2013. június 1., szombat

58.rész

58.rész
Felejteni akarok...

Louis

Hihetetlenül rosszul és egyedül éreztem magam,nem sokkal később megint kopogtak,felnéztem de nem reagáltam.
 -Louis...engedj be.-mondta Niall,boldog volt a hangja...jééé valakinek jó estélye volt,megmostam az arcom visszamentem az ajtóhoz,a tükörben megnéztem hogy nézek ki...még egy megnyúzott vízi hulláról is előbb el lehet hagyni mint rólam...kinyitottam az ajtót,Niall vigyorgott majd rám nézett,eltűnt a mosoly az arcáról.Láttam hogy Harry jön berántottam a szobába majd becsuktam az ajtót.
 -Mi történt Louis?-kérdezte.
 -Niall....el akarom felejteni.-öleltem át szorosan.
 -Mi?Miről beszélsz?-kérdezte,furán nézett rám.
 -Louis ittál?-kérdezte.
 -Keveset...-mondta.
 -A fenéket keveset...érzem.-mondta.
 -Kérlek Niall...el akarom felejteni...kérlek.-húztam magamhoz közelebb amennyire lehetett.
 -Nem Louis nem....gyere most bebújsz az ágyba és elalszol...-mondta.
 -Nem.-mondtam és elengedtem majd kimentem a szobából.
 -Louis!!!-kiabáltam utánam Niall,de nem foglalkoztam vele,mentem a lift felé amikor Zayn jött nekem.
 -Jézus Louis.-nevetett,kissé billegett...tényleg bulizni volt.
 -Megviselt vagy.-mondta.
 -Felejteni akarok..-jelentettem ki megint...Zayn arcára egy halmás húzódott.
 -Louis ezen tudok segíteni.-mondta,és a szemeimbe nézett,lassan jött felém amíg a falnak nem ütköztem a kezét a fejem mellett megtámasztotta,jelenleg nem érdekelt mibe megyek bele...megcsalt...én részeg vagyok...Zayn is...voltunk már ilyen helyzetben...nem tudtam kikapcsolni az agyam pedig láttam hogy Zayn a szemeivel vagy már negyedszer vetkőztet le.Na jó...az már sok lenne...nem...azért annyira még nem vagyok totálban.Mintha látta volna hogy gondolkodok,egy pillanat alatt megszakította a gondolatmenetem egy egyszerű csókkal,a másik kezével az oldalam simogattam,az ajaki annyira kis puhák voltak,nem erőszakosan csókolt...hanem lágyan és szenvedélyesen,a villanyok hirtelen lekapcsolódtak,nyílt az egyik ajtó,összerezzentem.
-Louis?-jött egy hang amit azonnal felismertem,Zayn pólójába markoltam és csak jobban magamhoz húztam.A gondolataim újra Harry körül forogtak amiket nem akartam nagyon nem....
-Shhhh.-tette a mutató ujját az ajkaimra,jelezve hogy egy szót se,mikor becsukódott az ajtó megfogta a kezem és behúzott egy szobába.Zaynt figyeltem,annyira rohadtul jól néz ki...én eddig ezt miért nem vettem észre?!Mikor beértünk,épp hogy csuktam be az ajtót de már az ajkai újra megtalálták az enyémet és a keze a pólóm alá siklott és úgy simogatta a hátamat,meleg és puha keze szinte égette a hideg és vizes hátam.
 -Gyere Louis...ezt levesszük.-mondta és meg is szabadított a pólómtól,a szoba közepén álltunk...a pólóm a földön,közelebb lépett majd összekulcsolta az ujjainkat,majd az ajkait végighúzta az állam vonalán de elég gyorsan a nyakamra tértek azok a kis szépen ívelt ajkai,végigpuszilta a nyakam majd megharapott,és elengedett,egy nem egyszer megcsinálta...közben a fejem az élvezettől szinte automatikusan hátradőlt így több teret hagyva Zaynnek,az ajkai bejárták többször is a nyakam,lehunytam a szemeim,de így vártátlanul az az első szívás amit a nyakam jobb oldali részén intézett,ezzel egy halkabb sóhajt csalt ki az ajkaim közül...tudtam hogy abba nem fogok belemenni...

6 megjegyzés:

  1. jóóó lett imádom.....gyorsan kövit.....de az már Harry szemszögéből legyen...:DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ! :)) Siess a kövivel ! :) <33

    VálaszTörlés
  3. Reakcióm: "Baszki...:OO" :D Nagyon jó lett!! :)) Várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés