2013. június 20., csütörtök

63.rész

63.rész
Gyertek...


Louis

Lehunytam a szemeim és úgy élveztem a csókot amit sokáig nem szakított meg Harry,az egyik kezével átölelte a csípőm,a másik kezével a hajamba túrt. Niall kiabált egyet hogy:"Fiúúúk" és mi meg pillanatok alatt "szétröppentünk" de ezt Harry se meg én se akartuk. A fiúk bejöttek és összeszedték a cuccaikat majd hazamentünk. Nekünk Harryvel 11-re el kellett mennünk a megbeszélt helyre így ahogy hazamentünk már nagy nehezen ki is lógtunk. Beszálltunk a kocsiba. Ő vezetett. Bekapcsoltuk magunkat és elindultunk. Sötét volt csak a lámpák világítottak. Megálltunk a piros lámpánál, Harry a lábán "dobolt" majd egyszer csak kikötötte magát áthajolt hozzám,megfogta az arcom maga felé fordította a fejem és megcsókolt,az ujjai közé tekerte pár hajtincsem és nem engedett el.Az egyik szemével a lámpát nézte,amikor narancssárgára váltott a szabad kezével sebességebe rakta az autót elindult majd csak ezek után engedett el és hajolt vissza rendesen a helyére,pislogtam kettő nagyobbat. Mi az hogy én vagyok az idősebb még is zavarba tud hozni ilyenekkel? Ez...áh...hagyjuk.
 -Na mi az?-kérdezte és megfogta a kezem,majd a váltóra tette és váltott egyet,majd vissza a combomra.
 -Mi lenne?-néztem felé.
 -Semmi...csak kérdetem nagyon úgy ültél mint akinek van valami gondja...-mondta és fél szemmel rám nézett.
 -Nem nincs semmi.-ráztam meg a fejem és kifújtam a levegőt mivel megérkeztünk. Kiszálltunk majd bementünk a parkba. Az előttünk lévő út ki volt világítva de senki se volt ott.
 

Harryt figyeltem és közben gondolkodtam. 
 -Gyertek.-kapta el a lány a kezünket és húzni kezdett minket be a sötét rész felé.
 -Mi,hova megyünk?-kérdeztem .
 -Követtek titeket.-mondta és már el is tűntünk a fák között. Egy utca felé húzott minket majd fel egy házba. Benyitott.
 -Bocsi a kupiért de nem egyedül vagyok.-mondta és levette a cipőjét majd bement. Mi is ugyan ezt tettük és  megálltunk az ajtónál. 
 -Készüljetek.-mondta majd benyitott kb 15 lány ugrott ránk. Igen ez nem volt annyira gáz...de mindegyik "Larry Stylinson" feliratú cuccban volt. Amin én meglepődtem. Harryre néztem,aki a kezemet fogta.
 -Lányok. Hé elég...menjünk be.-mondta Harry...Hogy miért vagyunk itt?Miért jöttünk el egy idegen lányhoz? Fogalmam sincs...megbíztunk benne.
 -Tudjátok hogy Larry nem...-mondta de az egyik lány megdobta Harryt valamivel amire Harry furán nézett rá.
 -Létezik...nem tudjátok letagadni...most is Harry. Úgy fogod Louis kezét mintha nem is tudom hova akarna szökni.-bökött a lány a kezünkre. Harry tényleg elég erősen fogta a kezem. 
 -A képeitek amiket csináltok...-mondta a másik.
 -Nem tudjátok eltitkolni...látszik néhány pillanatotokon hogy annyira egymásba vagytok esve.-folytatta a harmadik.
 -Csak az a nyomorult...ne kelljen kimondanom ki miket csinál...és akadályoz titeket!-fejezte be a negyedig. Harryve egymásra néztünk.

Igazuk volt,és...még csak belekötni se tudtunk mert ez így volt!
 -Na és akkor ha már ezt igy kitárgyaltuk Larry csókot szeretnénk!!!-mondta az egyik. A lány felé néztük Harryve.
-Nahh...fiúk...-mondta a másik. Én kicsit megszorítottam Harry kezét nem tudtam mi legyen. De Harry már cselekedett is. Felém lépett majd lágy csókot nyomott az ajkaimra. Amint elhajolt a 15 lány őrjöngeni kezdett,én átöleltem Harryt.
 -De ez senkinek nem mondhatjátok el...Senkinek!-mondta Harry komolyan,és rájuk nézett. A lányok elkomolyodtak majd bólintottak egyet. Ezt Harry azért csinálta mert ő biztos volt benne hogy nem mondják el...Én is megbíztam bennük...remélem nem rosszul ítéltük meg őket,Harry a hátamat simogatta. Annyira megnyugtatott. Körénk gyűltek és átöleltek minket. Ezen halkan nevettem. 
 -Jó fejek vagytok.-nevetett Harry,majd elengedtek minket én is Harryt de a kezét megfogtam ő meg összekulcsolta az ujjainkat.A sok lány berántott minket a szobába és beszélgetni kezdtek. Én Harry vállának dőltem és figyeltem mi van. Minket is kérdeztek. Volt 1-2 amire nem akartuk válaszolni...de igazából csak arról ment a vita hogy miért nem állunk ki és miért nem mondjuk el...Igen,ebből látszik hogy még kicsik. Ezt nem tudjuk megcsinálni.

8 megjegyzés:

  1. Képes voltál nekünk feltenni egy rész hajnal 2-kor? :)) Édes vagy köszike!! :D Olyan cukii rész volt, hogy az már fáj!! :D Szóóóval, nagyon imádom...! :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :oooo Köszi <3 :DDDDDD és kösziiiiiiiiiiiii :D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is!! Csak így tovább siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. az elősző komit elrontottam :D na csak annyi h Imádom meg minden de nem a 63-diknak kéne lennie ??? :D gondolom elnézted :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tényleg:ooo hopsz elírtam ><" Köszi hogy szóltál :D

      Törlés
    2. n.m legközelebb figyelj oda.. ;)

      Törlés