2013. augusztus 16., péntek

Hali! :o kis előzetes+olvassátok el kérlek :D

Na szóval ><
Sajnálom hogy eddig nem nagyon hoztam részt csak kezdenek a hétköznapjaim egybeolvadni :D Gólyanap meg minden hasonló szarságra már figyelni kell ami az iskolakezdéssel kapcsolatos,rengeteg új ötletem van csak nagyon lusta vagyok gépelni :D Mert jelenleg három blog van amire úgy összeszedetten tudok írni:o Három bloggal el vagyunk maradva a barátnőmmel.:o Majd megsürgetem ˇ-ˇ A három blog azok ezek:
Ugye ez a Bromances  a Hold My Hand and Never Let Go és egy új nem tudom mennyire fog nektek tetszeni Elliamről szól xddddddd vagy Willanor xddddddd Szóval Eleanor ésWilliam a címe pedig a: Your are the Light that's in the Dark nem félrérteni nem Elounorról szól :DDDD Fura a történet akit érdekel olvassa el :D
Köszönöm a díjakat!!! Tényleg mindenkinek de még azokkal is nagyon el vagyok maradva ><

Előzetes:

Tépelődve ültem a lift jobb oldalában,reméltem hogy csak hallucináltam és csak arcon puszilta...sőt inkább ott se volt...Borzasztó érzéseim voltak,két új "barátot" kaptam vissza,a harag és szomorúság. Nem tudtam volna ezt most Harryvel tisztázni...túl sok érzelem volt bennem,felálltam megtöröltem a szemeim,majd megnyomtam a gombot,lehajtottam a fejem. Kinyílt az ajtó én meg lassan sétált kifelé,csak hogy kettő lépésnél nem jutottam tovább,egy ismerős dolgot pillantottam meg...illetve cipőt.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az előzetes. Nagyon várom már az új részt minden blogodban. :DDD

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon várom az új részt :3 wáhh kínzol az előzetessel, most még jobban izgulok xd :D

    VálaszTörlés
  3. Izginek igérkezik :)

    VálaszTörlés