nem tudom így nyomon követni hogy kik olvasnak:o előre is köszi :D
      Sorry hogy hosszúra sikerült :D xx

      Törlés